quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:57 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker:
http://nos.nl/artikel/202(...)d-zonder-stroom.html
Technisch gezien klopt het natuurlijk wel, maar het klinkt wel erg dramatisch zoquote:In het getroffen gebied is het mobiele telefoonverkeer ook gestoord.
"In het getroffen gebied is het mobiele telefoonverkeer ook gestoord."quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:57 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker:
http://nos.nl/artikel/202(...)d-zonder-stroom.html
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordeel van naast de AH wonen. Soms eerst rondje bakker, slager, ah voor ontbijt. Dan voor de lunch weer en dan nog avondeten.
Sta wel eens te koken.... kut citroen vergeten... ren... koop... ren
Pareltje welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien klopt het natuurlijk wel, maar het klinkt wel erg dramatisch zo
Dezelfde AH?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreft
Maar wel makkelijk als je toch eens wat vergeten bent ja
Sowieso is de AH kut. Jumbo it is!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon ook naast de AH, maar heb gewoon een schurfthekel aan boodschappen doen. Hoe minder vaak, hoe beter wat mij betreft
Maar wel makkelijk als je toch eens wat vergeten bent ja
Damsco?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:07 schreef Godtje het volgende:
Ik ben blij dat de naam Damsco uitgestorven lijkt!![]()
Zijn er dus minder zwakzinnige of zijn die een beetje verstandiger geworden?
Terror-stroomuitvalquote:
I wishquote:
True, maar Appie is drie keer struikelen, Jumbo moet ik moeite voor doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sowieso is de AH kut. Jumbo it is!
Amsterdam heeft geen eens Jumbo. Of nauwelijks.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I wish
[..]
True, maar Appie is drie keer struikelen, Jumbo moet ik moeite voor doen
Het zijn toch stuk voor stuk afzetters, dus maakt ook niet uit wat je kiestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam heeft geen eens Jumbo. Of nauwelijks.
AH FTW!
Kwaliteit en winkelervaring. Prijs maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn toch stuk voor stuk afzetters, dus maakt ook niet uit wat je kiest
quote:
quote:"Renesite heeft contact gehad met het rampgebied. Rene, kun je iets vertellen over wat de mensen daar hebben moeten doorstaan?"
Dan kies ik Jumbo. Veel grotere afdeling met 'exotische' productenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwaliteit en winkelervaring. Prijs maakt me niet zoveel uit.
Klopt. Aanbod van Jumbo vind ik persoonlijk veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kies ik Jumbo. Veel grotere afdeling met 'exotische' producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |