Och verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee
Kijk maar naar Veronica.. dat werd Yorin… dat werkte ook niet
Deze noobquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet meer 49, waar staat die 49 voor?
Gaan we ook niet veranderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
liever niet als het aan mij ligt
[ONZ]quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet meer 49, waar staat die 49 voor?
Nee doe maar niet, dit is al genoeg verandering voor ons autisten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, het blijft gewoon Radio 49…. Niet druk maken
Wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, oke..dat is dan best wel gay lol , niet echt origineel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, oke..dat is dan best wel gay lol, niet echt origineel.
Verder is ie enorm tof hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij kent hem nog persoonlijk ook he?
horkjenquote:
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dit is al genoeg verandering voor ons autisten.
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In overleg met wie? En waarom?
Oké ik ben niet heel actief meer, maar heb er 0,0 over gelezen.
Heyquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.![]()
en nu begint LB ook nog met me te flirten
Dat verbaast mij ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.![]()
en nu begint LB ook nog met me te flirten
Zie je DMquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
Ik denk dat dit voor mij het definitieve afscheid kan inluiden.
Ja, moet ik Silvan Stoet weer gaan mailen..quote:
zo erg is het ook weer niet, er veranderd als het goed is niks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
quote:
Hoinquote:
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
an:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
Verhuisd naar Utrecht. Dus Radio030. Wacht even, welk dorp heeft kengetal 049?quote:
Hork!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]verhuizen naar OUD?
[..]
Hoin
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Even gequote en in de OP gezetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Dat dus idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
A horse by any other name..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!
Gewoon blijven komen, dit heeft echt geen impact op de sfeer hier!
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Sarah Jessica Parker?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
A horse by any other name..![]()
Of zoiets
Gewoon blijven komen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
quote:
Nieuwe album van mark een beetje goed?quote:
Wat ook de insteek isquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
Supernice broeder, aanschaffen zeker waardquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen dan.
Wel eventueel opruimen
Daar heb je dat k*tpaard weer.quote:
Echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Welke Mark?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
Knopflerquote:
Sterkte met de afkickende wederhelft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supernice broeder, aanschaffen zeker waard
topquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supernice broeder, aanschaffen zeker waard
Ja, die vind ik zo saai gewordenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sterkte met de afkickende wederhelft.
Hier is dag 3 van dieet ingegaan. Vriendin ziet overal denkbeeldig snoep liggen
Vroeger hadden we inderdaad een aantal geniale DJ's, maar ik vind dat je nu met name Muis en Symph te weinig eer aan doet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Er zijn goede shows, maar een echt station
De beste shows zijn juist al tijden niet meer geweest.
En de airtime bezetting is ook relatief laag.
Thanks! Valt hier wel mee, ze mist alleen de gewoonte eikquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sterkte met de afkickende wederhelft.
Hier is dag 3 van dieet ingegaan. Vriendin ziet overal denkbeeldig snoep liggen
We konden er wel wat van... in vlagenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat ook de insteek is
En sowieso, hadden wij nou echt een hoog ONZ niveau? Ik vind dat wel meevallen
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet hier trouwens op beide punten Raf gewoon gelijk geven (het ONZ-sfeertje en "zendamateur" gedeelte).. eik.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen dan.
Wel eventueel opruimen
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanks! Valt hier wel mee, ze mist alleen de gewoonte eik
Oei, straks ben je midden in de nacht een gigantische zuurstok, "vervelend"
As ifquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.
R49 is veranderd, het is niet meer ONZ-radio of X-raydio. Verder was er een ander station ontstaan waar de sfeer van vroeger de boventoon voerde, dus zagen we het als een logisch gevolg om een overstap te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
We konden er wel wat van... in vlagen
lijkt wel goed te zitten met onzin gehalte.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is in veel SC's zo… En zoals gezegd, zolang we het niet te bont maken kunnen we in dezelfde sfeer verder gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
We konden er wel wat van... in vlagen
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Symph en muis doen het prima, maar enkel hun shows maken het geen "echt" station.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger hadden we inderdaad een aantal geniale DJ's, maar ik vind dat je nu met name Muis en Symph te weinig eer aan doet.
En we hebben vrijwel elke avond wel shows tegenwoordig.
AUWquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!
quote:
Daar moet je toch aan likken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!
Nieuwe aanwas vind je hier iig niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.
Dus je wil terug naar het Onzin Radio tijdperk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
hows tegenwoordig.
Symph en muis doen het prima, maar enkel hun shows maken het geen "echt" station.
Een echt station draait 24/7 echte radio of zoals bij de publieken een vast aantal
mwoah, de laatste tijd vooral hebben we vrij vaak volle roosters (gehad)quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nieuwe aanwas vind je hier iig niet meer.
Voute Muziek is ook Muziekquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is vout hier nog toegestaan?
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je toch aan likken?![]()
Ik bedoelde helemaal niets hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh bedoelde hij het zo![]()
dan was mijn reactie wel een beetje vies.
Wat dacht jij!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is vout hier nog toegestaan?
onzinquote:
Hallo D.quote:
ejjquote:
Sorry, maar meer DJ's doen het prima… En laten we onszelf nou niet gaan vergelijken met 538 enzo…quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Symph en muis doen het prima, maar enkel hun shows maken het geen "echt" station.
Een echt station draait 24/7 echte radio of zoals bij de publieken een vast aantal uren per dag.
En ik blijf Forever Youngquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, alle verandering is moeilijk en roept weerstand op. Dit is niet over 1 nacht ijs gegaan en ook met toestemming gebeurd van de mods uit beide subfora. Wat er ook gebeurt, de liefde voor muziek blijft.
Here here!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, alle verandering is moeilijk en roept weerstand op. Dit is niet over 1 nacht ijs gegaan en ook met toestemming gebeurd van de mods uit beide subfora. Wat er ook gebeurt, de liefde voor muziek blijft.
Datquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Hear hear*quote:
Tja vaste programmering maakt alles juist weer te serieus en met te veel regeltjes. Het relaxete hier is juist onze kracht!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar meer DJ's doen het prima… En laten we onszelf nou niet gaan vergelijken met 538 enzo…Dat is niet reeel en dat weet jij ook wel.
Het is gewoon wat het is. En wat het is is gewoon een hoop lol en plezier met mensen die dezelfde passie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |