Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef Q. het volgende:
Mijn kat is paar jaar geleden voor 600 euro geopereerd. Was elke cent waard. Zou het zo weer doen.
Voor mij is een kat wel wat belangrijker dan bier. En ook niet zomaar inwisselbaar. Deze zeker niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.
Zou ik ook zonder twijfel voor mijn dieren doen. Mits het dus geen lijdensweg wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef Q. het volgende:
Mijn kat is paar jaar geleden voor 600 euro geopereerd. Was elke cent waard. Zou het zo weer doen.
Sinds wanneer zijn asielkatten gratis?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had je ook aan bier kunnen uitgeven en een gratis kat uit het asiel kunnen halen.
Nou ja, 'gratis'quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn asielkatten gratis?
Ik noem 120 euro niet gratisquote:
Nou ja, goed dan uit een gratis nestje via briefje bij de super.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem 120 euro niet gratis. En wat is er mis met geld uitgeven aan medische kosten voor het dier waar je voor kiest?
Ik zou dan zeggen, neem geen dier als je de eventuele medische kosten niet wilt dragen. En dan heb ik het niet over bedragen van duizenden euro's. Maar als je al te beroerd bent om je kat medicatie tegen niesziekte te geven, neem dan geen kat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, goed dan uit een gratis nestje via briefje bij de super.
Niks mis mee, ik vind het alleen zonde geld.
Dat snap ik echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Zie je op FB ook steeds, mensen die om gratis dieren met alles erbij bedelen omdat ze geen geld hebben. Rot even op
En als je er wat van zegt moet je je groote bek houwe van ze vroeg tog nie om critiec?quote:
Sommige mensen verdienen best wel een slap in the face. Met een stoel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je er wat van zegt moet je je groote bek houwe van ze vroeg tog nie om critiec?
Paar tientjes, een keertje 100 hooguit, maar dat is het wel voor mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, neem geen dier als je de eventuele medische kosten niet wilt dragen. En dan heb ik het niet over bedragen van duizenden euro's. Maar als je al te beroerd bent om je kat medicatie tegen niesziekte te geven, neem dan geen kat.
Mag wel een grooot terrarium zijn danquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst weer hommeles, iemand zocht een terrarium voor z'n chinchilla
Dus jij zou een verder kerngezonde kat in laten slapen omdat je de kosten voor bijvoorbeeld een amputatie niet wilt betalen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar tientjes, een keertje 100 hooguit, maar dat is het wel voor mij.
Ja, en als je er wat van zei moest je je er niet mee bemoeien want z'n andere chinchilla's zaten ook in terrariaquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag wel een grooot terrarium zijn dan.
Nee, met geldquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
Maakt ook niet uit, ieder zijn ding. Mijn paard heeft het afgelopen jaar flink wat gekost, met liefde betaald
.
Die in de fik staat!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen best wel een slap in the face. Met een stoel.
Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Had laatst wel over een soort gelezen die geschikt was voor beginners.quote:
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin eropquote:
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Ik heb geen last van sprinkhanen in mijn huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar een tablet vreet geen sprinkhanen!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd. Zit geen beweging in, je kunt net zo goed een tablet in een terrarium zetten met een foto van een spin erop
Beetje retro, maar vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
'T schijnt dat je foto's ook kunt afdrukken op papier. Nog voordeliger.
Zolang het maar niet Roger is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou liever een alien als huisdier willen hebben
Ik voel me vreemdquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Roger is.
Of Alf
Hoewel dat wel direct het kattenprobleem zou oplossen.
Een Alfquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Roger is.
Of Alf
Hoewel dat wel direct het kattenprobleem zou oplossen.
quote:
Ja ho, het is hier het meest overbodige topic van FOK! (hvjjn)quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me vreemdweet niet wat ik voel, alsof het heftige positieve en negatieve emoties tegelijk zijn
Maar t blijft wel r&pquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ja ho, het is hier het meest overbodige topic van FOK! (hvjjn)
Alf is een baasquote:
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochistquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt een of ander troepje aangeboden op FB. Eerste reactie eronder: wat is dit
Er wordt nog iets aangeboden, iets van Riverdale. Prijs: bieden (wat ik sowieso onzin vind, weet ik veel wat iemand voor iets wil hebben of wat het waard is). Biedt diezelfde muts 1 euroquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochist
Dat dus. Een josti groep opzoeken om dan te klagen over josti's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer verlaat je die groepen nou toch eens!? Masochist
Gewoon leedvermaakquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus. Een josti groep opzoeken om dan te klagen over josti's.
Volgende is een huis kopen onder de start-landingsbaan en dan klagen over de vliegtuigen?
Jij hebt echt niet heel veel te doen he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon leedvermaakEerst zat ik me op te naaien op nujij enzo, dit is beter voor m'n bloeddruk.
Ik heb geen collega'squote:Op donderdag 26 maart 2015 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet heel veel te doen he?
Die kan beter gaan tatoeërenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Laat nog iemand gezien die zelf van die borden met spreuken maakte, en borden voor in de kamer en op de deur. Alleen jammer dat ze geen Engels kon. 'Magzines.'
Lekker uitslapenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best irri ja. Maar mag morgen wel twee uur later beginnen, dus dat scheelt weer een beetje
Ter ere van 2 uur langer doorwerken waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker uitslapen
Ter ere van wat mag je later komen?
Omdat ik het vroegquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Lekker uitslapen
Ter ere van wat mag je later komen?
Onbetaald jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ter ere van 2 uur langer doorwerken waarschijnlijk
B. smithi. Mexicaanse roodknie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Had laatst wel over een soort gelezen die geschikt was voor beginners.
Onbetaald werk, eerste twee uur 'overwerk' is voor jezelf, dus ook geen TVTquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onbetaald werk, of onbetaald borrel?
Oh ja, dat absurde protocol daar. En je weet nu al dat je dat gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onbetaald werk, eerste twee uur 'overwerk' is voor jezelf, dus ook geen TVT
(overwerk als in beter om nu even af te maken dan morgen er dubbel zo lang aan te zitten)
Nouja ik bepaal het op de dag zelf of ik het nodig vind ja of nee. En in de meeste gevallen zeg ik ook netjes om 5 uur "toedeloequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, dat absurde protocol daar. En je weet nu al dat je dat gaat doen.
Weet je wat ze bij mij thuis vroeger zeiden als iemand dat deed?
Gaatje zeker?
Leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeg
Wil vanavond even dansen en vaak is het later pas echt leuk.
(daarbij heb ik genoeg TVT om dit te kunnen doen)
Oe, ik moet nog wel 3 weken, dus je hebt geluk. Ik moet nog VEUL langer wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Is het al 'over twee weken' ?
Wil vakantie
Ik zag je pre-editpostquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Is het al 'over twee weken' ?
Wil vakantie
Ja, nou ja. Dingen die je vermoeid maken. Andere mensen die er last van hebben en ik niet als zodanigquote:
Maar wel impact op jou blijkbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Dingen die je vermoeid maken. Andere mensen die er last van hebben en ik niet als zodanig
Heeft z'n voordelen, maar zeker ook z'n nadelen ja. Maar over 2 weken is het voorbij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Renesite het volgende:
J
[..]
Best wel ja. Iets met een klein bedrijf
Geen idee. Thats the question!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft z'n voordelen, maar zeker ook z'n nadelen ja. Maar over 2 weken is het voorbij?
Ah zo. Zwaard van Damocles dus op dit moment.quote:
Jij werkt best wel in een kutkantoor, is het niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Q. het volgende:
Ze hebben bij ons vandaag de luchtfilters op kantoor vervangen. Links de oude, rechts de nieuwe. En ik vond het al zo raar dat ik me steeds zo ellendig voelde op kantoor.![]()
[ afbeelding ]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij werkt best wel in een kutkantoor, is het niet?
Ach ja joh, ze zijn toch ook zielig en blut enzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.
Godver, zo kun je toch niet werken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ouwe troep is het. Ze zijn het helemaal aan het opknappen, compleet strippen en opnieuw opbouwen maar sinds dat aangekondigd is, jaar of 5 geleden, doen ze helemaal niets meer aan beheer en onderhoud.Gelukkig is de verbouwing over 2 jaar al klaar. Als ze niet nog meer vertraging komt. Ze lopen inmiddels al een half jaar uit.
Waarom denk je dat ik tegenwoordig 3 dagen per week thuis werk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, zo kun je toch niet werken?
Maar een paar miljard winst. Zo erg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja joh, ze zijn toch ook zielig en blut enzo?.
Euhm....betere koffie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik tegenwoordig 3 dagen per week thuis werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |