Hamburger is ook goed.quote:
Dank jequote:
Boerenkool.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je
Ik zal aan je denken als ik aan de boerenkool met worst zit
Ik ben niet zo van de stamppotten....quote:
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Winterquote:
Anders mag het de naam niet hebben wmb.quote:
En wel worst van de slager. Unox is geen worst en Hema is te zout.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders mag het de naam niet hebben wmb.
Unox is ook te zout.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wel worst van de slager. Unox is geen worst en Hema is te zout.
Tuurlijk mag dat, tis een vrij land.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Tiet veur 'n biertje
Maar ja, dat mag niet
But it ain't a free shop, so piss off!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, tis een vrij land.
Clerks?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
But it ain't a free shop, so piss off!
(guess that movie!)
Toen wij nog zo'n betonnen BBQ in de tuin hadden deden we dat ook regelmatig. Zelfs met paraplu op het vlees buiten doen terwijl de ander binnen zat te wachten op het eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef stbabylon het volgende:
BBQ kan het hele jaar, je moet het alleen binnen opeten. In ons nieuwe huis komt echt wel een permanente BBQ en rookoven! Nou ja, niet letterlijk IN het huis
Bij ons zou hij dan van baksteen worden en onder een afdakje. Keer gezien bij een huisje in Denemarken waar we op vakantie waren. Ideaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij nog zo'n betonnen BBQ in de tuin hadden deden we dat ook regelmatig. Zelfs met paraplu op het vlees buiten doen terwijl de ander binnen zat te wachten op het eten.
Maar dat ding ging scheuren dus we hebben hem weggegooid.
Ik had hem gekregen van mijn ouders toen ik ging samenwonen. Echt heel veel gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons zou hij dan van baksteen worden en onder een afdakje. Keer gezien bij een huisje in Denemarken waar we op vakantie waren. Ideaal.
Ons volgende huis heeft een grote tuin (top 3 op het wensenlijstje), dus dat komt goed!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had hem gekregen van mijn ouders toen ik ging samenwonen. Echt heel veel gebruik van gemaakt
Als we echt een grote tuin hebben bij het volgende huis wil ik een veranda maken en daar dan zo'n bbq in makenDromen mag altijd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ons volgende huis heeft een grote tuin (top 3 op het wensenlijstje), dus dat komt goed!
Wij gooien binnenkort ons huidige in de verkoop, als dat verkocht is, zijn we vrij om iets nieuws te kopen. Dat is het plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het huis waarbij we net te laat waren met kopen had ook een geweldig grote tuinEn ik was die tuin al aan het indelen
Gewoon echt net te laat
Onze is bijna verkoop klaar. Vanmiddag de laatste spullen naar mijn ouders brengen om te stallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gooien binnenkort ons huidige in de verkoop, als dat verkocht is, zijn we vrij om iets nieuws te kopen. Dat is het plan.
Toi toi toi!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze is bijna verkoop klaar. Vanmiddag de laatste spullen naar mijn ouders brengen om te stallen.
Dan dit weekend de zolder doen (even een klein wandje behangen). En volgende week het plafond witten. En dan is het klaarKlaar om te verkopen!
Ja ik ben zo opgewonden er overquote:
Vieze voyeurquote:
Waar staat de BBQ?quote:
Ik zou het wel akward vinden om op Funda huizen van andere FOK!kers te gaan bekijken. Ga dan gewoon een keer op de koffie ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik vind het altijd tof om te zien hoe anderen hun huis hebben ingericht.
Succes jullie!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben zo opgewonden er over
Ik heb zo'n zin om elders opnieuw te beginnen
Je hebt in ieder geval een BBQquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaawquote:
*Mauer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dt fouten maken in dierennamen
gegen die maue!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |