Sterkte met de afkickende wederhelft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supernice broeder, aanschaffen zeker waard
topquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supernice broeder, aanschaffen zeker waard
Ja, die vind ik zo saai gewordenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sterkte met de afkickende wederhelft.
Hier is dag 3 van dieet ingegaan. Vriendin ziet overal denkbeeldig snoep liggen
Vroeger hadden we inderdaad een aantal geniale DJ's, maar ik vind dat je nu met name Muis en Symph te weinig eer aan doet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Er zijn goede shows, maar een echt station
De beste shows zijn juist al tijden niet meer geweest.
En de airtime bezetting is ook relatief laag.
Thanks! Valt hier wel mee, ze mist alleen de gewoonte eikquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sterkte met de afkickende wederhelft.
Hier is dag 3 van dieet ingegaan. Vriendin ziet overal denkbeeldig snoep liggen
We konden er wel wat van... in vlagenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat ook de insteek is
En sowieso, hadden wij nou echt een hoog ONZ niveau? Ik vind dat wel meevallen
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet hier trouwens op beide punten Raf gewoon gelijk geven (het ONZ-sfeertje en "zendamateur" gedeelte).. eik.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen dan.
Wel eventueel opruimen
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanks! Valt hier wel mee, ze mist alleen de gewoonte eik
Oei, straks ben je midden in de nacht een gigantische zuurstok, "vervelend"
As ifquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.
R49 is veranderd, het is niet meer ONZ-radio of X-raydio. Verder was er een ander station ontstaan waar de sfeer van vroeger de boventoon voerde, dus zagen we het als een logisch gevolg om een overstap te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Er zijn goede shows, maar een echt station
De beste shows zijn juist al tijden niet meer geweest.
En de airtime bezetting is ook relatief laag.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
We konden er wel wat van... in vlagen
lijkt wel goed te zitten met onzin gehalte.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is in veel SC's zo… En zoals gezegd, zolang we het niet te bont maken kunnen we in dezelfde sfeer verder gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
We konden er wel wat van... in vlagen
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Symph en muis doen het prima, maar enkel hun shows maken het geen "echt" station.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger hadden we inderdaad een aantal geniale DJ's, maar ik vind dat je nu met name Muis en Symph te weinig eer aan doet.
En we hebben vrijwel elke avond wel shows tegenwoordig.
AUWquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!
quote:
Daar moet je toch aan likken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij ze gewend is op zuurstokken te kauwen!
Nieuwe aanwas vind je hier iig niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer hoeft hier echt niet te veranderen. Ik maakte me ook wel wat zorgen over dat het hier misschien serieuzer zou gaan worden, maar dat hoeft echt niet.
Dus je wil terug naar het Onzin Radio tijdperk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
hows tegenwoordig.
Symph en muis doen het prima, maar enkel hun shows maken het geen "echt" station.
Een echt station draait 24/7 echte radio of zoals bij de publieken een vast aantal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |