In combinatie met Sutil ontstaat dan een licht ontvlambare situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:09 schreef nils7 het volgende:
Beter gedaan dan Giedo
Vanaf nu ook Caprisonne met Martini mixen dus
Heidfeld vergeten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sutil, de meest kleurloze coureur van de afgelopen tien jaar.
Ik zit nu in KL en er is geen pijl te trekken op het weer, zelfs de buien zijn zeer lokaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef twiFight het volgende:
Ik zie nog steeds regen voorspeld voor alle dagen
Sutil is de nieuwe Heidfeld. Maar Nick haalde in elk geval nog her en der wat podiums.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heidfeld vergeten?
Sutil had tenminste nog wat rare loopjes, fysieke strubbeling met Trulli, belachelijke woordenwisselingen met Trulli tijdens persco's, en natuurlijk zijn steekgrage karakter
SPT / Nederlandse racetalenten #5 kansen MAXimaliserenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Karstman het volgende:
Zie net dat Frijns inderdaad Blancpain gaat rijden. Bij WRT Audi.
Haha weer een topic dat ik niet ken wel een handig lijstje heb je daar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SPT / Nederlandse racetalenten #5 kansen MAXimaliseren
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Lotus doet even origineel
http://nos.nl/artikel/202(...)ederlandse-taal.html
zolang die maar niet het laatste wordt. Abu Dhabi bevalt prima. Van dag naar nacht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef Marks het volgende:
Circuitbaas Sepang wil race naar einde seizoen brengen
http://www.gpupdate.net/n(...)-naar-einde-seizoen/
Mag van mij, vind de huidige volgorde van circuits inderdaad enigszins te lang aangehouden. Is al ruim 10 jaar bijna helemaal hetzelfde....
Dat liet het weerbericht ook al zien ja. Veel buien zijn ook niet op de tijden die ze rijden. Behalve op zondag. En dan is het idd nog maar de vraag of het circuit 'geraakt' wordt, maar ook regen in één bocht kan al voor interessante racerij zorgen. Maar het blijft een voorspelling, we zien za/zo wel of het er van komt. Ik vind het altijd wel tof om te zien dat sommige teams dan zitten te 'slapen' en anderen er maximaal van kunnen profiteren (incl. een dosis geluk).quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zit nu in KL en er is geen pijl te trekken op het weer, zelfs de buien zijn zeer lokaal
ja zomertijd gaat weer in. Bij jou de wintertijd neem ik aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef flipsen het volgende:
Kut, wat een klotetijd van de race voor mij Gaat dit weekend trouwens de zomertijd in in NL? Moet ik dus tot 04:00 opblijven ipv 05:00, scheelt weer
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrendquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zomertijd gaat weer in. Bij jou de wintertijd neem ik aan
De vraag voor jou is of Maleisië ook mee doet, op de site van F1 kan je de tijden veranderen naar jouw local tijd geloof ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrend
Dan veranderd het voor jou toch niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ze doen hier niet meer aan zomer/wintertijd, hebben ze in het verleden geprobeerd en toen besloten enkele provincies om niet mee te doen, was érg verwarrend
Ik kijk naar de NL tijd en reken dan naar de Argentijnse tijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan veranderd het voor jou toch niet.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:43 schreef twiFight het volgende:
maar ik blijf die hele site ruk vinden.
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef flipsen het volgende:
Kut, wat een klotetijd van de race voor mij Gaat dit weekend trouwens de zomertijd in in NL? Moet ik dus tot 04:00 opblijven ipv 05:00, scheelt weer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en om daar op in te haken: ze hebben zelfs al rekening gehouden met het zomer uur op zondag dat gaat hopelijk weer vragen schelen in de aanloop naar 't weekend....
Met bijbehowende intewviews geduwende de pewsco'squote:Op donderdag 26 maart 2015 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sutil is de nieuwe Heidfeld. Maar Nick haalde in elk geval nog her en der wat podiums.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Als je het vergeet ben je een uur te laat met kijken, helaas. En als ik twijfel zet ik altijd een uur vroeger de tv aan. Begint de show nog niet, dan slaap ik nog een uurtje door. Begint de show wel, dan ben ik tenminste op tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Ik volg de sport1 gids gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef Geralt het volgende:
Ok dus de kwalificatie is nog de oude tijd en de race is de nieuwe tijd of wat?
twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 26-03-2015 om 17:22:34 How much Carlos and Max know about Malaysia? Quanto conoscono la Malesia? Nuova sfida fra Carlos e Max! #MalaysiaGPhttps://t.co/w1lrwwEWaZ reageer retweet
Ja, kwali is 10.00 wintertijd en race is om 8.00 zomertijd (= 7.00 wintertijd).quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef Geralt het volgende:
Ok dus de kwalificatie is nog de oude tijd en de race is de nieuwe tijd of wat?
9 uur zomertijd, 8 uur wintertijd toch!?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, kwali is 10.00 wintertijd en race is om 8.00 zomertijd (= 7.00 wintertijd).
Dan doet F1.com het dus niet goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
9 uur zomertijd, 8 uur wintertijd toch!?
http://www.gpupdate.net/nl/
moet je morgenochten om 9:45 even naar radio 538 luisteren. Daar wordt het je haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG FUCK KRIJGEN WE DIT GEZEIK WEER DIT WEEKEND?!?!?!
Ik schiet altijd compleet in de stress als het weer zover is omdat ik bang ben een uur te laat te zijn.
Of ga ik nu dan een uur te vroeg zijn? Dat is niet erg?
Ja nou dat bedoel ik dus. Zelfs de F1 site raakt in de war. Vind je het gek dan dat ik helemaal confuus raak hiervan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan doet F1.com het dus niet goed.
Die zegt 8.00 uur Nederlandse tijd. Maar volgens mij heb je gelijk. Het verschil is nu 7 uur en zondag 6 uur met Maleisie.
Daar wordt elk jaar hetzelfde bandje ingestartquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:49 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je morgenochten om 9:45 even naar radio 538 luisteren. Daar wordt het je haarfijn uitgelegd.
ach maar blijft wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar wordt elk jaar hetzelfde bandje ingestart
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan doet F1.com het dus niet goed.
Die zegt 8.00 uur Nederlandse tijd. Maar volgens mij heb je gelijk. Het verschil is nu 7 uur en zondag 6 uur met Maleisie.
Op F1.com stond een paar dagen geleden dus gewoon nog 9:00. Ze hebben het dus aangepast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.
@West, volgens mij klopt je tijdentabel dus niet.
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens f1.com start de race 3 uur eerder dan de quali (volgens race local time). Dat wil dan zeggen dat dat de race om 7.00 wintertijd/8uur zomertijd zou starten f1.c . doet het wel goed.
@West, volgens mij klopt je tijdentabel dus niet.
Dan hebben ze het dus incorrect zitten aanpassen daar. En de Sport 1 TV-gids zegt 9:00 voor de race.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.
waar heb ik het over Maleisische winter/zomertijd? F1.com meldt quali om 18.00 race local time, en race 15.00 local time. In mijn boekje is dat 3 uur verschil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lokale tijd is 2 uur verschil en Maleisie kent geen zomertijd/wintertijd, dus klopt F1.com niet.
Dit zie ik. Quali om 17.00 uur, race om 15.00 uur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar heb ik het over Maleisische winter/zomertijd? F1.com meldt quali om 18.00 race local time, en race 15.00 local time. In mijn boekje is dat 3 uur verschil.
Edit: mobiele website zou ook auto-updates moeten hebben
Ben je in ieder geval op tijd voor de voorbeschouwing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg koppijn van jullie
Mij is 8u gezegd.
Gewoon opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg koppijn van jullie
Mij is 8u gezegd.
Dat zou je denken, dat ze dan eerder moeten tanken, dan dat de banden op zijn. Dus kunnen ze meer risico nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 06:33 schreef Toekito het volgende:
Ook denk ik dat de herintroductie van tankstops de strijd op de baan goed gaat doen.
Als iemand op p3 rijdt en wordt opgehouden door diegene voor zich en de leider loopt weg dan moet diegene echt wel in de aanval. Daarnaast heb je ook rijders op 1 en 2 stops, dan moeten de 2 stoppers wel in de aanval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat zou je denken, dat ze dan eerder moeten tanken, dan dat de banden op zijn. Dus kunnen ze meer risico nemen.
MAAR, dat doen ze niet. Een snellere rijder, die erlangs wil zal dan brandstof sparen en zodra de voorligger naar binnen gaat, ff 2 snelle rondes eruit persen om na de eigen pitstop opeens voor te liggen.
Niemand die er wat van snapt, geen moer aan en toch een plaats gewonnen.
Statistieken tonen wat anders aan. Sinds de invoering van de tankstops zijn het aantal inhaalacties op de baan gedaald. Sinds het verbod op bijtanken gestegen. Ook zonder DRS en 'brakke' Pirelli banden zoals in 2010.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als iemand op p3 rijdt en wordt opgehouden door diegene voor zich en de leider loopt weg dan moet diegene echt wel in de aanval. Daarnaast heb je ook rijders op 1 en 2 stops, dan moeten de 2 stoppers wel in de aanval.
Ze kunnen ook de GP3 toegoeven aan de startgrid, het inhalen van rijdende chicanes schijnt ook een spannend gebeuren te zijn.
.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de GP3 toegoeven aan de startgrid, het inhalen van rijdende chicanes schijnt ook een spannend gebeuren te zijn.
Natuurlijk zijn er dan wat minder inhaalacties op de baan omdat er strategisch meer mogelijk is, maar het is niet alleen een kwestie van strategie. Wat mij betreft krijg je dan juist een mooie mix van strategie en strijden op de baan. Overigens werd 2010 zo uit mijn hoofd ook erg beïnvloed door de vele SC situaties, waardoor toppers soms achterin kwamen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Statistieken tonen wat anders aan. Sinds de invoering van de tankstops zijn het aantal inhaalacties op de baan gedaald. Sinds het verbod op bijtanken gestegen. Ook zonder DRS en 'brakke' Pirelli banden zoals in 2010.
Reken het ook even uit dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:21 schreef WEST het volgende:
Nu zit er 7 uur tijdverschil tussen NL en Maleisie. Zondag is zomertijd dus de klok uur vooruit. Maleisie kent geen zomer/wintertijd. Dus straks is het 6 uur tijd verschil. de kwali begint om 17:00 lokale tijd en de race om 15:00 dus reken maar uit.
op extra2 welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:58 schreef tralalala het volgende:
Geen geluid op de Sport1 stream, handig...
Het werkt inmiddelsquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het werkt inmiddels
I don't have power
Nou vooruit dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kwali om 17:00, is hier 10:00 uur.
Race 2 uur eerder, is hier normaal dus 8:00 uur, MAAR zomertijd, dus dat wordt 9:00 uur.
Ik snap dat je met dergelijke ingewikkelde wiskundige contructies moeite kan hebben.
. Zou prachtig zijn als Renault weggaat uit F1. De WEC zal Renault met open armen ontvangen, de omgekeerde weg van 1978 (de enige keer dat Renault won met een fabrieksteam).quote:Cyril Abiteboul says Renault is currently considering its options in Formula 1, which could include a collaboration with the Toro Rosso team or quitting F1 altogether.
In the wake of Red Bull and Renault's increasingly bitter spat following a disappointing start to the 2015 F1 season, it emerged that Renault may opt to change its strategy by going into a full partnership with an existing team, with Toro Rosso named as the most likely candidate.
However, though Renault Sport Managing Director Abiteboul did nothing to dismiss this, he emphasised that there is also the potential of the manufacturer exiting F1 altogether if it feels it is not 'delivering value' for the brand, particularly in the wake of Red Bull's criticism.
“I can confirm that we are looking at a lot of options, including getting out of F1. Honestly, if Formula 1 is that bad for Renault's reputation, if we see that we struggle with the current formula, if Formula 1 is not delivering value what it costs Renault, bearing in mind that when you are an engine supplier you have no financial incentive to develop and to fund engine development.
“This is what we are looking at and obviously we think that we are a credible player in the sport, but we want to compete amongst the best brands. We need to think about what else can we do to what we are doing and if you do that, thus is an open market, we have the capacity to have discussions with lots of parties.”
Despite Renault's apparent indecision over its future plans, Toro Rosso team principal Franz Tost confirmed that talks have taken place and suggested a tie-in with Renault would be its preferred future option, leaving its affiliation to Red Bull in doubt.
“I think this would be a fantastic opportunity for Toro Rosso to take the next step forward because the team wants to be established in the future within the first five in the constructors' championship and to be part of a manufacturer, to work together with a manufacturer, to be owned by a manufacturer would be exactly this step forward which the team needs to be established in the top five.”
Als motor leverancier heb je toch net wel financiële motivatie om er geld in te investeren? Je wil namelijk toch dat de teams die met je motor rijden het goed doen, zodat andere ook interesse krijgen in je motor? En zo meer kan verkopen.quote:...when you are an engine supplier you have no financial incentive to develop and to fund engine development...
Motorontwikkeling is zeer beperkt. Te beperkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Als motor leverancier heb je toch net wel financiële motivatie om er geld in te investeren? Je wil namelijk toch dat de teams die met je motor rijden het goed doen, zodat andere ook interesse krijgen in je motor? En zo meer kan verkopen.
Ik vind het maar een aparte uitspraak.
Maar je krijgt er wel exposure voor terug. Dat mag ook wel wat kosten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Motorontwikkeling is zeer beperkt. Te beperkt.
Wat ze bedoelen is dat het niet loont om flink te investeren in motoren omdat je er niets voor terugkrijgt. Vooral als die investering dus alleen maar slechte exposure oplevert.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel exposure voor terug. Dat mag ook wel wat kosten.
Bedankt, ik kan zelf niet rekenen. Men zegt dat goede juristen dat niet kunnen, dus dat spreekt voor me.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kwali om 17:00, is hier 10:00 uur.
Race 2 uur eerder, is hier normaal dus 8:00 uur, MAAR zomertijd, dus dat wordt 9:00 uur.
Ik snap dat je met dergelijke ingewikkelde wiskundige contructies moeite kan hebben.
Natuurlijk krijg je wel exposure. Alleen de situatie met Red Bull (en Infiniti) nu levert niet de goed exposure op, omdat Red Bull daar in tegen werkt. Bij Lotus was dat beter (alleen kon het team niet tippen aan Red Bull).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is dat het niet loont om flink te investeren in motoren omdat je er niets voor terugkrijgt. Vooral als die investering dus alleen maar slechte exposure oplevert.
Vandaar dus of uitstappen of een eigen team.
Infiniti houdt die exposure tegen, ik zie ze best een Ilmor rebadgen naar Infiniti.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je wel exposure. Alleen de situatie met Red Bull (en Infiniti) nu levert niet de goed exposure op, omdat Red Bull daar in tegen werkt. Bij Lotus was dat beter (alleen kon het team niet tippen aan Red Bull).
De situatie bij McLaren en Honda is heel anders, daar wordt nu Honda in een adem genoemd met McLaren. Dat zou bij Red Bull ook moeten met Renault. Dan krijg je dezelfde exposure als motorenleverancier en zijn de kosten dus de moeite waard, mits er gepresteerd wordt.
Lol, wel lekker praktischquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef Ferry_76 het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)cet-met-maandverband
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Nu trouwens een programma met Patrick Steward (Star Trek Cap. Picard ) en Stirling Moss op BBC2, Racing Legends
Bij het verhaal over V10s en V12s was ik al verkochtquote:Op woensdag 1 april 2015 14:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Max geeft een F1 demo tijdens de Gamma racing day op Assen!
Dat zal wel moeten. De wagens van 2014 en 2015 mogen niet eens voor demo's gebruikt worden.quote:
Boss bedoel je? Die heb ik een keer gezien op Zandvoort en dat was ongeveer 5 minuten leuk.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het verhaal over V10s en V12s was ik al verkocht
En daarna maakten ze geen lawaai meerquote:Op woensdag 1 april 2015 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Boss bedoel je? Die heb ik een keer gezien op Zandvoort en dat was ongeveer 5 minuten leuk.
Ze doen er nogal voorzichtig mee, dus ze rijden zo ongeveer op halve toeren veilige rondjes.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarna maakten ze geen lawaai meer
Precies wat ik dacht toen ik dit bericht las. dan is het maar goed dat ik nog niet los ben gegaan op Max-merchandisequote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef flipsen het volgende:
Dus coureurs mogen hun helmdesign niet aanpassen tijdens het seizoen ivm marketingdoeleinden, maar auto´s mogen dat wel?
Mogelijk gele wagens en eigenlijk is het geen nieuws, want Helmut Marko riep zoiets ruim een week geleden al.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Toro Rosso rijdt binnenkort mogelijk met gele wagens. Het zusterteam van Red Bull Racing, tevens de renstal van Max Verstappen, zou daarmee voldoen aan de wens van motorenleverancier Renault om meer zichtbaar te zijn.
bron: http://www.nu.nl/formule-(...)k-in-gele-wagen.html
Ja hoevaak gebeurt dat nu ook... bijna nooit toch, terwijl coureurs soms zelfs per dag in een weekend nog wisseldenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef flipsen het volgende:
Dus coureurs mogen hun helmdesign niet aanpassen tijdens het seizoen ivm marketingdoeleinden, maar auto´s mogen dat wel?
Volgens mij zit ene Meneer Haas zich nu groen en vooral geel te ergeren aan dit nieuws, hij wilde volgend jaar de kleur geel weer in de sport brengen nadat Jordan uit de F1 is vertrokken hebben we nooit echt meer een echt geel team gehad, behalve dan de Renault van 2/3 jaar geleden, die geel/zwart/rood was.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Toro Rosso rijdt binnenkort mogelijk met gele wagens. Het zusterteam van Red Bull Racing, tevens de renstal van Max Verstappen, zou daarmee voldoen aan de wens van motorenleverancier Renault om meer zichtbaar te zijn.
bron: http://www.nu.nl/formule-(...)k-in-gele-wagen.html
Zand of grindkleur zou mooi zijn. Dan valt de auto niet zo op in de grindbak. Buiten Ferrari rood is het sowieso allemaal lelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ene Meneer Haas zich nu groen en vooral geel te ergeren aan dit nieuws, hij wilde volgend jaar de kleur geel weer in de sport brengen nadat Jordan uit de F1 is vertrokken hebben we nooit echt meer een echt geel team gehad, behalve dan de Renault van 2/3 jaar geleden, die geel/zwart/rood was.
Ben benieuwd of hij bij geel blijft als STR ook daadwerkelijk geel wordt.
Wat goed van jou dat je de prestaties en rijderskwaliteiten al ruim van te voren aan kan voelen/visualiseren. Het slaat alleen nergens op om dit team per definitieal de grond in te boren, zonder dat ze nog maar 1 technisch detail of feit naar buiten hebben gebracht, behalve dus de kleur waarmee zewillen gaan rijden. De voorbereiding van Haaas lijkt trouwens een stuk beter en professioneler in elkaar te steken dan de 3 kleine teampjes dat voorheen hebben gedaan. Ze zullen naar mijn idee eerder positief opvallen dan negatief, enige kantekening zet ik bij Dallara.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:17 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zand of grindkleur zou mooi zijn. Dan valt de auto niet zo op in de grindbak. Buiten Ferrari rood is het sowieso allemaal lelijk.
Ik juich het helemaal toequote:Op vrijdag 3 april 2015 00:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je de prestaties en rijderskwaliteiten al ruim van te voren aan kan voelen/visualiseren. Het slaat alleen nergens op om dit team per definitieal de grond in te boren, zonder dat ze nog maar 1 technisch detail of feit naar buiten hebben gebracht, behalve dus de kleur waarmee zewillen gaan rijden. De voorbereiding van Haaas lijkt trouwens een stuk beter en professioneler in elkaar te steken dan de 3 kleine teampjes dat voorheen hebben gedaan. Ze zullen naar mijn idee eerder positief opvallen dan negatief, enige kantekening zet ik bij Dallara.
Laat ze eerst maar eens op de grid starten en dan zien we dan wel verder.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je de prestaties en rijderskwaliteiten al ruim van te voren aan kan voelen/visualiseren. Het slaat alleen nergens op om dit team per definitieal de grond in te boren, zonder dat ze nog maar 1 technisch detail of feit naar buiten hebben gebracht, behalve dus de kleur waarmee zewillen gaan rijden. De voorbereiding van Haaas lijkt trouwens een stuk beter en professioneler in elkaar te steken dan de 3 kleine teampjes dat voorheen hebben gedaan. Ze zullen naar mijn idee eerder positief opvallen dan negatief, enige kantekening zet ik bij Dallara.
Die zijn niet verder gekomen dan een beetje klooien in de fabriek voordat ze blut warenquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens op de grid starten en dan zien we dan wel verder.
Laatst was er toch ook US F1 ofzo? Zijn die uberhaupt ooit gestart eigenlijk? Ik weet het niet eens meer
Zou toch prachtig zijn als Mick en Max samen in de F1 rijdenquote:Grote mediabelangstelling voor F4-test Mick Schumacher
Onder grote mediabelangstelling werkte Mick Schumacher woensdag zijn eerste Formule 4-test af op het Duitse Oschersleben. De zoon van Michael Schumacher kwam de baan op met een auto van het Nederlandse Van Amerfoort Racing, waarmee de zestienjarige dit jaar zijn eerste stappen in de autosport zet.
Naar verluidt waren er meer dan honderd vertegenwoordigers van de media aanwezig bij de F4-test. Sabine Kehm, die de belangen behartigt van de familie Schumacher, roept op tot kalmte. "Mijn boodschap aan iedereen is om realistische verwachtingen te hebben", vertelt Kehm aan Reuters. "Dit wordt Mick zijn eerste jaar in de autosport. Hij heeft veel te leren en veel nieuwe dingen om te ervaren, aangezien het verschil tussen een kart en een formulewagen vrij groot is. Geef hem de tijd, verwacht niet te veel en laat hem stap voor stap aan alles wennen. Natuurlijk zal hij zijn uiterste best doen, maar het gaat er nu eerst om dat hij veel leert."
Het Formule 4-seizoen begint in het laatste weekend van april, eveneens op het circuit van Oschersleben.
Mwoah, ik heb niet zoveel met Mick Schumacher.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou toch prachtig zijn als Mick en Max samen in de F1 rijden
Tja... wel zoon van.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb niet zoveel met Mick Schumacher.
Sponsorloos? Dan heb je gewoon een gele autoquote:Op vrijdag 3 april 2015 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mij mogen ze de Camel livery wel terugbrengen. En dan liefst zoals Chapman Lotus m had
Alleen dan sponsorloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |