Ohnoes. Is er al een gironummer opengesteld voor donaties?quote:
Giro QQQ.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes. Is er al een gironummer opengesteld voor donaties?
Ben je dan tegen niqqers?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
QQQ. Dat klinkt als de Wassenaarse variant van de KKK.
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.quote:
er ligt een bommetje onder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo. Zwaard van Damocles dus op dit moment.
En anders een gedwongen fietstocht op een Baboe bakfiets met de wondertjes Lenthe en Bloem voorin.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.
En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Q. het volgende:
Ze hebben bij ons vandaag de luchtfilters op kantoor vervangen. Links de oude, rechts de nieuwe. En ik vond het al zo raar dat ik me steeds zo ellendig voelde op kantoor.![]()
[ afbeelding ]
Als Amnesty International dan niet ingrijpt weet ik het ook niet meer....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En anders een gedwongen fietstocht op een Baboe bakfiets met de wondertjes Lenthe en Bloem voorin.
De koffie wordt er beter van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ook
Dan klinkt dat lynchen nog humaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.
Kun je nagaanquote:
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.quote:
Nieuwe wereld kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.
Goed idee. Waar doe je zoiets?quote:
Nog een half uurtjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
En die hamburger, hoe staat het daarmee Boes?
Dan wacht ik nog evenquote:
Ook in een half uurtje.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |