Bezig bijtjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, om 19:00 nog 'es. En even mijn mooie oven schoongemaakt. En de groene bak bij de weg gezet en nog even uurtje gelopen zoals ik drie keer in de week doe. De kat geknuffeld. Dingen
![]()
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bezig bijtje
En wandelen... gezond hoor
1 brabo aan boord. Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik krijg echt jeuk van al die geforceerde Telegraaftermenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik wil ook zo'n vriendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannen! Ik vind het prima. Wisselt het prima af
Jij bent getrouwdquote:
Dus mag ik geen wensen meer hebben?quote:
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.quote:
Dat dus idd, ik weet vaak pas wat ik wil eten als ik het zie liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.
Doe liever per dag boodschappen. Per dag zin in iets anders en minder verspilling.
Wij hebben toch wel een berg boodschappen die standaard in huis gehaald worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.
Doe liever per dag boodschappen. Per dag zin in iets anders en minder verspilling.
Tuurlijk mag jij datquote:
quote:
Doe ik niet aan. Sta soms wel tot 3 keer per dag in de AHquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben toch wel een berg boodschappen die standaard in huis gehaald worden.
Alleen helemaal geen plek voor veel voorraad
En ik heb zin in vodka martinis. Double plural. Maar ja...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wens ik gewoon iemand die al die onzin voor me regelt. Boodschappen bedenken en doen
Waste of timequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Sta soms wel tot 3 keer per dag in de AH![]()
Nog los van de slager, groenteboer, bakker, etc
Een leven zonder wensen is ook maar saaiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb zin in vodka martinis. Double plural. Maar ja...
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waste of time
Apart boodschappen halen bij bakker enzo vind ik dan wel weer de moeite waard
Dat is wel echt ideaal, bij mn laatste huis in Enschede kon ik bij de AH aan de overkant van de straat naar binnen kijken en zien hoe lang de rij bij de kassa was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.
Sta wel eens te koken.... kut citroen vergeten... ren... koop... ren
Nee, das een walk-in closetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Trouwen is toch de enige wens van elke vrouw?
En de man wil dan weer een deur er op die op slot kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |