Sorry Raf, maar word er nu wel moe van. Het is al meerdere malen gezegd dat deze move al een tijdje speelt. En ja, ik wist daar ook vanaf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.
En nu verkopen ze het alsof het al lang in bespreking was.
Wellicht in de waan gelaten...
Van ons was al wat langer een idee, maar het is extreem snel geregeld. Over Gutter weet serieus echt niemand hier ook maar iets af. Dat is echt een donderslag bij heldere hemel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Radio moet gewoon ophoeren uit ONZ.
En nu verkopen ze het alsof het al lang in bespreking was.
Wellicht in de waan gelaten...
We zijn niet gedwongen hier naar toe te verhuizen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
ONZ is 4-5x zo druk als muziek, wat denk je nou echt dat de reden is?
Niks geen rel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Ik heb de 'rel' een beetje gemist geloof ik
Maar is zag een nieuwe start van 'mijn oude reeks', dus vond het een goed moment mee te posten
Afgelopen week al stiekem meegeluisterd
Ahhhh okee dan!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Maar is zag een nieuwe start van 'mijn oude reeks', dus vond het een goed moment mee te posten
Er was ook geen relquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
Welkom terugquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:25 schreef D. het volgende:
tijd voor een relquote:
quote:
JUIST!! Jij snapt het!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Boeien dat het verhuisd is?![]()
Sfeer maak je zelf
Goed gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Boeien dat het verhuisd is?![]()
Sfeer maak je zelf
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Ja nu je al deze nummers zo achter elkaar hoort, begint de eenvoud van de riedeltjes wel op te vallen!
Ja maar zo gaat onz nog dooierquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef ToT het volgende:
En dit kan ook best een leuke boost voor MUZ betekenen!
Nouja, heb ook gemist waarom er ineens een 2e station kwam, al weet ik wel dat hier 'weleens' herrie was, dus ging er vanuit dat het daarmee te maken hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks geen rel.
Mensen moeten even wennen aan de nieuwe omgeving.. Net als katten die vanuit het asiel in een mooi nieuw huis worden geplaatst
Dat is wel de aanzet geweest voor deze show, aangevuld met andere bronnenquote:
Nou en? Tis maar onzinquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat onz nog dooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |