Nou en heel watquote:
Radio zitterd ouwhoer!quote:
Als als als....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Maar eerlijk: hoeveel mensen zouden in dit topic beland zijn als het in MUZ gestart was?
Ik denk dat je meer dan de helft zou missen.
Och ja, dat is allang een afgesloten hoofdstukquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, heb ook gemist waarom er ineens een 2e station kwam, al weet ik wel dat hier 'weleens' herrie was, dus ging er vanuit dat het daarmee te maken had
Zal echt wel meevallen; het blijft in je MyAtt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat onz nog dooier
Je kan mensen toch gewoon uitnodigen..quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Maar eerlijk: hoeveel mensen zouden in dit topic beland zijn als het in MUZ gestart was?
en nachtelijke hiphopsessiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Serieuzer is niet slecht, ik vind het leuk om over serieuze dingen te lullen met ToT en/of Knokkels, en er is ook genoeg onzin prietpraat en funny images spam
Ken dit topic door monoquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Misschien ook niet.. Je weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
wat is dat nachtritme waar jij het over hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Niet goed voor mijn nachtritme maar wel leuk
win-winquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.
Alleen maar mooi toch?
Dat is dus ook het probleemquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat is dat nachtritme waar jij het over hebt?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier in MUZ doen ook weleens luistersessies, alleen dan op een andere manier organiseren zij het. Dus nu kan daar een samensmelting van komen.
Alleen maar mooi toch?
joh, is het niet gewoon een eunuch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mika, die doet voor het zingen volgens mij altijd de stiermanier.. strak een stuk touw om de ballen knopen
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
joh, is het niet gewoon een eunuch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |