Polderdenken.quote:
Zo eentje die dubbel in de salsa dipt op een feestje.quote:
Deed ze toch zelf? Door de bovenkant er te zagen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel een tikkeltje gek, je kunt een boom dus zo toetakelen dat het een doorn in het oog wordt, waardoor hij verwijderd moet worden.
jepquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Deed ze toch zelf? Door de bovenkant er te zagen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo eentje die dubbel in de salsa dipt op een feestje.
Ik hoop dat buuf zelf onder de zoden gaat liggen stinkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat geel jas over een aantal jaar nog vervelender buren krijgt.
Vannacht der schuur even onderkladden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat geel jas over een aantal jaar nog vervelender buren krijgt.
In haar eigen achtertuin dan kan geel jas pas gaan zeuren over stank. En dan stiekem hopen dat katten thuis komen met lichaamsdelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik hoop dat buuf zelf onder de zoden gaat liggen stinken
Als dat niet met goedvinden van eigenaar is dan is het onrechtmatig, kun je schadevergoeding vorderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel een tikkeltje gek, je kunt een boom dus zo toetakelen dat het een doorn in het oog wordt, waardoor hij verwijderd moet worden.
Goed idee vanaf morgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel fijn dat je excuus ''Last van mijn rug'' voor vele dingen inzetbaar is.
En 2 bitterballen tegelijk neemt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo eentje die dubbel in de salsa dipt op een feestje.
En een volle vuist pinda's.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En 2 bitterballen tegelijk neemt.
Je bent ook minimaal huisarts?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef svann het volgende:
Ingeschakeld bij een grijnzende vrouw met koortsige ogen, een timide bejaarde en een 'echter'.
Het terugkijken waard?
Dat wordt ook echt zo toegepast door buurtbewoners die bomen weg willen hebben. Als het een grote boom is dan wordt het zelfs gevaarlijk die te laten staan als de wortels en dergelijke verrot zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef mootie het volgende:
Is vaak ook de enige manier om een kapvergunning te krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:16 schreef marzman het volgende:
Die jongere buurvrouw was inderdaad irritant. Eigenlijk heeft ze ook alles verloren, de boom mag blijven staan, de stoeptegels moet ze zelf rechtleggen en over 19 jaar moet ze haar schuur gaan verzettenDie heg moet ook alleen maar weg omdat hij anders wel wegrot omdat ze die gesloopt hebben. Wat ook onzin is, als die bejaarde een paar rotte palen in haar tuin wil hebben moet ze dat toch eigenlijk ook zelf weten?
[..]
Dat wordt ook echt zo toegepast door buurtbewoners die bomen weg willen hebben. Als het een grote boom is dan wordt het zelfs gevaarlijk die te laten staan als de wortels en dergelijke verrot zijn.
Dat vond ik dan wel weer leuk aan deze uitzending!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef -0- het volgende:
Dat lachje van mr Visser bij die schuurkwestie. Wees er gelukkig mee.
De pretentieuze potquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Deckard het volgende:
Misschien heeft dat mens geen eens kinderen. Of zijn die kinderen 16. Of zijn het de kinderen die zelf lawaai maken snachts. Ergens heb ik het vermoeden dat die scissorsister nogal verliefd is op de ouwe tang.
Die is vanavond:quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef satecl het volgende:
Is die aflevering al geweest in Hoogkarspel, over een natte vloer in een huurwoning?
Op basis van deze informatie ben ik geneigd als thuisrechter de eiseres in het gelijk te stellen. In principe is de woningbouw aansprakelijk voor dergelijke schade, tenzij het bijv. komt door grove nalatigheid van mevrouw zelf (bad laten overstromen, ofzo). Grote vraag is dus wat de oorzaak is van de lekkage.quote:Van de regen in de drup
Mevrouw Smit heeft al maanden last van een gigantische lekkage. De vloer en meerdere muren van haar woning zijn volledig geruïneerd. Ze vindt haar huis onbewoonbaar en eist dat woningstichting Het Grootslag de schade betaalt. Terecht? Meester Visser doet zijn uitspraak.
Daarom zeg ik dat de vraag is wat de oorzaak is van de lekkage. Bepaalde kleine onderhoudswerkzaamheden zijn voor rekening en verantwoordelijkheid van de huurder, en als de huurder daarin nalatig is geweest en dat leidt tot schade, dan kan het inderdaad zo zijn dat de huurder ook voor de gevolgschade opdraait. Maar als de lekkage NIET door nalatigheid van de huurder is ontstaan dan is de gevolgschade in principe voor de verhuurder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoeft niet, sommige componenten zijn voor rekening en risico van de huurder en wellicht dat daar de oorzaak zit.
Voetbalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef WEST het volgende:
Jammer dat het weer moet overlappen met voetbal.
Gewoon dit, ze winnen toch wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef WEST het volgende:
Ja vond ik ook al kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef WEST het volgende:
Jij?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Iets anders spuit ook gewoon 100 liter
ja voetbalquote:
Pittig kort kapsel syndroomquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraag 1: wat is de handicap van mw Smit?
Wat is dat voor een baggerargumentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet je met een berging als je er nooit komt, verkoop al die troep dan of doe het weg als je het toch niet gebruikt
Mooi opgerolde voorhuids trui ook.quote:
Mensen hebben gewoon veel te veel spullen. En maar kopen, en maar kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is dat voor een baggerargument
't Is ook net een religie eigenlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
iPad hoes met uitgeknipt gat voor Apple logo.
Gaat wel weer over.quote:
Te ruim voor kastje naar de muurquote:
Aldus Ruttequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon veel te veel spullen. En maar kopen, en maar kopen.
Inderdaad raar kapsel heeft zij😳quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
Ja vond ik ook al kut.
Wel goed kapsel deze vrouwNOT
Lijkt wel jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft pitmevrouw nu een tongpiercing?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Te ruim voor kastje naar de muur
Die vrouw weet niet hoe ze een spanningsboog moet vormen, nooit al je kaarten te vroeg spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nu al huilen, is wel een beetje vroeg in de uitzending hoor
Verlamd been, reuma en hernia zegt ze zelfquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
Mevrouw. Er zit een vlieg bij uw oog.
Daar krijg je zo'n kapsel van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verlamd been, reuma en hernia zegt ze zelf
Bereid je maar voor op meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nu al huilen, is wel een beetje vroeg in de uitzending hoor
Rabobank?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Oké..
Wiens schuld zou het zijn?
Woningbouwcorporatie? Mevrouw Siellug?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mooi opgerolde voorhuids trui ook.
[ afbeelding ]
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
OK even afgezien van hoe ze eruit ziet en zielig doet. Je hele huis zeiknat lijkt me nou niet echt een pretje en dan gedoe met de verzekering erbij ook nog is gewoon kut.
Het is de schuld van de Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B.Aquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Oké..
Wiens schuld zou het zijn?
Woningbouwcorporatie? Mevrouw Siellug?
...en wbv is meestal ook "ja onze schuld is het absoluut niet hoor!"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
OK even afgezien van hoe ze eruit ziet en zielig doet. Je hele huis zeiknat lijkt me nou niet echt een pretje en dan gedoe met de verzekering erbij ook nog is gewoon kut.
Ik snap helemaal hoe dat is gegaan met dat kastje naar de muur. Allemaal wijzen en jij blijft met de shit zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en wbv is meestal ook "ja onze schuld is het absoluut niet hoor!"
Zijn de kipkluiven van die oma van vorige week.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ranzige shit op de bank.
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat algehele verzuring daar de oorzaak van wa. Bedankt voor de toelichting!quote:
Downgraded dus naar triple B-statusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B.A
Ugh en dan is de schimmel op de muur ongezond ...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ranzige shit op de bank.
[ afbeelding ]
...en dat ze daar 'n uur gelegen heeft dan?!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef mootie het volgende:
De woningbouw kan er toch niks aan doen dat kort haar zeven keer over planken struikelt. Jetske
Vind het wel een leuke vrouw eigenlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef mrpat het volgende:
Ik moet dat wijf van de wbv totaal niet. Bah
Nog steeds te kort voor de liefdeslans van de gemiddelde FOK!ker.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Pandaplint het volgende:
"Een hele vervelende situatie" - Zegt zij constant met een lach
"Struikelt u ook ergens over...."quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef zoem het volgende:
Wat zou dit keer de afsluitende woordgrap van Jetske zijn: Bent u ook zo nat? Bel dan nu naar de Rijdende Rechter
Ik snap niet zo goed waarom ze in die 7 maanden niet een paar stukjes laminaat vervangen heeft.quote:
Nee, ze heet Smitquote:
Van tussen de benen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef valentijn101 het volgende:
Maar waar kwam de lekkage nou vandaan?
Eiseres moest huilen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef valentijn101 het volgende:
En dit ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef valentijn101 het volgende:
Hahaha.quote:
Misschien wachtte ze op de verzekering of zo om het te kunnen laten zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze in die 7 maanden niet een paar stukjes laminaat vervangen heeft.
Ik ook niet. Dat kan je nog gratis krijgen zelfs.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze in die 7 maanden niet een paar stukjes laminaat vervangen heeft.
Jetske wil graag dat de wbv daar ook sorry voor zegt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dat ze daar 'n uur gelegen heeft dan?!
Ze klaagt verder niet hoor maar ze heeft geen geld om zoiets te vervangen!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouw in de overgangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef valentijn101 het volgende:
Dan doe je het toch zelf?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wachtte ze op de verzekering of zo om het te kunnen laten zien?
Mwoah.quote:
Die vrouw gaat haar gelijk niet krijgen en gaat weer emotioneel worden denk ik.quote:
Zo iets jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
Straks de jury uit de buurt over de muur:
[ afbeelding ]
Je bent me voorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
Straks de jury uit de buurt over de muur:
[ afbeelding ]
De meeste mensen hebben inderdaad wel een extra pak voor het geval er problemen komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen ik zocht naar een verklaringMeestal heb je ook wel wat stukjes over.
Er zijn miljoenen huizen in Nederland. Dan krijg je wel eens dat het vaag in elkaar zit..quote:
Hé, mijn oppas van vroeger.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:40 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, de zus kon ook wel de zus van Ad vd berg zijn.
[ afbeelding ]
En ze hadden samen koffie gedronken in de tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:41 schreef BlueMage het volgende:
Die rioolmeneer praat ook poep, da's z'n vak ook wel.
Zo'n goedpratend zacht stemmetje.quote:
Ik weet niet wat ik er van moet vindenquote:
Mand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Max23 het volgende:
Iemand die kort kan vertellen waar de zaak om draait?
Korter dan het kapsel? Dat lukt me nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Max23 het volgende:
Daar hebben de Russen een bom op gegooid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het behouden huis, dat is toch hartstikke koud?
Mw heeft waterschade, vindt dat het niet haar schuld isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij is het naar buiten toe zo'n zalvend pratende vrouw, maar achter de schermen bijt ze je kop d'r af als je d'r tegenspreekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden
Niet vochtig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg een slappe kut van deze uitzending.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het naar buiten toe zo'n zalvend pratende vrouw, maar achter de schermen bijt ze je kop d'r af als je d'r tegenspreekt.
Zou hij ook in dat pak slapen?quote:
quote:
't Is een way of life waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zou hij ook in dat pak slapen?
Een copain komt uit die uithoek, godsamme wat een boeren heb je daar.quote:
Broer van Bertie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zou hij ook in dat pak slapen?
Lucht je hartquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het maar een KUT uitzending.
Veel kutten, gekut en kutzooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet nat genoeg?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kul uitspraakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:47 schreef zoem het volgende:
"Als mevrouw er niet was komen wonen was het ook niet gebeurd"
Geen speld tussen te krijgen idd!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:47 schreef zoem het volgende:
"Als mevrouw er niet was komen wonen was het ook niet gebeurd"
2kW * 8 uur dan zit je daar ongeveer op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
4 euro per dag aan stroom..
dat kost echt veel meer joh!
Maar het is heel zuinige stroom!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
4 euro per dag aan stroom..
dat kost echt veel meer joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |