Tuurlijk. Maar er blijven grenzen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hangt toch van vanalles af. Wat voor type auto, hoeveel downforce, wat voor banden, etc.
quote:Set in the golden era of Grand Prix Racing '1' tells the story of a generation of charismatic drivers who raced on the edge, risking their lives during Formula 1's deadliest period, and the men who stood up and changed the sport forever.
Willen niet meer uitgeven, omdat WEC weinig oplevert.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toyota heeft amper geld genoeg om twee auto's in de WEC te laten rijden. Die gaan zich daar niet aan wagen.
Euh.. het was Vettel vs Alonso 2012, main storyquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012. Toen waren er 7 verschillende winnaars in de eerste 7 races, door de banden die elke race weer anders reageerden waardoor er een ander won.
Daarna werd het vooral een gevecht tussen Vettel en Hamilton, waarbij Hamilton een paar keer in leidende positie uitviel, waardoor Vettel kampioen werd. In Austin dat jaar reden ze een halve race lang dicht achter elkaar, waarbij Hamilton er in slaagde Vettel in te halen om vervolgens de race te winnen met Vettel binnen een seconde.
Ja, in het kampioenschap, vooral doordat Hamilton (vaak in leidende positie) uitviel als hij niet won. In de races ging het (zeker aan het eind van het seizoen) toch meer tussen Hamilton en Vettel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Marks het volgende:
[..]
Euh.. het was Vettel vs Alonso 2012, main story
Maar ook weinig kost . En het levert relevante technologie op, ook niet onhandig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Willen niet meer uitgeven, omdat WEC weinig oplevert.
Die had ik nog liggen dus ipv op sport 1 te kijken zo maar ebben gekeken. Maar toffe beelden zeg tering.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
Kijktip voor Sport1 kijkers. Om 21.00 uur 1: Life at the limit
[..]
Niet anders dan nu. 1 bouwt de snelste en wint alle races.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doen.
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als er helemaal geen reglementen meer zouden zijn. Zoek het maar uit. Wil je met een V16 quadturbo rijden? Doe maar. Er moet een grens zijn. Niemand heeft voordeel aan een motor met 5000 pk.
Idd ... en als het niet de motor is dan is het wel de aero of het chassis (of de sponsors).quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Niet anders dan nu. 1 bouwt de snelste en wint alle races.
een paar regels lijkt me handig maar aub fors minder dan nu...dat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doen.
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als er helemaal geen reglementen meer zouden zijn. Zoek het maar uit. Wil je met een V16 quadturbo rijden? Doe maar. Er moet een grens zijn. Niemand heeft voordeel aan een motor met 5000 pk.
Ah, krijgen we weer drie uur uitgestelde races.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef twiFight het volgende:
Ik zie nog steeds regen voorspeld voor alle dagen
en om daar op in te haken: ze hebben zelfs al rekening gehouden met het zomer uur op zondag dat gaat hopelijk weer vragen schelen in de aanloop naar 't weekend....quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:43 schreef twiFight het volgende:
De 'convert to local time' is trouwens terug op de officiele F1 site *knip*
Vroeger had je tenminste nog echte regendruppels, die gewoon 2 uur lang keihard hun best deden om te vallen. Nu zijn alle regeldruppeltjes hetzelfde door al die regels van de FIAquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, krijgen we weer drie uur uitgestelde races.
twitter:WilliamsRacing twitterde op donderdag 26-03-2015 om 10:56:01 We are delighted to announce Adrian Sutil as @WilliamsRacing reserve driver: http://t.co/K0MJRABOq2 #WeAreRacing http://t.co/1WPrpOaiQ1 reageer retweet
Ik ben teleurgesteld #TeamSusiequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:07 schreef Beach het volgende:twitter:WilliamsRacing twitterde op donderdag 26-03-2015 om 10:56:01 We are delighted to announce Adrian Sutil as @WilliamsRacing reserve driver: http://t.co/K0MJRABOq2 #WeAreRacing http://t.co/1WPrpOaiQ1 reageer retweet
In combinatie met Sutil ontstaat dan een licht ontvlambare situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:09 schreef nils7 het volgende:
Beter gedaan dan Giedo
Vanaf nu ook Caprisonne met Martini mixen dus
Heidfeld vergeten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sutil, de meest kleurloze coureur van de afgelopen tien jaar.
Ik zit nu in KL en er is geen pijl te trekken op het weer, zelfs de buien zijn zeer lokaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef twiFight het volgende:
Ik zie nog steeds regen voorspeld voor alle dagen
Sutil is de nieuwe Heidfeld. Maar Nick haalde in elk geval nog her en der wat podiums.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heidfeld vergeten?
Sutil had tenminste nog wat rare loopjes, fysieke strubbeling met Trulli, belachelijke woordenwisselingen met Trulli tijdens persco's, en natuurlijk zijn steekgrage karakter
SPT / Nederlandse racetalenten #5 kansen MAXimaliserenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Karstman het volgende:
Zie net dat Frijns inderdaad Blancpain gaat rijden. Bij WRT Audi.
Haha weer een topic dat ik niet ken wel een handig lijstje heb je daar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SPT / Nederlandse racetalenten #5 kansen MAXimaliseren
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Lotus doet even origineel
http://nos.nl/artikel/202(...)ederlandse-taal.html
zolang die maar niet het laatste wordt. Abu Dhabi bevalt prima. Van dag naar nacht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef Marks het volgende:
Circuitbaas Sepang wil race naar einde seizoen brengen
http://www.gpupdate.net/n(...)-naar-einde-seizoen/
Mag van mij, vind de huidige volgorde van circuits inderdaad enigszins te lang aangehouden. Is al ruim 10 jaar bijna helemaal hetzelfde....
Dat liet het weerbericht ook al zien ja. Veel buien zijn ook niet op de tijden die ze rijden. Behalve op zondag. En dan is het idd nog maar de vraag of het circuit 'geraakt' wordt, maar ook regen in één bocht kan al voor interessante racerij zorgen. Maar het blijft een voorspelling, we zien za/zo wel of het er van komt. Ik vind het altijd wel tof om te zien dat sommige teams dan zitten te 'slapen' en anderen er maximaal van kunnen profiteren (incl. een dosis geluk).quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zit nu in KL en er is geen pijl te trekken op het weer, zelfs de buien zijn zeer lokaal
ja zomertijd gaat weer in. Bij jou de wintertijd neem ik aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef flipsen het volgende:
Kut, wat een klotetijd van de race voor mij Gaat dit weekend trouwens de zomertijd in in NL? Moet ik dus tot 04:00 opblijven ipv 05:00, scheelt weer
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrendquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zomertijd gaat weer in. Bij jou de wintertijd neem ik aan
De vraag voor jou is of Maleisië ook mee doet, op de site van F1 kan je de tijden veranderen naar jouw local tijd geloof ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrend
Dan veranderd het voor jou toch niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrend
Ik kijk naar de NL tijd en reken dan naar de Argentijnse tijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan veranderd het voor jou toch niet.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:43 schreef twiFight het volgende:
maar ik blijf die hele site ruk vinden.
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef flipsen het volgende:
Kut, wat een klotetijd van de race voor mij Gaat dit weekend trouwens de zomertijd in in NL? Moet ik dus tot 04:00 opblijven ipv 05:00, scheelt weer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en om daar op in te haken: ze hebben zelfs al rekening gehouden met het zomer uur op zondag dat gaat hopelijk weer vragen schelen in de aanloop naar 't weekend....
Met bijbehowende intewviews geduwende de pewsco'squote:Op donderdag 26 maart 2015 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sutil is de nieuwe Heidfeld. Maar Nick haalde in elk geval nog her en der wat podiums.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Als je het vergeet ben je een uur te laat met kijken, helaas. En als ik twijfel zet ik altijd een uur vroeger de tv aan. Begint de show nog niet, dan slaap ik nog een uurtje door. Begint de show wel, dan ben ik tenminste op tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Ik volg de sport1 gids gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef Geralt het volgende:
Ok dus de kwalificatie is nog de oude tijd en de race is de nieuwe tijd of wat?
twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 26-03-2015 om 17:22:34 How much Carlos and Max know about Malaysia? Quanto conoscono la Malesia? Nuova sfida fra Carlos e Max! #MalaysiaGPhttps://t.co/w1lrwwEWaZ reageer retweet
Ja, kwali is 10.00 wintertijd en race is om 8.00 zomertijd (= 7.00 wintertijd).quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef Geralt het volgende:
Ok dus de kwalificatie is nog de oude tijd en de race is de nieuwe tijd of wat?
9 uur zomertijd, 8 uur wintertijd toch!?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, kwali is 10.00 wintertijd en race is om 8.00 zomertijd (= 7.00 wintertijd).
Dan doet F1.com het dus niet goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
9 uur zomertijd, 8 uur wintertijd toch!?
http://www.gpupdate.net/nl/
moet je morgenochten om 9:45 even naar radio 538 luisteren. Daar wordt het je haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Ja nou dat bedoel ik dus. Zelfs de F1 site raakt in de war. Vind je het gek dan dat ik helemaal confuus raak hiervan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan doet F1.com het dus niet goed.
Die zegt 8.00 uur Nederlandse tijd. Maar volgens mij heb je gelijk. Het verschil is nu 7 uur en zondag 6 uur met Maleisie.
Daar wordt elk jaar hetzelfde bandje ingestartquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:49 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je morgenochten om 9:45 even naar radio 538 luisteren. Daar wordt het je haarfijn uitgelegd.
ach maar blijft wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar wordt elk jaar hetzelfde bandje ingestart
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan doet F1.com het dus niet goed.
Die zegt 8.00 uur Nederlandse tijd. Maar volgens mij heb je gelijk. Het verschil is nu 7 uur en zondag 6 uur met Maleisie.
Op F1.com stond een paar dagen geleden dus gewoon nog 9:00. Ze hebben het dus aangepast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.
@West, volgens mij klopt je tijdentabel dus niet.
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.
@West, volgens mij klopt je tijdentabel dus niet.
Dan hebben ze het dus incorrect zitten aanpassen daar. En de Sport 1 TV-gids zegt 9:00 voor de race.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.
waar heb ik het over Maleisische winter/zomertijd? F1.com meldt quali om 18.00 race local time, en race 15.00 local time. In mijn boekje is dat 3 uur verschil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.
Dit zie ik. Quali om 17.00 uur, race om 15.00 uur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar heb ik het over Maleisische winter/zomertijd? F1.com meldt quali om 18.00 race local time, en race 15.00 local time. In mijn boekje is dat 3 uur verschil.
Edit: mobiele website zou ook auto-updates moeten hebben
Ben je in ieder geval op tijd voor de voorbeschouwing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg koppijn van jullie
Mij is 8u gezegd.
Gewoon opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg koppijn van jullie
Mij is 8u gezegd.
Dat zou je denken, dat ze dan eerder moeten tanken, dan dat de banden op zijn. Dus kunnen ze meer risico nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 06:33 schreef Toekito het volgende:
Ook denk ik dat de herintroductie van tankstops de strijd op de baan goed gaat doen.
Als iemand op p3 rijdt en wordt opgehouden door diegene voor zich en de leider loopt weg dan moet diegene echt wel in de aanval. Daarnaast heb je ook rijders op 1 en 2 stops, dan moeten de 2 stoppers wel in de aanval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat zou je denken, dat ze dan eerder moeten tanken, dan dat de banden op zijn. Dus kunnen ze meer risico nemen.
MAAR, dat doen ze niet. Een snellere rijder, die erlangs wil zal dan brandstof sparen en zodra de voorligger naar binnen gaat, ff 2 snelle rondes eruit persen om na de eigen pitstop opeens voor te liggen.
Niemand die er wat van snapt, geen moer aan en toch een plaats gewonnen.
Statistieken tonen wat anders aan. Sinds de invoering van de tankstops zijn het aantal inhaalacties op de baan gedaald. Sinds het verbod op bijtanken gestegen. Ook zonder DRS en 'brakke' Pirelli banden zoals in 2010.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als iemand op p3 rijdt en wordt opgehouden door diegene voor zich en de leider loopt weg dan moet diegene echt wel in de aanval. Daarnaast heb je ook rijders op 1 en 2 stops, dan moeten de 2 stoppers wel in de aanval.
Ze kunnen ook de GP3 toegoeven aan de startgrid, het inhalen van rijdende chicanes schijnt ook een spannend gebeuren te zijn.
.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de GP3 toegoeven aan de startgrid, het inhalen van rijdende chicanes schijnt ook een spannend gebeuren te zijn.
Natuurlijk zijn er dan wat minder inhaalacties op de baan omdat er strategisch meer mogelijk is, maar het is niet alleen een kwestie van strategie. Wat mij betreft krijg je dan juist een mooie mix van strategie en strijden op de baan. Overigens werd 2010 zo uit mijn hoofd ook erg beīnvloed door de vele SC situaties, waardoor toppers soms achterin kwamen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Statistieken tonen wat anders aan. Sinds de invoering van de tankstops zijn het aantal inhaalacties op de baan gedaald. Sinds het verbod op bijtanken gestegen. Ook zonder DRS en 'brakke' Pirelli banden zoals in 2010.
Reken het ook even uit dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:21 schreef WEST het volgende:
Nu zit er 7 uur tijdverschil tussen NL en Maleisie. Zondag is zomertijd dus de klok uur vooruit. Maleisie kent geen zomer/wintertijd. Dus straks is het 6 uur tijd verschil. de kwali begint om 17:00 lokale tijd en de race om 15:00 dus reken maar uit.
op extra2 welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:58 schreef tralalala het volgende:
Geen geluid op de Sport1 stream, handig...
Het werkt inmiddelsquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het werkt inmiddels
I don't have power
Nou vooruit dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kwali om 17:00, is hier 10:00 uur.
Race 2 uur eerder, is hier normaal dus 8:00 uur, MAAR zomertijd, dus dat wordt 9:00 uur.
Ik snap dat je met dergelijke ingewikkelde wiskundige contructies moeite kan hebben.
. Zou prachtig zijn als Renault weggaat uit F1. De WEC zal Renault met open armen ontvangen, de omgekeerde weg van 1978 (de enige keer dat Renault won met een fabrieksteam).quote:Cyril Abiteboul says Renault is currently considering its options in Formula 1, which could include a collaboration with the Toro Rosso team or quitting F1 altogether.
In the wake of Red Bull and Renault's increasingly bitter spat following a disappointing start to the 2015 F1 season, it emerged that Renault may opt to change its strategy by going into a full partnership with an existing team, with Toro Rosso named as the most likely candidate.
However, though Renault Sport Managing Director Abiteboul did nothing to dismiss this, he emphasised that there is also the potential of the manufacturer exiting F1 altogether if it feels it is not 'delivering value' for the brand, particularly in the wake of Red Bull's criticism.
“I can confirm that we are looking at a lot of options, including getting out of F1. Honestly, if Formula 1 is that bad for Renault's reputation, if we see that we struggle with the current formula, if Formula 1 is not delivering value what it costs Renault, bearing in mind that when you are an engine supplier you have no financial incentive to develop and to fund engine development.
“This is what we are looking at and obviously we think that we are a credible player in the sport, but we want to compete amongst the best brands. We need to think about what else can we do to what we are doing and if you do that, thus is an open market, we have the capacity to have discussions with lots of parties.”
Despite Renault's apparent indecision over its future plans, Toro Rosso team principal Franz Tost confirmed that talks have taken place and suggested a tie-in with Renault would be its preferred future option, leaving its affiliation to Red Bull in doubt.
“I think this would be a fantastic opportunity for Toro Rosso to take the next step forward because the team wants to be established in the future within the first five in the constructors' championship and to be part of a manufacturer, to work together with a manufacturer, to be owned by a manufacturer would be exactly this step forward which the team needs to be established in the top five.”
Als motor leverancier heb je toch net wel financiële motivatie om er geld in te investeren? Je wil namelijk toch dat de teams die met je motor rijden het goed doen, zodat andere ook interesse krijgen in je motor? En zo meer kan verkopen.quote:...when you are an engine supplier you have no financial incentive to develop and to fund engine development...
Motorontwikkeling is zeer beperkt. Te beperkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Als motor leverancier heb je toch net wel financiële motivatie om er geld in te investeren? Je wil namelijk toch dat de teams die met je motor rijden het goed doen, zodat andere ook interesse krijgen in je motor? En zo meer kan verkopen.
Ik vind het maar een aparte uitspraak.
Maar je krijgt er wel exposure voor terug. Dat mag ook wel wat kosten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Motorontwikkeling is zeer beperkt. Te beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |