zo erg is het ook weer niet, er veranderd als het goed is niks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
Ik denk dat dit voor mij het definitieve afscheid kan inluiden.
quote:
Hoinquote:
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
an:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
Verhuisd naar Utrecht. Dus Radio030. Wacht even, welk dorp heeft kengetal 049?quote:
Hork!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]verhuizen naar OUD?
[..]
Hoin
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Juist het ONZ gehalte dat door de muziek heen droop was de charme van dit station.
Wellicht kan het hier ook wel, maar voorlopig ben ik hier geenszins content mee.
Ik denk dat dit voor mij het definitieve afscheid kan inluiden.
Even gequote en in de OP gezetquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Dat dus idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Achter de schermen van R49 dan, neem ik aan
A horse by any other name..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het onzin niveau blijft hier echt wel hoor!
Gewoon blijven komen, dit heeft echt geen impact op de sfeer hier!
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
Sarah Jessica Parker?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
A horse by any other name..![]()
Of zoiets
Gewoon blijven komen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
quote:
Nieuwe album van mark een beetje goed?quote:
Wat ook de insteek isquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de muziek en de leuke slowchat.
Supernice broeder, aanschaffen zeker waardquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen dan.
Wel eventueel opruimen
Daar heb je dat k*tpaard weer.quote:
Echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Welke Mark?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nieuwe album van mark een beetje goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |