Hamburger is ook goed.quote:
Dank jequote:
Boerenkool.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je
Ik zal aan je denken als ik aan de boerenkool met worst zit
Ik ben niet zo van de stamppotten....quote:
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Winterquote:
Anders mag het de naam niet hebben wmb.quote:
En wel worst van de slager. Unox is geen worst en Hema is te zout.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders mag het de naam niet hebben wmb.
Unox is ook te zout.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wel worst van de slager. Unox is geen worst en Hema is te zout.
Tuurlijk mag dat, tis een vrij land.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Tiet veur 'n biertje
Maar ja, dat mag niet
But it ain't a free shop, so piss off!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, tis een vrij land.
Clerks?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
But it ain't a free shop, so piss off!
(guess that movie!)
Toen wij nog zo'n betonnen BBQ in de tuin hadden deden we dat ook regelmatig. Zelfs met paraplu op het vlees buiten doen terwijl de ander binnen zat te wachten op het eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef stbabylon het volgende:
BBQ kan het hele jaar, je moet het alleen binnen opeten. In ons nieuwe huis komt echt wel een permanente BBQ en rookoven! Nou ja, niet letterlijk IN het huis
Bij ons zou hij dan van baksteen worden en onder een afdakje. Keer gezien bij een huisje in Denemarken waar we op vakantie waren. Ideaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij nog zo'n betonnen BBQ in de tuin hadden deden we dat ook regelmatig. Zelfs met paraplu op het vlees buiten doen terwijl de ander binnen zat te wachten op het eten.
Maar dat ding ging scheuren dus we hebben hem weggegooid.
Ik had hem gekregen van mijn ouders toen ik ging samenwonen. Echt heel veel gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons zou hij dan van baksteen worden en onder een afdakje. Keer gezien bij een huisje in Denemarken waar we op vakantie waren. Ideaal.
Ons volgende huis heeft een grote tuin (top 3 op het wensenlijstje), dus dat komt goed!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had hem gekregen van mijn ouders toen ik ging samenwonen. Echt heel veel gebruik van gemaakt
Als we echt een grote tuin hebben bij het volgende huis wil ik een veranda maken en daar dan zo'n bbq in makenDromen mag altijd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ons volgende huis heeft een grote tuin (top 3 op het wensenlijstje), dus dat komt goed!
Wij gooien binnenkort ons huidige in de verkoop, als dat verkocht is, zijn we vrij om iets nieuws te kopen. Dat is het plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het huis waarbij we net te laat waren met kopen had ook een geweldig grote tuinEn ik was die tuin al aan het indelen
Gewoon echt net te laat
Onze is bijna verkoop klaar. Vanmiddag de laatste spullen naar mijn ouders brengen om te stallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gooien binnenkort ons huidige in de verkoop, als dat verkocht is, zijn we vrij om iets nieuws te kopen. Dat is het plan.
Toi toi toi!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze is bijna verkoop klaar. Vanmiddag de laatste spullen naar mijn ouders brengen om te stallen.
Dan dit weekend de zolder doen (even een klein wandje behangen). En volgende week het plafond witten. En dan is het klaarKlaar om te verkopen!
Ja ik ben zo opgewonden er overquote:
Vieze voyeurquote:
Waar staat de BBQ?quote:
Ik zou het wel akward vinden om op Funda huizen van andere FOK!kers te gaan bekijken. Ga dan gewoon een keer op de koffie ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik vind het altijd tof om te zien hoe anderen hun huis hebben ingericht.
Succes jullie!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben zo opgewonden er over
Ik heb zo'n zin om elders opnieuw te beginnen
Je hebt in ieder geval een BBQquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaawquote:
*Mauer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dt fouten maken in dierennamen
gegen die maue!
Dat heb je met cavia's en hamsters ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren een mail terug van de rasvereniging. Ik heb nog net niet mijn CV en werkrooster mee moeten sturen.
Ik was jarig. Ik taart, zij taartquote:
miaue?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dt fouten maken in dierennamen
gegen die maue!
In Den Haag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren een mail terug van de rasvereniging. Ik heb nog net niet mijn CV en werkrooster mee moeten sturen.
Een ouwetje? Poes bedoel ik dan hequote:
Op die foto nog niet eens zo heel oud. 7 denk ik. Ondertussen bijna 11.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een ouwetje? Poes bedoel ik dan he
Vind d'r een wat 'oud' koppie hebben, maar bedenk me nu dat ik vooral alleen oude poezen ken met deze tekening. Daar zal het wel aan liggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op die foto nog niet eens zo heel oud. 7 denk ik. Ondertussen bijna 11.
Nee, de rest is allemaal weggelopen (broer van deze en inteeltkindje) of met de ex mee (andere inteeltkindje).quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind d'r een wat 'oud' koppie hebben, maar bedenk me nu dat ik vooral alleen oude poezen ken met deze tekening. Daar zal het wel aan liggen
Nog andere poezen/dieren?
Nou, de rasvereniging. En jij een baan daar. En dan hierheen verhuizenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Inteelt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de rest is allemaal weggelopen (broer van deze en inteeltkindje) of met de ex mee (andere inteeltkindje).
En als deze dood is, komt er ook geen nieuw huisdier voor in de plaats. Ben er helemaal klaar mee. En de vrouw nog veel meer.
Broer en zus, net te laat geholpen zeg maar. Nestje van 3 net rond haar 1ste verjaardag. 1 na één dag dood. De andere twee redelijk normaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inteelt?
Waarom klaar mee? De verzorging lastig of met vakantie enzo?
Grossquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Broer en zus, net te laat geholpen zeg maar. Nestje van 3 net rond haar 1ste verjaardag. 1 na één dag dood. De andere twee redelijk normaal.
De aandacht die je ze moet geven, en als je dat niet doet (omdat je ligt te slapen), dat ze die dan wel komen halen. Veel lawaai, veel haren. Geen zin meer in.
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wilquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gross![]()
Herkenbaar. Wij hebben er dus drie nu. Ik wens ze echt niet dood, maar het mag inmiddels wel wat minder
awquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wil
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wil
Ze is er later bij gekomen, dus weet dat de kat niet zo maar weg kan, ze had niks met katten, en is er nu achter dat ze nog veel minder met katten heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ze is in ieder geval duidelijk
En zo las ik het ook niet hoor![]()
Altijd fijn om toch nog even die bevestiging te krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is er later bij gekomen, dus weet dat de kat niet zo maar weg kan, ze had niks met katten, en is er nu achter dat ze nog veel minder met katten heeft.
Ze is nu 11 en katten worden 10~14, dus het kan niet lang meer duren...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd fijn om toch nog even die bevestiging te krijgen
Ik had er twee, Air had er één. Maar wegdoen was hier inderdaad ook geen optie. Gewoon langzaam dood laten bloeden. Figuurlijk
Soms wel 18... of nog ouder... sorryquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is nu 11 en katten worden 10~14, dus het kan niet lang meer duren...
I knowquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wel 18... of nog ouder... sorry
Whut??quote:
Nee, dit is de moeder, niet inteelt, ze heeft zelf inteelt gepleegd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut??
Gelukkig is die van jou inteelt. Dat reduceert de levensduur vast wel wat
You're fuckedquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit is de moeder, niet inteelt, ze heeft zelf inteelt gepleegd.
Of toch nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef stbabylon het volgende:
MAAR! En dat scheelt, ze heeft geen vaccinatie's of wat dan ook ooit gehad. En ze komt buiten. En alles wat haar mankeert wat duurder is dan een spuitje, is een spuitje
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You're fucked
[..]
Of toch niet
Ik zou niet weten hoe ver ik zou gaan
Ik zit een beetje tussen die visies in denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)
Gewoon in laten slapen. Bam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)
Nee, hoor. Ik snap heel goed dat je een oude kat niet op gaat knappen en 't dier merkt er niks van. Zou hetzelfde doen.quote:
Oh, dat verbaast me, op een positieve manierquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik snap heel goed dat je een oude kat niet op gaat knappen en 't dier merkt er niks van. Zou hetzelfde doen.
Ik ben daar altijd vrij 'makkelijk' in geweest, hoor. Ik vind in principe dat je voor een dier moet doen wat je kan, mits het voor het dier geen lijdensweg wordt. En bij oudere dieren is die kans gewoon meer aanwezig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me, op een positieve manier
Het is geen exacte wetenschap, maar ja, het zou ook voor een jongere kat zo kunnen zijn. Konijn, als ik die al zou hebben, zou binnen een jaar in de pan terecht komenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar babs is bij jou alles wat duurder is dan spuitje = spuitje? Ook bij een niet oude kat / konijn.
Lichte ingreep enzo, maar wel nodig, maar wel duurder dan spuitje?
Vind ik ook wel hoor. Je moet niet blijven sleutelen met allerlei operaties of medicijnen om de kat enigszins op te knappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd vrij 'makkelijk' in geweest, hoor. Ik vind in principe dat je voor een dier moet doen wat je kan, mits het voor het dier geen lijdensweg wordt. En bij oudere dieren is die kans gewoon meer aanwezig.
Snap ik ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen exacte wetenschap, maar ja, het zou ook voor een jongere kat zo kunnen zijn. Konijn, als ik die al zou hebben, zou binnen een jaar in de pan terecht komen
Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef Q. het volgende:
Mijn kat is paar jaar geleden voor 600 euro geopereerd. Was elke cent waard. Zou het zo weer doen.
Voor mij is een kat wel wat belangrijker dan bier. En ook niet zomaar inwisselbaar. Deze zeker niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.
Zou ik ook zonder twijfel voor mijn dieren doen. Mits het dus geen lijdensweg wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef Q. het volgende:
Mijn kat is paar jaar geleden voor 600 euro geopereerd. Was elke cent waard. Zou het zo weer doen.
Sinds wanneer zijn asielkatten gratis?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.
Nou ja, 'gratis'quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn asielkatten gratis?
Ik noem 120 euro niet gratisquote:
Nou ja, goed dan uit een gratis nestje via briefje bij de super.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem 120 euro niet gratis. En wat is er mis met geld uitgeven aan medische kosten voor het dier waar je voor kiest?
Ik zou dan zeggen, neem geen dier als je de eventuele medische kosten niet wilt dragen. En dan heb ik het niet over bedragen van duizenden euro's. Maar als je al te beroerd bent om je kat medicatie tegen niesziekte te geven, neem dan geen kat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, goed dan uit een gratis nestje via briefje bij de super.
Niks mis mee, ik vind het alleen zonde geld.
Dat snap ik echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Zie je op FB ook steeds, mensen die om gratis dieren met alles erbij bedelen omdat ze geen geld hebben. Rot even op
En als je er wat van zegt moet je je groote bek houwe van ze vroeg tog nie om critiec?quote:
Sommige mensen verdienen best wel een slap in the face. Met een stoel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je er wat van zegt moet je je groote bek houwe van ze vroeg tog nie om critiec?
Paar tientjes, een keertje 100 hooguit, maar dat is het wel voor mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, neem geen dier als je de eventuele medische kosten niet wilt dragen. En dan heb ik het niet over bedragen van duizenden euro's. Maar als je al te beroerd bent om je kat medicatie tegen niesziekte te geven, neem dan geen kat.
Mag wel een grooot terrarium zijn danquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst weer hommeles, iemand zocht een terrarium voor z'n chinchilla
Dus jij zou een verder kerngezonde kat in laten slapen omdat je de kosten voor bijvoorbeeld een amputatie niet wilt betalen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar tientjes, een keertje 100 hooguit, maar dat is het wel voor mij.
Ja, en als je er wat van zei moest je je er niet mee bemoeien want z'n andere chinchilla's zaten ook in terrariaquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag wel een grooot terrarium zijn dan.
Nee, met geldquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
Maakt ook niet uit, ieder zijn ding. Mijn paard heeft het afgelopen jaar flink wat gekost, met liefde betaald
.
Die in de fik staat!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen best wel een slap in the face. Met een stoel.
Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Had laatst wel over een soort gelezen die geschikt was voor beginners.quote:
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin eropquote:
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Ik heb geen last van sprinkhanen in mijn huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Beetje retro, maar vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
'T schijnt dat je foto's ook kunt afdrukken op papier. Nog voordeliger.
Zolang het maar niet Roger is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou liever een alien als huisdier willen hebben
Ik voel me vreemdquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Roger is.
Of Alf
Hoewel dat wel direct het kattenprobleem zou oplossen.
Een Alfquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Roger is.
Of Alf
Hoewel dat wel direct het kattenprobleem zou oplossen.
quote:
Ja ho, het is hier het meest overbodige topic van FOK! (hvjjn)quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me vreemdweet niet wat ik voel, alsof het heftige positieve en negatieve emoties tegelijk zijn
Maar t blijft wel r&pquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ja ho, het is hier het meest overbodige topic van FOK! (hvjjn)
Alf is een baasquote:
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochistquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt een of ander troepje aangeboden op FB. Eerste reactie eronder: wat is dit
Er wordt nog iets aangeboden, iets van Riverdale. Prijs: bieden (wat ik sowieso onzin vind, weet ik veel wat iemand voor iets wil hebben of wat het waard is). Biedt diezelfde muts 1 euroquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochist
Dat dus. Een josti groep opzoeken om dan te klagen over josti's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochist
Gewoon leedvermaakquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus. Een josti groep opzoeken om dan te klagen over josti's.
Volgende is een huis kopen onder de start-landingsbaan en dan klagen over de vliegtuigen?
Jij hebt echt niet heel veel te doen he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon leedvermaakEerst zat ik me op te naaien op nujij enzo, dit is beter voor m'n bloeddruk.
Ik heb geen collega'squote:Op donderdag 26 maart 2015 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet heel veel te doen he?
Die kan beter gaan tatoeërenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Laat nog iemand gezien die zelf van die borden met spreuken maakte, en borden voor in de kamer en op de deur. Alleen jammer dat ze geen Engels kon. 'Magzines.'
Lekker uitslapenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best irri ja. Maar mag morgen wel twee uur later beginnen, dus dat scheelt weer een beetje
Ter ere van 2 uur langer doorwerken waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker uitslapen
Ter ere van wat mag je later komen?
Omdat ik het vroegquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Lekker uitslapen
Ter ere van wat mag je later komen?
Onbetaald jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ter ere van 2 uur langer doorwerken waarschijnlijk
B. smithi. Mexicaanse roodknie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Had laatst wel over een soort gelezen die geschikt was voor beginners.
Onbetaald werk, eerste twee uur 'overwerk' is voor jezelf, dus ook geen TVTquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onbetaald werk, of onbetaald borrel?
Oh ja, dat absurde protocol daar. En je weet nu al dat je dat gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onbetaald werk, eerste twee uur 'overwerk' is voor jezelf, dus ook geen TVT
(overwerk als in beter om nu even af te maken dan morgen er dubbel zo lang aan te zitten)
Nouja ik bepaal het op de dag zelf of ik het nodig vind ja of nee. En in de meeste gevallen zeg ik ook netjes om 5 uur "toedeloequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, dat absurde protocol daar. En je weet nu al dat je dat gaat doen.
Weet je wat ze bij mij thuis vroeger zeiden als iemand dat deed?
Gaatje zeker?
Leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeg
Wil vanavond even dansen en vaak is het later pas echt leuk.
(daarbij heb ik genoeg TVT om dit te kunnen doen)
Oe, ik moet nog wel 3 weken, dus je hebt geluk. Ik moet nog VEUL langer wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Is het al 'over twee weken' ?
Wil vakantie
Ik zag je pre-editpostquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Is het al 'over twee weken' ?
Wil vakantie
Ja, nou ja. Dingen die je vermoeid maken. Andere mensen die er last van hebben en ik niet als zodanigquote:
Maar wel impact op jou blijkbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Dingen die je vermoeid maken. Andere mensen die er last van hebben en ik niet als zodanig
Heeft z'n voordelen, maar zeker ook z'n nadelen ja. Maar over 2 weken is het voorbij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Renesite het volgende:
J
[..]
Best wel ja. Iets met een klein bedrijf
Geen idee. Thats the question!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft z'n voordelen, maar zeker ook z'n nadelen ja. Maar over 2 weken is het voorbij?
Ah zo. Zwaard van Damocles dus op dit moment.quote:
Jij werkt best wel in een kutkantoor, is het niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Q. het volgende:
Ze hebben bij ons vandaag de luchtfilters op kantoor vervangen. Links de oude, rechts de nieuwe. En ik vond het al zo raar dat ik me steeds zo ellendig voelde op kantoor.![]()
[ afbeelding ]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij werkt best wel in een kutkantoor, is het niet?
Ach ja joh, ze zijn toch ook zielig en blut enzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.
Godver, zo kun je toch niet werken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.
Waarom denk je dat ik tegenwoordig 3 dagen per week thuis werk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, zo kun je toch niet werken?
Maar een paar miljard winst. Zo erg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja joh, ze zijn toch ook zielig en blut enzo?.
Euhm....betere koffie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik tegenwoordig 3 dagen per week thuis werk?
Ohnoes. Is er al een gironummer opengesteld voor donaties?quote:
Giro QQQ.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes. Is er al een gironummer opengesteld voor donaties?
Ben je dan tegen niqqers?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
QQQ. Dat klinkt als de Wassenaarse variant van de KKK.
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.quote:
er ligt een bommetje onder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo. Zwaard van Damocles dus op dit moment.
En anders een gedwongen fietstocht op een Baboe bakfiets met de wondertjes Lenthe en Bloem voorin.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.
En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Q. het volgende:
Ze hebben bij ons vandaag de luchtfilters op kantoor vervangen. Links de oude, rechts de nieuwe. En ik vond het al zo raar dat ik me steeds zo ellendig voelde op kantoor.![]()
[ afbeelding ]
Als Amnesty International dan niet ingrijpt weet ik het ook niet meer....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En anders een gedwongen fietstocht op een Baboe bakfiets met de wondertjes Lenthe en Bloem voorin.
De koffie wordt er beter van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ook
Dan klinkt dat lynchen nog humaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.
Kun je nagaanquote:
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.quote:
Nieuwe wereld kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.
Goed idee. Waar doe je zoiets?quote:
Nog een half uurtjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
En die hamburger, hoe staat het daarmee Boes?
Dan wacht ik nog evenquote:
Ook in een half uurtje.quote:
quote:
quote:
Nog kleding kunnen vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Prijzencircus
Zal wel de laatste zijn
Ja, een donkere en een lichte broek. Nu nog iets voor erop. Zwart op zwart of blauw op blauw kleurt niet automatischquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een donkere en een lichte broek. Nu nog iets voor erop. Zwart op zwart of blauw op blauw kleurt niet automatisch
Ook wel veel andere leuke dingen gezien dus volgende week ofzo even terug.
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hebben ze nog wel? Of alles dan uitverkocht, want nu prijzencircus?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Prijzencircus
Zal wel de laatste zijn
Goed zo. Maar dan wil ik ook geen rant horenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.
Stiekem wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed zo. Maar dan wil ik ook geen rant horen
De hamburger was heerlijk, dank jequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:23 schreef Barbusse het volgende:
MissMSX, de hamburger in jouw naam smaakte prima.
Ja, was gezelligquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er bijna over gedroomd
Naar je zin gehad?
Wanneer is de volgende?quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef Renesite het volgende:
Het weer is dermate depressief dat er tussen Groningen en Assen iemand voor de trein is gesprongen. Carpoolservice
Geen idee. 27 april wel een boatpartyquote:
Dat is nog zo ver wegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. 27 april wel een boatparty
Ja, om 19:00 nog 'es. En even mijn mooie oven schoongemaaktquote:
Bezig bijtjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, om 19:00 nog 'es. En even mijn mooie oven schoongemaakt. En de groene bak bij de weg gezet en nog even uurtje gelopen zoals ik drie keer in de week doe. De kat geknuffeld. Dingen
![]()
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bezig bijtje
En wandelen... gezond hoor
1 brabo aan boord. Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik krijg echt jeuk van al die geforceerde Telegraaftermenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik wil ook zo'n vriendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannen! Ik vind het prima. Wisselt het prima af
Jij bent getrouwdquote:
Dus mag ik geen wensen meer hebben?quote:
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.quote:
Dat dus idd, ik weet vaak pas wat ik wil eten als ik het zie liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.
Doe liever per dag boodschappen. Per dag zin in iets anders en minder verspilling.
Wij hebben toch wel een berg boodschappen die standaard in huis gehaald worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.
Doe liever per dag boodschappen. Per dag zin in iets anders en minder verspilling.
Tuurlijk mag jij datquote:
quote:
Doe ik niet aan. Sta soms wel tot 3 keer per dag in de AHquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben toch wel een berg boodschappen die standaard in huis gehaald worden.
Alleen helemaal geen plek voor veel voorraad
En ik heb zin in vodka martinis. Double plural. Maar ja...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wens ik gewoon iemand die al die onzin voor me regelt. Boodschappen bedenken en doen
Waste of timequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Sta soms wel tot 3 keer per dag in de AH![]()
Nog los van de slager, groenteboer, bakker, etc
Een leven zonder wensen is ook maar saaiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb zin in vodka martinis. Double plural. Maar ja...
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waste of time
Apart boodschappen halen bij bakker enzo vind ik dan wel weer de moeite waard
Dat is wel echt ideaal, bij mn laatste huis in Enschede kon ik bij de AH aan de overkant van de straat naar binnen kijken en zien hoe lang de rij bij de kassa was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.
Sta wel eens te koken.... kut citroen vergeten... ren... koop... ren
Nee, das een walk-in closetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Trouwen is toch de enige wens van elke vrouw?
En de man wil dan weer een deur er op die op slot kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:57 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker:
http://nos.nl/artikel/202(...)d-zonder-stroom.html
Technisch gezien klopt het natuurlijk wel, maar het klinkt wel erg dramatisch zoquote:In het getroffen gebied is het mobiele telefoonverkeer ook gestoord.
"In het getroffen gebied is het mobiele telefoonverkeer ook gestoord."quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:57 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker:
http://nos.nl/artikel/202(...)d-zonder-stroom.html
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.
Sta wel eens te koken.... kut citroen vergeten... ren... koop... ren
Pareltje welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien klopt het natuurlijk wel, maar het klinkt wel erg dramatisch zo
Dezelfde AH?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreft
Maar wel makkelijk als je toch eens wat vergeten bent ja
Sowieso is de AH kut. Jumbo it is!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreft
Maar wel makkelijk als je toch eens wat vergeten bent ja
Damsco?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik ben blij dat de naam Damsco uitgestorven lijkt!![]()
Zijn er dus minder zwakzinnige of zijn die een beetje verstandiger geworden?
Terror-stroomuitvalquote:
I wishquote:
True, maar Appie is drie keer struikelen, Jumbo moet ik moeite voor doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sowieso is de AH kut. Jumbo it is!
Amsterdam heeft geen eens Jumbo. Of nauwelijks.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I wish
[..]
True, maar Appie is drie keer struikelen, Jumbo moet ik moeite voor doen
Het zijn toch stuk voor stuk afzetters, dus maakt ook niet uit wat je kiestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam heeft geen eens Jumbo. Of nauwelijks.
AH FTW!
Kwaliteit en winkelervaring. Prijs maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn toch stuk voor stuk afzetters, dus maakt ook niet uit wat je kiest
quote:
quote:"Renesite heeft contact gehad met het rampgebied. Rene, kun je iets vertellen over wat de mensen daar hebben moeten doorstaan?"
Dan kies ik Jumbo. Veel grotere afdeling met 'exotische' productenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwaliteit en winkelervaring. Prijs maakt me niet zoveel uit.
Klopt. Aanbod van Jumbo vind ik persoonlijk veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kies ik Jumbo. Veel grotere afdeling met 'exotische' producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |