Nee, met geldquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
Maakt ook niet uit, ieder zijn ding. Mijn paard heeft het afgelopen jaar flink wat gekost, met liefde betaald
.
Die in de fik staat!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen best wel een slap in the face. Met een stoel.
Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Had laatst wel over een soort gelezen die geschikt was voor beginners.quote:
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin eropquote:
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Ik heb geen last van sprinkhanen in mijn huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Beetje retro, maar vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
'T schijnt dat je foto's ook kunt afdrukken op papier. Nog voordeliger.
Zolang het maar niet Roger is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou liever een alien als huisdier willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |