Als koelkast dan weer gaat draaien? Wellicht een leuker idee dan deze stap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wil terug naar het Onzin Radio tijdperk?
-1quote:
En datquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat![]()
mijn knokkels typten sneller dan mijn gedachten konden bijhouden
Niks moet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als koelkast dan weer gaat draaien? Wellicht een leuker idee dan deze stap.
Let wel ik ben nog niet weg, maar ik vind dit ("lichtelijk" stigmatiserend) gewoon een deportatie.
ONZ Radio, X en 49 hebben denk ik bijna 10.000 topics gevuld, en nu moeten we maar ophoeren?
We moeten niet ophoeren.. Dit is in overleg gegaan…quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Let wel ik ben nog niet weg, maar ik vind dit ("lichtelijk" stigmatiserend) gewoon een deportatie.
ONZ Radio, X en 49 hebben denk ik bijna 10.000 topics gevuld, en nu moeten we maar ophoeren?
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.quote:
Als je het niks vind dan blijf je toch wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind, dat je tegenwoordig meer de ONZ-"vibe" kan halen uit Gutter FM, gezien de gesprekken die daar worden gevoerd (ja, tijdens de uitzending) en de af en toe meer dan retarded uitzendingen. Ook de uitstap op de donderdag naar KLB is gewoon noemenswaardig (en ja, ik was daar eerst op tegen, maar zag er uiteindelijk de humor van in).
R49 went "serious" (laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van sommige microfoons is bedroevend), het is niet meer ONZ, het is gewoon "muziek draaien". Simple as fuck. (haha simple ass-fuck!)
Ja DAT begrijp ik ook ff niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.
quote:
Hoi, Broertjequote:
Daar snapt niemand wat van. Maar zoals gezegd, de move van R49 speelde al langer en is in overleg gegaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.quote:
huh?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi, Broertje
Geloof jij ook nog steeds in elkaar?
Ik gok op Sittard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verhuisd naar Utrecht. Dus Radio030. Wacht even, welk dorp heeft kengetal 049?
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind, dat je tegenwoordig meer de ONZ-"vibe" kan halen uit Gutter FM, gezien de gesprekken die daar worden gevoerd (ja, tijdens de uitzending) en de af en toe meer dan retarded uitzendingen. Ook de uitstap op de donderdag naar KLB is gewoon noemenswaardig (en ja, ik was daar eerst op tegen, maar zag er uiteindelijk de humor van in).
R49 went "serious" (laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van sommige microfoons is bedroevend), het is niet meer ONZ, het is gewoon "muziek draaien". Simple as fuck. (haha simple ass-fuck!)
Sorry Raf, maar word er nu wel moe van. Het is al meerdere malen gezegd dat deze move al een tijdje speelt. En ja, ik wist daar ook vanaf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.
En nu verkopen ze het alsof het al lang in bespreking was.
Wellicht in de waan gelaten...
Van ons was al wat langer een idee, maar het is extreem snel geregeld. Over Gutter weet serieus echt niemand hier ook maar iets af. Dat is echt een donderslag bij heldere hemel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.
En nu verkopen ze het alsof het al lang in bespreking was.
Wellicht in de waan gelaten...
We zijn niet gedwongen hier naar toe te verhuizen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
ONZ is 4-5x zo druk als muziek, wat denk je nou echt dat de reden is?
Niks geen rel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Ik heb de 'rel' een beetje gemist geloof ik
Maar is zag een nieuwe start van 'mijn oude reeks', dus vond het een goed moment mee te posten
Afgelopen week al stiekem meegeluisterd
Ahhhh okee dan!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Maar is zag een nieuwe start van 'mijn oude reeks', dus vond het een goed moment mee te posten
Er was ook geen relquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Welkom terugquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
tijd voor een relquote:
quote:
JUIST!! Jij snapt het!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Boeien dat het verhuisd is?![]()
Sfeer maak je zelf
Goed gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Boeien dat het verhuisd is?![]()
Sfeer maak je zelf
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Ja nu je al deze nummers zo achter elkaar hoort, begint de eenvoud van de riedeltjes wel op te vallen!
Ja maar zo gaat onz nog dooierquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef ToT het volgende:
En dit kan ook best een leuke boost voor MUZ betekenen!
Nouja, heb ook gemist waarom er ineens een 2e station kwam, al weet ik wel dat hier 'weleens' herrie was, dus ging er vanuit dat het daarmee te maken hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks geen rel.
Mensen moeten even wennen aan de nieuwe omgeving.. Net als katten die vanuit het asiel in een mooi nieuw huis worden geplaatst
Dat is wel de aanzet geweest voor deze show, aangevuld met andere bronnenquote:
Nou en? Tis maar onzinquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat onz nog dooier
Nou en heel watquote:
Radio zitterd ouwhoer!quote:
Als als als....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Maar eerlijk: hoeveel mensen zouden in dit topic beland zijn als het in MUZ gestart was?
Ik denk dat je meer dan de helft zou missen.
Och ja, dat is allang een afgesloten hoofdstukquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, heb ook gemist waarom er ineens een 2e station kwam, al weet ik wel dat hier 'weleens' herrie was, dus ging er vanuit dat het daarmee te maken had
Zal echt wel meevallen; het blijft in je MyAtt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat onz nog dooier
Je kan mensen toch gewoon uitnodigen..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Maar eerlijk: hoeveel mensen zouden in dit topic beland zijn als het in MUZ gestart was?
en nachtelijke hiphopsessiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Serieuzer is niet slecht, ik vind het leuk om over serieuze dingen te lullen met ToT en/of Knokkels, en er is ook genoeg onzin prietpraat en funny images spam
Ken dit topic door monoquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Misschien ook niet.. Je weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
wat is dat nachtritme waar jij het over hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Niet goed voor mijn nachtritme maar wel leuk
win-winquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.
Alleen maar mooi toch?
Dat is dus ook het probleemquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat is dat nachtritme waar jij het over hebt?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.
Alleen maar mooi toch?
joh, is het niet gewoon een eunuch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mika, die doet voor het zingen volgens mij altijd de stiermanier.. strak een stuk touw om de ballen knopen
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
joh, is het niet gewoon een eunuch?
Volgens mij ben je toen via serious request bij R49 terecht gekomenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 weet niet eens meer hoe hij ooit in R49 terecht is gekomen…
* Spezza19 post nooit in ONZ… ik denk dat het de muziek was…
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ben je toen via serious request bij R49 terecht gekomen
Neequote:
Grappigquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 weet niet eens meer hoe hij ooit in R49 terecht is gekomen…
* Spezza19 post nooit in ONZ… ik denk dat het de muziek was…
18 maart 2014 ben ik hier gekomen… omdat Broertje liep te pochen met zijn Bowie LP'squote:Op woensdag 25 maart 2015 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ben je toen via serious request bij R49 terecht gekomen
Gedeelde eerste plaats, opgelostquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf tot aan mijn dood twijfelen of ik de versie van de Stones of die van Bette Midler beter vind.
Ben jij van Zitterd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
NeeDat is ook weer zo
Het is mijn accent he, dat doet het hem
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Grappig
Ik ben hierheen gelokt en twijfelde wel omdat ik eigenlijk niet in ONZ wilde posten, maar vond het topic daar te leuk voor, en 'boven' ONZ staan
geen dankquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
18 maart 2014 ben ik hier gekomen… omdat Broertje liep te pochen met zijn Bowie LP's
Ik heb ook heel lang niet in ONZ willen posten hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Grappig
Ik ben hierheen gelokt en twijfelde wel omdat ik eigenlijk niet in ONZ wilde posten, maar vond het topic daar te leuk voor, en 'boven' ONZ staan
Nee, ik kom uit Den Helder, maar ik heb er toevallig wel een tijdje stage gelopen.quote:
Ik las Browniequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
18 maart 2014 ben ik hier gekomen… omdat Broertje liep te pochen met zijn Bowie LP's
Ow ja, dat was hetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook lang zitten twijfelen welke van de 2 ik zou draaienquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf tot aan mijn dood twijfelen of ik de versie van de Stones of die van Bette Midler beter vind.
quote:
Ah, ik schrok al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Den Helder, maar ik heb er toevallig wel een tijdje stage gelopen.
2 dagen zuipen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ha! Bedenk me net dat dat 1 dag na mijn verjaardag was… Dus elke keer de dag naar mijn verjaardag is mijn R49 jubileum
Twee dagen feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |