 
		 
			 
			
			
			Dit is dan ook de reden dat ik aan tijden geen waarde echt.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut.....
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Rijkeluiszoontje? Geen talent en dan wel dit soort ambities hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daniël de jong blijft nog een jaar bij het team van zijn pappie rijden:
http://www.gpupdate.net/n(...)p-motorsport-in-gp2/
5 Punten in twee jaar tijd.
 
											 
			 
			
			
			Aan het eind van het seizoen deed ze het aardig in de races met zelfs een top 5 klassering. Dus ik denk dat ze het dit jaar wel beter doet dan vorig jaar. Maar we zullen wel zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut....
Testtijden hier zeggen idd evenveel als in bv. de F1: hondsklote.
 
			 
			
			
			Ik wist niet dat het team van z'n vader was.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daniël de jong blijft nog een jaar bij het team van zijn pappie rijden:
http://www.gpupdate.net/n(...)p-motorsport-in-gp2/
5 Punten in twee jaar tijd.
 
			 
			
			
			Haar vader? Voormalig toerwagenracer Klaas Visser en voormalig eigenaar van een BMW/Mini dealer in Flevoland, die hij ruim een jaar geleden verkocht heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het team van z'n vader was.
En Beitske Visser waar haalt die haar budget vandaan?
 
			 
			
			
			Vader van Daniel de Jong die blijkbaar eigenaar is van MP Motorsport. Ik wist dat niet.quote:
Dan is Adrian Valles vrijgevig.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Voormalig toerwagenracer Klaas Visser en voormalig eigenaar van een BMW/Mini dealer in Flevoland, die hij ruim een jaar geleden verkocht heeft.
Al las ik ook ergens dat ze geen budget had voor F3 en voor weinig in de FR 3.5 kon racen bij Adrian Valles.
 
			 
			
			
			Ik doelde op de vader van Visser die misschien (een deel van) haar budget voor zijn rekening neemt.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vader van Daniel de Jong die blijkbaar eigenaar is van MP Motorsport. Ik wist dat niet.
[..]
Dan is Adrian Valles vrijgevig.
 
			 
			
			
			twitter:ALGUERSUARI_SR twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 18:42:29I never expected to say this bit this is the Best #girlracer in the world.Remember her name #VISSER . http://t.co/OoaPLckgVm reageer retweet
 
			 
			
			
			http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990quote:Ex-Caterham Formula 1 test driver Robin Frijns could make a switch to sportscar racing this season with the WRT Audi team in the Blancpain GT Series.
Frijns, who won the Formula Renault 3.5 title in 2012, will try one of WRT's fleet of Audi R8 LMS ultras over the course of the two-day official Blancpain Endurance Series test at Paul Ricard on Wednesday and Thursday.
The 23-year-old Dutchman will be joined at WRT by former Peugeot LMP1 reserve driver Jean-Karl Vernay over the course of the test.
WRT team boss Vincent Vosse explained that both drivers were under consideration for drives in the BES and the sister Blancpain Sprint Series, which together make up the 'GT Series'.
"We will do the tests and then try to find agreements with them for this season; I hope we can do something together," Vosse told AUTOSPORT.
...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Is nu bevestigd dat Frijns voor WRT in de Blancpain GT Series gaat rijden als teamgenoot van Laurens Vanthoor, de regerend kampioen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook hier maar even plaatsen:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990
Zou geen slechte stap zijn voor Frijns. WRT is een topteam en bij goed presteren bied dit kansen op DTM en LMP1.
 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			Prima stap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is nu bevestigd dat Frijns voor WRT in de Blancpain GT Series gaat rijden als teamgenoot van Laurens Vanthoor, de regerend kampioen.
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Die Vaxivier lijkt me wel een talent, liet vorig jaar enkele zeer bijzondere dingen zien al weet ik zo niet meer wat. Maar weet nog wel dat ik onder de indruk was en nu dus ook snel met de test... in de gaten houden....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef 4-elements het volgende:
Tweede dag van tests van de WSR 3.5 op Motorland Aragon:
1. Mathieu Vaxivier (Fra) 1:40.662
4. Beitske Visser 1:41.245
8. Meindert van Buuren 1:41.505
9. Nyck de Vries 1:41.534
Volledig overzicht is hier te vinden: http://www.worldseriesbyr(...)fication_day_2-8.pdf
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Kan zich beter gaan richten op een carrière in GT's en LMP's.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:14 schreef Marks het volgende:
En Melker gaat GP 2 testen http://www.gpupdate.net/n(...)ie-tijdens-gp2-test/
Ook een die een kans verdient bij een goed team. Wat bij bij enkele GP2, WSR maar vooral GP3 races liet zien is toch bovengemiddeld.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Snelste op dag één: http://www.racexpress.nl/(...)rein-uitslag/n/65602quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:14 schreef Marks het volgende:
En Melker gaat GP 2 testen http://www.gpupdate.net/n(...)ie-tijdens-gp2-test/
 
			 
			
			
			Ja goed gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Snelste op dag één: http://www.racexpress.nl/(...)rein-uitslag/n/65602
En Frijns de snelste in VT1: http://www.racexpress.nl/(...)tert-uitslag/n/65614
 
   
											 
			 
			
			
			Melker wel ja. Frijns heeft zijn auto gisteren in de prak gereden in de quali, kon daardoor miet meedoen aan de quali-race, en start daardoor vandaag als laatste. Iets minder goed gedaan dusquote:
 
											 
			 
			
			
			In een klasse met sowieso maar 8 races dacht ik? Niet erg slim, al schijnen bijna alle Audi's in die bocht een keer gespind te zijn. Maar je auto heel houden is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 6 april 2015 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Melker wel ja. Frijns heeft zijn auto gisteren in de prak gereden in de quali, kon daardoor miet meedoen aan de quali-race, en start daardoor vandaag als laatste. Iets minder goed gedaan dus
 
			 
			
			
			Hou het maar op ervaring, zo'n Audi is iets compleet anders dan een formule-wagen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef aesop het volgende:
[..]
In een klasse met sowieso maar 8 races dacht ik? Niet erg slim, al schijnen bijna alle Audi's in die bocht een keer gespind te zijn. Maar je auto heel houden is ook een kwaliteit.
 
			 
			
			
			quote:Op maandag 6 april 2015 13:58 schreef aesop het volgende:
Frijns is überhaupt niet gestart zie ik nu....
quote:
 
			 
			
			
			Snap niet dat hij in deze klasse gaat rijden, maargoed... was zeker voor indycar gegaan, formule autos is toch zijn ding lijkt me en sowieso 10x spectaculairder...quote:Op maandag 6 april 2015 13:58 schreef aesop het volgende:
Frijns is überhaupt niet gestart zie ik nu....
 
			 
			
			
			Ik niet. Ik bedacht te laat dat het pasen wasquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
Nog FOK!-volk op Zandvoort geweest vandaag?
 
  
											 
			 
			
			
			ja, uiteraard. Wat vond je van de truckraces en de showtrucks?quote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
Nog FOK!-volk op Zandvoort geweest vandaag?
 
			 
			
			
			Truckraces vond ik heel gaaf en dat had ik niet verwacht. Die showtrucks hadden van mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, uiteraard. Wat vond je van de truckraces en de showtrucks?
 
			 
			
			
			Vond het een groot succes.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Truckraces vond ik heel gaaf en dat had ik niet verwacht. Die showtrucks hadden van mij niet gehoeven.
Wat vond jij ervan?
 Mooie races gezien, jammer dat Marco Donk elke keer uitviel, bijzonder dat Werner Lenz, die vorig jaar oppermachtig was, bij de derde race niet eens op het podium kwam. Showtrucks was vooral heel gaaf natuurlijk voor de mensen die er meereden, zelden zulke brede lachen gezien als toen ik op de plek stond waar ze het paddock weer op kwamen.
 Mooie races gezien, jammer dat Marco Donk elke keer uitviel, bijzonder dat Werner Lenz, die vorig jaar oppermachtig was, bij de derde race niet eens op het podium kwam. Showtrucks was vooral heel gaaf natuurlijk voor de mensen die er meereden, zelden zulke brede lachen gezien als toen ik op de plek stond waar ze het paddock weer op kwamen. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het een groot succes.Mooie races gezien, jammer dat Marco Donk elke keer uitviel, bijzonder dat Werner Lenz, die vorig jaar oppermachtig was, bij de derde race niet eens op het podium kwam. Showtrucks was vooral heel gaaf natuurlijk voor de mensen die er meereden, zelden zulke brede lachen gezien als toen ik op de plek stond waar ze het paddock weer op kwamen.
Feedback:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- jammer dat de snelheidsbeperking slipstreamen op het rechte stuk onmogelijk maakte.
- een groter startveld zou deze klasse nog zo vreselijk veel toffer maken.
Ja, sorry. Alleen puntjes die iedereen wel zit, maar waar niemand iets mee kan.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
die snelheidsbeperking gaat er niet af, dan komen we geen circuit meer op, veiligheid voor alles.
Dat zou heel tof zijn.quote:Doordat dit de eerste race van het seizoen is (en eerder dan de eerste races van de FIA de de Britse raceklasse BTRA) waren nog niet alle trucks klaar. Op de Nürburgring in juli rijden we met ik schat 30/40 trucks, (maar dat is samen met de FIA en BTRA), bij de finaleraces wil ik een veld van minstens 15 trucks hebben (en dat gaat lukken ook), als we wat meer Britten er bij krijgen dan alleen Powell wellicht zelfs 20 of meer.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee, voorlopig niet. Tenzij Assen ons een interessant voorstel doet natuurlijk. Is deze foto trouwens niet van de laatste keer dat er daar truckraces waren? Met maar liefst 3 deelnemers...?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Waffle het volgende:
Komen ze ook nog wel eens op Assen? Is voor mij wat makkelijker te bereiken dan Zandvoort. Kan me deze strijd nog wel herinneren:
[ afbeelding ]
Wat was dat gaaf
 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Niet te vergelijken misschien, maar leg maar eens uit waarom dit filmpje meer dan 16 miljoen (!) x is bekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is tegenwoordig niet meer nodig dat coureurs, marshalls, fotografen en publiek sterven tijdens een race. De risico's kun je nooit helemaal inperken, maar als er een truck het publiek in vliegt, is het gewoon over en uit voor de sport. Naast dat er in dat publiek waarschijnlijk een aantal mensen staan die ik ken e die me lief zijn... Dus ik heb liever dat ze op de baan blijven, en als ze er al naast gaan, dat het met een paar uur/dagen/weken sleutelen weer in orde is...
 
			 
			
			
			 .
. 
			 
			
			
			Ja maar, ja maar, Stirling Moss zegt dat ook hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Hebben we hem weer.
Gewoon negeren. Mensen die in de jaren 50 leven hebben we niets aan.
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik volg Indycars niet maar moet je daar tegenwoordig ook niet flink geld meenemen voor een stoeltje? Bovendien moet je willen racen in een single seater op ovals.quote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef Marks het volgende:
[..]
Snap niet dat hij in deze klasse gaat rijden, maargoed... was zeker voor indycar gegaan, formule autos is toch zijn ding lijkt me en sowieso 10x spectaculairder...
En Melker, inderdaad, een van de onderschatte coureurs van NL.
Max is buitencategorie.
Frijns zit daar volgens mij net iets onder, maar is zeker F1 waardig.
En Melker zit daar denk ik net onder, maar ook zeker F1 waardig.
 
			 
			
			
			Ja, sommige talenten komen daar ook niet aan bod, of alleen voor enkele races, vanwege gebrek aan budget. Alleen is het niet zoveel als in de F1. ca 6 miljoen dollar voor een redelijk team.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik volg Indycars niet maar moet je daar tegenwoordig ook niet flink geld meenemen voor een stoeltje? Bovendien moet je willen racen in een single seater op ovals.
 
			 
			
			
			Maar GP2 (1 tot 2 miljoen) was voor Frijns financieel al niet haalbaar dus Indycars al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, sommige talenten komen daar ook niet aan bod, of alleen voor enkele races, vanwege gebrek aan budget. Alleen is het niet zoveel als in de F1. ca 6 miljoen dollar voor een redelijk team.
 
			 
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |