Als koelkast dan weer gaat draaien? Wellicht een leuker idee dan deze stap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wil terug naar het Onzin Radio tijdperk?
-1quote:
En datquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat![]()
mijn knokkels typten sneller dan mijn gedachten konden bijhouden
Niks moet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als koelkast dan weer gaat draaien? Wellicht een leuker idee dan deze stap.
Let wel ik ben nog niet weg, maar ik vind dit ("lichtelijk" stigmatiserend) gewoon een deportatie.
ONZ Radio, X en 49 hebben denk ik bijna 10.000 topics gevuld, en nu moeten we maar ophoeren?
We moeten niet ophoeren.. Dit is in overleg gegaan…quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Let wel ik ben nog niet weg, maar ik vind dit ("lichtelijk" stigmatiserend) gewoon een deportatie.
ONZ Radio, X en 49 hebben denk ik bijna 10.000 topics gevuld, en nu moeten we maar ophoeren?
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.quote:
Als je het niks vind dan blijf je toch wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind, dat je tegenwoordig meer de ONZ-"vibe" kan halen uit Gutter FM, gezien de gesprekken die daar worden gevoerd (ja, tijdens de uitzending) en de af en toe meer dan retarded uitzendingen. Ook de uitstap op de donderdag naar KLB is gewoon noemenswaardig (en ja, ik was daar eerst op tegen, maar zag er uiteindelijk de humor van in).
R49 went "serious" (laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van sommige microfoons is bedroevend), het is niet meer ONZ, het is gewoon "muziek draaien". Simple as fuck. (haha simple ass-fuck!)
Ja DAT begrijp ik ook ff niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.
quote:
Hoi, Broertjequote:
Daar snapt niemand wat van. Maar zoals gezegd, de move van R49 speelde al langer en is in overleg gegaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jawel, anders had Gutter FM wel mogen blijven.
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.quote:
huh?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi, Broertje
Geloof jij ook nog steeds in elkaar?
Ik gok op Sittard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verhuisd naar Utrecht. Dus Radio030. Wacht even, welk dorp heeft kengetal 049?
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind, dat je tegenwoordig meer de ONZ-"vibe" kan halen uit Gutter FM, gezien de gesprekken die daar worden gevoerd (ja, tijdens de uitzending) en de af en toe meer dan retarded uitzendingen. Ook de uitstap op de donderdag naar KLB is gewoon noemenswaardig (en ja, ik was daar eerst op tegen, maar zag er uiteindelijk de humor van in).
R49 went "serious" (laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van sommige microfoons is bedroevend), het is niet meer ONZ, het is gewoon "muziek draaien". Simple as fuck. (haha simple ass-fuck!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |