Echt dat zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken weet je dat B
Ja, want ze willen blijkbaar echt graag hier zijn. Vind het zo raar eigenlijk. Waarom hierquote:
Waarschijnlijk zit de CIA daar alquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want ze willen blijkbaar echt graag hier zijn. Vind het zo raar eigenlijk. Waarom hier![]()
Stukje verderop is een grote sloot. Aan beide kanten.
Ik zal mooie hoedjes voor ze vouwen. En 10 kleine hoedjes (want zoveel kunnen er komen) voor de pulluminatiquote:
Tja als je je het voor gaat stellen ga je overstag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal mooie hoedjes voor ze vouwen. En 10 kleine hoedjes (want zoveel kunnen er komen) voor de pulluminati
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja als je je het voor gaat stellen ga je overstag.
En blijkbaar accepteren ze geen nee
Luchtbuks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zitten
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zitten
Dat kan ik niet hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Of gelijk een stevig jachtgeweer.
Maar dan blijft er jammerlijk weinig van het beestje over.
Ik denk ook niet dat ze om die reden een vergunning verlenen in Nederland.quote:
Nee, denk het ook niet. Ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat ze uitgerekend mijn tuintje hebben uitgekozen. Het mannetje dan he, die kiest de plek. Vrouwtje heeft niks in te brengen, alleen de eieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze om die reden een vergunning verlenen in Nederland.
Gelukkig dat het geen zwanen zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat ze uitgerekend mijn tuintje hebben uitgekozen. Het mannetje dan he, die kiest de plek. Vrouwtje heeft niks in te brengen, alleen de eieren.
Dan durf ik mijn tuintje niet meer inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat het geen zwanen zijn.
DM dan maar, dan laat ik alsnog een jachtgeweer komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn tuintje niet meer in. Kan dan ook niet meer want dan is het vol
Ik vind ze mooi maar ben er ook best bang voor. Zeker zwanen met een nest kun je beter uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DM dan maar, dan laat ik alsnog een jachtgeweer komen.
Zwanen zijn echt aidsbeesten
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn heel trouwe beesten, dat wel.
Maar ja, de eenden zijn ook heel trouw merk ik
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze zijn ook zo schattig zoals ze samen lopen te kwebbelen. Zit geen kwaad bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.
Met of zonder staart.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een maand ongeveer komt de nieuwe royal baby
Moest hier aan denken..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.
Ik snap jequote:
Dan staat heel Engeland weer op zijn kop. Ik zag laatst Kate op tv toen ze een bezoek bracht aan de set van Downton Abbey en het is toch echt een heel charmante vrouw hoor. Stijlvol. Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een maand ongeveer komt de nieuwe royal baby
Stiff upper lip cultuur he.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.
Ja, het heeft ook wel iets chics vind ik. Hoort ook echt bij het koningshuis. Afstand hoort er te zijn.quote:
Dianaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Echt jammer van dat auto-ongeluk. Zoveel pech in de wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Kijk de gelaatsuitdrukking van Kate. Met gepaste afstand. Camilla is wat meer familiair. Tenminste zo lijkt het.quote:
Charles wel. Diana zei niet voor niets: "wij waren met drie in het huwelijk" in dat beroemde interview.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
ik vind je UI wel loikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
Leuke nieuwe UI insoquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guyvie geef maar gewoon toe dat je je leven boven dit topic verkiest!
Ik zal je gerust stellen, alle mensen om mij heen stellen me teleur. Heb immens hoge verwachtingen van iedereen. Dus wat je antwoord ook moge zijn, het komt niet meer goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]als ik nee zeg krijg ik een knal! als ik ja zeg kijk jij beteuterd
Alles wat ze zegt is een strikvraag/opmerking.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]als ik nee zeg krijg ik een knal! als ik ja zeg kijk jij beteuterd
Waarom doe je dit nou weer? Eerder op de dag ook al.. Hallo, ik weet dat je mij zogenaamd denkt te kennen maar nu ga je wel een beetje te ver door al mijn kaarten open en bloot op tafel te leggen. Niet cool Peu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles wat ze zegt is een strikvraag/opmerking.
nou jah zegquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal je gerust stellen, alle mensen om mij heen stellen me teleur. Heb immens hoge verwachtingen van iedereen. Dus wat je antwoord ook moge zijn, het komt niet meer goed.
Misschien zit ze wel op fok.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die vrouw is prettig gestoord, maar geeft geen fok
Is hartstikke cool hoor was een grapjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou jah zeg
haha door mij blaadjes Lavje inso Tjacka en Scrummie en divje is deze SC nu populairder dan ooit![]()
Dus ik ben er wel, en post nog net zo veel als vroeger het is alleen nu gewoon heel stuk drukker geworden ..
Maar moet wel zeggen ben ook wel erg druk met dingetjes regelen voor je het weet is het al weer Juni
op de kop af de trouwdag 5 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel op fok.
[..]
Is hartstikke cool hoor was een grapjeEcht spannend, hoe lang heb je eigenlijk met je soon to be vrouw?
3 maar voor mn gevoel gaat het te langzaam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B. Hoe gaat het met de kwartels? Nog meer eieren gelegd?
micro omeletquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3 maar voor mn gevoel gaat het te langzaam.
Maakt niet uit de lente is net begonnen.
Ben je al aan het graven?![]()
Doe het gewoon joh. Je bent niet verantwoordelijk maar je kan de verantwoordelijken wel wat kansen geven.
Hartstikke leuk.
Dit is een drooggelegde polder, dus een en al kleiquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
wel hopen dat je geen kleigrond hebt als je moet graven
En dat is vierquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi he dit. Ze dropt haar eieren rond de middag.
Eiwitshakequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi he dit. Ze dropt haar eieren rond de middag.
Dussss, mijn leven is een Tingo?quote:
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:18 schreef badtripbob het volgende:
http://speld.nl/2015/03/26/oerknal-is-aangestoken/
Is hier al een topic over?
Over de kwartels van Blaadjes die inmiddels 5 eieren hebben en over de eenden die bij mij in de tuin hun nestje willen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar het gaat over een kip toch?
Hoi.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:09 schreef MotherFoker het volgende:
Hebben jullie mijn drama gemist? Of ik reageer weer in het verkeerde topic. But Good evening.
Ik wordt gek van die coca cola reclame. Steeds dat "Lady in red" nummer in mn hoofd. En helloquote:
TV kan uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die coca cola reclame. Steeds dat "Lady in red" nummer in mn hoofd. En hello.
Dubbel D's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hier niet, lig in de woonkamer op een matras vanwege een operatie en kan niet naarboven.
He B! Opletten!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je in de problemen komen? Not legal yet. Hehe.
Kan heus nog wel een probleempje bijquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Even doorsturen via Fylax dus. Moet goed komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Fles wijn er naast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hier niet, lig in de woonkamer op een matras vanwege een operatie en kan niet naarboven.
Ben haske gewillig!quote:
😂😂😂quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan heus nog wel een probleempje bij
Ik laat het deze keer aan B.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef MotherFoker het volgende:
Kom maar via via hoor, stuur ik ze ff door.![]()
Gewillig en nat? Omgomgquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben haske gewillig!Beetje slechte reclame maken voor mij.
[..]
😂😂😂
In dat geval, kan er nog een D bij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En dáár trek ik me niks van aan.
Kom maar hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeweettog!
[..]
Okemag ik van jou dan een O ?
Ah, das waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat de helft er inmiddels wel op zit toch.
Oke oke. Sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We waren net nog zo'n goed tag-team, ga je zo doen ..
Ieder een Dquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hoor
Wat valt er allemaal te delen?
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
BB mag de DD's hebben, er is meer dan dat Scrummie!
En nog meer zie je straks niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.
Je kon er toch zo'n (weethetwoordnietmeer) tafel van maken? Met van die dingetjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.
Want Dubbel D's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En nog meer zie je straks niet meer.
Kan KB wel hebben tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou ja zeg, echt voor schut!
Nee dat zei Amara (rtl nieuws) over het weer morgen.
Gelukkig doen we hier ook aan nazorg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze is heel instabiel en snel beledigd
Die tabel ja. Verdorie, periodieke systeem toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kon er toch zo'n (weethetwoordnietmeer) tafel van maken? Met van die dingetjes
Ik snap'm nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En nog meer zie je straks niet meer.
En toch houden we van 'r. Wat zijn we geweldig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze is heel instabiel en snel beledigd
Maar jij kijkt Utopia, dussssquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig doen we hier ook aan nazorg.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je dichterbij komen en je neus er ff goed insteken
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je dichterbij komen en je neus er ff goed insteken, misschien rolt t kwartje sneller.
Dat ja! Toch? Ja vast wel. Ik weet het allemaal even niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die tabel ja. Verdorie, periodieke systeem toch?
Waar gaat het over dit keer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi. Ik zit naar superfans te kijken. Allemachtig
KB weet het vast wel zeker. KB? Liefiepiefie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ja! Toch? Ja vast wel. Ik weet het allemaal even niet meer.
Meh niet echt. Maar schijnen hier dus wel mensen te zijn die Superfans kijken. Of we ze even in de gaten willen houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij kijkt Utopia, dussss
[ afbeelding ]
Dubbel D. boingboingboing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik de weg nou kwijt of zijn jullie compleet van 't padje af?
Wat een volk zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Andre Hazesfans en Mooi Wark fans. Die dikke vrouw is helemaal g**l van die groep.
Geen tv hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Andre Hazesfans en Mooi Wark fans. Die dikke vrouw is helemaal g**l van die groep.
Die Hazes fan is beste buddies met André zijn geest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen tv hier. maar het zal vast lachen zijn, altijd leuk, mensen die zich zo voor paal laten zetten
Ik heb dat gevoel ook een beetje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik de weg nou kwijt of zijn jullie compleet van 't padje af?
Die vrouw liet zich in een taart naar het podium brengen. Die band verwachtte natuurlijk een lekker ding en toen kwam er een taart uit de taartquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen tv hier. maar het zal vast lachen zijn, altijd leuk, mensen die zich zo voor paal laten zetten
Ik ook niet en begrijp ook niet helemaal waar het over gaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook een beetje.
Terwijl ik toch niks gebruikt heb vandaag.....dacht ik
Ja echt. Allemaal onterecht in de bak.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
Jongens en meisjes dit kan toch niet. Kijkbuch in de bajes en het viel me al eerder op....de meeste zitten oonschuldig.
Schande!
Ik geef de schuld aan Div.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook een beetje.
Terwijl ik toch niks gebruikt heb vandaag.....dacht ik
Dat waren niet mijn foto's waar ze door voor vast zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
Jongens en meisjes dit kan toch niet. Kijkbuch in de bajes en het viel me al eerder op....de meeste zitten oonschuldig.
Schande!
welke foto's?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn foto's waar ze door voor vast zitten.
Ik en cijfers is ????⁉️⁉️‼️⁉️❌quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB weet het vast wel zeker. KB? Liefiepiefie?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:42 schreef MotherFoker het volgende:
Volgend topic titel "MotherFoker's Dubbel D's"
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik stuur mn kalkoen op je af.
[..]
[..]
Nomnomnom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het kan nog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsfw-(...)tos-op-social-media/
Jammer genoeg kwam ik er te laat achter, anders had ik ook meegedaan.
Kan nog steeds hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsfw-(...)tos-op-social-media/
Jammer genoeg kwam ik er te laat achter, anders had ik ook meegedaan.
Scrummie is knapper, dus wordt verworpen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.politie.nl/gez(...)egeldheden-rome.html
Scrummie gespot.
Ehhhh....quote:“Het is maar een lichaamsdeel. Jongens hebben borsten en tepels en het is prima als zij ze laten zien. Hetzelfde zou voor ons moeten gelden.”
Je loog tegen mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Viel te verwachten dit.
Van babu wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Viel te verwachten dit.
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.quote:
Wanneer?quote:
Jou ook.quote:
Ik snap het ook niet eigenlijk. Prima hoor, als je er zo'n punt van wil maken, maar deze aandacht vragenijquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.
Gewoon doen. Ook shirtloos gelijk. En pics.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scrummie is knapper, dus wordt verworpen.
Maar het is ook niet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet begraipquote:Jou ook.
Ja, wtf? Alsof iemand zin heeft om je hangende boobs en misvormde tepels te zien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk. Prima hoor, als je er zo'n punt van wil maken, maar deze aandacht vragenij.
Hahaha, gekkie. Nee dankje Bobs. Hoe is het in du Spain?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ook shirtloos gelijk. En pics..
Kan je wel stoer gaan doen, Boxer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken je helegaar niet, ga ga. Met je babuhoofd.
Simon & Garfunkel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan je wel stoer gaan doen, Boxer.
Kijk dat soort dingen weet ik dus niet. Waarom is zij Boxer dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Referentie naar de zus van Holleeder.
Dies ook heel mooi.quote:
Het is er Spaans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, gekkie. Nee dankje Bobs. Hoe is het in du Spain?
Dat is zijn koosnaampje voor haar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk dat soort dingen weet ik dus niet. Waarom is zij Boxer dan?
[..]
Dies ook heel mooi.
Heb je al spaanse vrienden gemacht? Hoe bekostig je alles eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is er Spaans..
.
TofLekker weer
En daar?
Kippenvelllll.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef Baconbus het volgende:
Wie is er nou niet liever een hamer dan een spijker. Als je kon dan, hè.
Zit jij in Spanje? Bofferd!quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is er Spaans..
.
TofLekker weer
En daar?
Hij is uit NL gevlucht. De mafketel. Sorry Bob, maar dat ben je best welquote:
quote:
In je FoBo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Net even foto gemaakt alles. Mijn bijdrage.
Wat is S&G?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is uit NL gevlucht. De mafketel. Sorry Bob, maar dat ben je best wel
[..].
Vraag me altijd af wat er zou gebeuren als ik zulke foto's in S&G zou plaatsen.
DM gaat veel sneller.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er zou gebeuren als ik zulke foto's in S&G zou plaatsen.
Oh nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd.hi3r op fok.
Jawel, Feyenoord topic.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, kom je wel eens buiten BNW?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zit ik altijd met geknepen billen. Dat begrijp je
Wajong.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je al spaanse vrienden gemacht? Hoe bekostig je alles eigenlijk als ik vragen mag?
Hier regent het.
[..]
Kippenvelllll.
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep.quote:
Jup. In de psychiatriequote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sta je nog ingeschreven dan in nederland
Ah, ok. Hoop dat je het daar redt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep..
Beter beetje lsd gebruikenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep..
gooi het weg danquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fuck the system man. Geld is een hoax opgezet door het systeem.
Voetjebal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je kan beter naar portugal gaan
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je kan beter naar portugal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |