quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wil
Ze is er later bij gekomen, dus weet dat de kat niet zo maar weg kan, ze had niks met katten, en is er nu achter dat ze nog veel minder met katten heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ze is in ieder geval duidelijk
En zo las ik het ook niet hoor![]()
Altijd fijn om toch nog even die bevestiging te krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is er later bij gekomen, dus weet dat de kat niet zo maar weg kan, ze had niks met katten, en is er nu achter dat ze nog veel minder met katten heeft.
Ze is nu 11 en katten worden 10~14, dus het kan niet lang meer duren...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd fijn om toch nog even die bevestiging te krijgen
Ik had er twee, Air had er één. Maar wegdoen was hier inderdaad ook geen optie. Gewoon langzaam dood laten bloeden. Figuurlijk
Soms wel 18... of nog ouder... sorryquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is nu 11 en katten worden 10~14, dus het kan niet lang meer duren...
I knowquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wel 18... of nog ouder... sorry
Whut??quote:
Nee, dit is de moeder, niet inteelt, ze heeft zelf inteelt gepleegd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut??
Gelukkig is die van jou inteelt. Dat reduceert de levensduur vast wel wat
You're fuckedquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit is de moeder, niet inteelt, ze heeft zelf inteelt gepleegd.
Of toch nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef stbabylon het volgende:
MAAR! En dat scheelt, ze heeft geen vaccinatie's of wat dan ook ooit gehad. En ze komt buiten. En alles wat haar mankeert wat duurder is dan een spuitje, is een spuitje
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You're fucked
[..]
Of toch niet
Ik zou niet weten hoe ver ik zou gaan
Ik zit een beetje tussen die visies in denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)
Gewoon in laten slapen. Bam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar een dier (duikt weg voor CL en/of Samzz)
Nee, hoor. Ik snap heel goed dat je een oude kat niet op gaat knappen en 't dier merkt er niks van. Zou hetzelfde doen.quote:
Oh, dat verbaast me, op een positieve manierquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik snap heel goed dat je een oude kat niet op gaat knappen en 't dier merkt er niks van. Zou hetzelfde doen.
Ik ben daar altijd vrij 'makkelijk' in geweest, hoor. Ik vind in principe dat je voor een dier moet doen wat je kan, mits het voor het dier geen lijdensweg wordt. En bij oudere dieren is die kans gewoon meer aanwezig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me, op een positieve manier
Het is geen exacte wetenschap, maar ja, het zou ook voor een jongere kat zo kunnen zijn. Konijn, als ik die al zou hebben, zou binnen een jaar in de pan terecht komenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar babs is bij jou alles wat duurder is dan spuitje = spuitje? Ook bij een niet oude kat / konijn.
Lichte ingreep enzo, maar wel nodig, maar wel duurder dan spuitje?
Vind ik ook wel hoor. Je moet niet blijven sleutelen met allerlei operaties of medicijnen om de kat enigszins op te knappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd vrij 'makkelijk' in geweest, hoor. Ik vind in principe dat je voor een dier moet doen wat je kan, mits het voor het dier geen lijdensweg wordt. En bij oudere dieren is die kans gewoon meer aanwezig.
Snap ik ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen exacte wetenschap, maar ja, het zou ook voor een jongere kat zo kunnen zijn. Konijn, als ik die al zou hebben, zou binnen een jaar in de pan terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |