Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Spezza19 op 25-03-2015 21:09:45 ]Dit account is niet meer in gebruik.
Ja maar wij zijn onzquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat kwaliteitsradio in MUZ hoort
Wat!? dan ben ik afgezet. ik heb voor dezelfde reep 60 cent betaald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem altijd die AH basic die kosten 43 cent voor een reep van 100gr.
R49: Kwaliteitsradio voor je Kiezen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat kwaliteitsradio in MUZ hoort
Serieus, die kosten 43 cent.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat!? dan ben ik afgezet. ik heb voor dezelfde reep 60 cent betaald.
en hij was in de aanbieding, ook nog.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Chocolade is net pringles voor mij... |
[ afbeelding ]
Wat hij zegt, alleen in mijn geval dus chocolade
Nieuwe startquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
1 vraag waarom de nummering opnieuw?..
Verzoek van Rob wat hij in het vorige topic gegooid heeft en de meesten wel mee eens warenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
1 vraag waarom de nummering opnieuw?..
Wat heb je psies aangepast danquote:
Witte verpakking met een Basic logo en een rode, blauwe of groene streep?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Very curious...
heb helaas de bon niet meer.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat heb je psies aangepast dansubtiel
![]()
Wilde het net zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer veranderen. Voor altijd nummer 1.
Ja groene streep...quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Witte verpakking met een Basic logo en een rode, blauwe of groene streep?
Noot dus, ik neem altijd de melk met blauwe streep elke keer 5 repen voor 2,15 euro. 500 gram choco dus.quote:
Joh, gek he na dat:quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He's bleeding out of his asshole!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit me helemaal suf te staren maar geen kwartje
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Joh, gek he na dat:
[ afbeelding ]
MUZ / [Radio 49] #5762 Vage teksten en meer........onzin.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk eens tussen z'n vingers!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hm morgen maar even kijken bij de AH, misschien heb ik het mis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Noot dus, ik neem altijd de melk met blauwe streep elke keer 5 repen voor 2,15 euro. 500 gram choco dus.
Hoe kan het dat dit topic onder het kopje forum nooit staat bij meeste reacties in de laatste 30 minuten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
kan je nagaan hoe goed iedereen de OP leest
id!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dus hier geen tetten meer
Voor tetten kan je naar ONZ of KPD…quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dat lijkt me een verworven recht wat ze niet meer kunnen terugdraaien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik mis iets onder jouw avatar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit topic onder het kopje forum nooit staat bij meeste reacties in de laatste 30 minuten?
#GoedKijken
Jij mag je tetten gewoon posten hoor. No Problem.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
doen wequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag je tetten gewoon posten hoor. No Problem.
ja maar Tettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor tetten kan je naar ONZ of KPD…
Sowieso kwamen er hier weinig tetten voorbij…
En daarbij…. MUZIEK
Nou, ben ik weer gerust.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag je tetten gewoon posten hoor. No Problem.
Tettenquote:
Dank jequote:
Was me niet opgevallen, maar ik denk dat ik het wel vat. Jammer het paste wel bij je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar staat al een paar weken niets mee.
De tattoeerder stottert, of is besluiteloos..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, na dit album is het nooit meer goedgekomen met Jon Bovi
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Hier moet ik ook gepost hebben. Have a nice day. Het is Sjonbesjovie! (zo sprak kleine Robbie het vroeger uit)
En kan de naam niet spellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
De tattoeerder stottert, of is besluiteloos..
Jij bent gewoon Jon Bovi fan, geef nou maar gewoon toe, het is jouw arm.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, na dit album is het nooit meer goedgekomen met Jon Bovi
[ afbeelding ]
Omdat een kwaliteitszender in MUZ hoortquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
WTF doet dit ineens in MUZ, en vooral waarom?
Omdat MUZ wel een goed subforum is voor een online radiostation waar toch wel veel muziek gedraaid wordtquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
snap ik ook nog nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
hooooooo even ... die had ik gemist.. Pijnlijkquote:
Ja, ik dacht ff dat je een geluidsfragment had ingestartquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Nu alleen nog eens mengpaneel en goede microfoon aansluiten
Valt wel mee hoor, die dunne lijntjes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
hooooooo even ... die had ik gemist.. Pijnlijk![]()
Maar, moest dit? Want Gutter ligt nu ongeveer wat hun naam is, in de goot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat MUZ wel een goed subforum is voor een online radiostation waar toch wel veel muziek gedraaid wordt
Ja die had ik ook niet aan zien komen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en Gutter FM is ook de nek omgedraaid zie ik nu, wat is dit?
Ja, dat hoor ik ook net pas… Die snap ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Dat vind ik serieus niet tofquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Don't make fun of mequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:43 schreef 44rdbei het volgende:
Ik moet hier gepost hebben.
en hier
en hier
en hier
In overleg met wie? En waarom?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook net pas… Die snap ik ook niet
Maar deze move was in overleg gedaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt voor de deuntjes weer Muis
Toepasselijke show voor vandaag
quote:
quote:
quote:
Graag weer gedraaidquote:
Deze week nog idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, Ik zie Gutter fm topic gewoon nog bij ONZ staan?
Ze mogen daar nog een week blijven…quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, Ik zie Gutter fm topic gewoon nog bij ONZ staan?
Dank...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag weer gedraaid
nee yoloquote:
Ik heb zin in aardbeien door je usernamequote:
Oh ja sorry. bedankt muisquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag weer gedraaid
liever niet als het aan mij ligtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoort radio49 nu niet radio30 te heten?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zin in aardbeien door je username
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Och verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee
Kijk maar naar Veronica.. dat werd Yorin… dat werkte ook niet
Deze noobquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet meer 49, waar staat die 49 voor?
Gaan we ook niet veranderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
liever niet als het aan mij ligt
[ONZ]quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet meer 49, waar staat die 49 voor?
Nee doe maar niet, dit is al genoeg verandering voor ons autisten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, het blijft gewoon Radio 49…. Niet druk maken
Wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, oke..dat is dan best wel gay lol , niet echt origineel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, oke..dat is dan best wel gay lol, niet echt origineel.
Verder is ie enorm tof hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij kent hem nog persoonlijk ook he?
horkjenquote:
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dit is al genoeg verandering voor ons autisten.
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In overleg met wie? En waarom?
Oké ik ben niet heel actief meer, maar heb er 0,0 over gelezen.
Heyquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.![]()
en nu begint LB ook nog met me te flirten
Dat verbaast mij ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moet hier inderdaad een week van bijkomen.![]()
en nu begint LB ook nog met me te flirten
Zie je DMquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
Ik denk dat dit voor mij het definitieve afscheid kan inluiden.
Ja, moet ik Silvan Stoet weer gaan mailen..quote:
zo erg is het ook weer niet, er veranderd als het goed is niks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
quote:
Hoinquote:
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
an:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
Verhuisd naar Utrecht. Dus Radio030. Wacht even, welk dorp heeft kengetal 049?quote:
Hork!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]verhuizen naar OUD?
[..]
Hoin
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Even gequote en in de OP gezetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Dat dus idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
A horse by any other name..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!
Gewoon blijven komen, dit heeft echt geen impact op de sfeer hier!
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Sarah Jessica Parker?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
A horse by any other name..![]()
Of zoiets
Gewoon blijven komen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
quote:
Nieuwe album van mark een beetje goed?quote:
Wat ook de insteek isquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
Supernice broeder, aanschaffen zeker waardquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen dan.
Wel eventueel opruimen
Daar heb je dat k*tpaard weer.quote:
Echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Welke Mark?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
Knopflerquote:
Sterkte met de afkickende wederhelft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supernice broeder, aanschaffen zeker waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |