Ah, das waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat de helft er inmiddels wel op zit toch.
Oke oke. Sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We waren net nog zo'n goed tag-team, ga je zo doen ..
Ieder een Dquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hoor
Wat valt er allemaal te delen?
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
BB mag de DD's hebben, er is meer dan dat Scrummie!
En nog meer zie je straks niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.
Je kon er toch zo'n (weethetwoordnietmeer) tafel van maken? Met van die dingetjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie door de letters hier straks het alfabet niet meer.
Want Dubbel D's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En nog meer zie je straks niet meer.
Kan KB wel hebben tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou ja zeg, echt voor schut!
Nee dat zei Amara (rtl nieuws) over het weer morgen.
Gelukkig doen we hier ook aan nazorg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze is heel instabiel en snel beledigd
Die tabel ja. Verdorie, periodieke systeem toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kon er toch zo'n (weethetwoordnietmeer) tafel van maken? Met van die dingetjes
Ik snap'm nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En nog meer zie je straks niet meer.
En toch houden we van 'r. Wat zijn we geweldig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze is heel instabiel en snel beledigd
Maar jij kijkt Utopia, dussssquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig doen we hier ook aan nazorg.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je dichterbij komen en je neus er ff goed insteken
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je dichterbij komen en je neus er ff goed insteken, misschien rolt t kwartje sneller.
Dat ja! Toch? Ja vast wel. Ik weet het allemaal even niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die tabel ja. Verdorie, periodieke systeem toch?
Waar gaat het over dit keer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi. Ik zit naar superfans te kijken. Allemachtig
KB weet het vast wel zeker. KB? Liefiepiefie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ja! Toch? Ja vast wel. Ik weet het allemaal even niet meer.
Meh niet echt. Maar schijnen hier dus wel mensen te zijn die Superfans kijken. Of we ze even in de gaten willen houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij kijkt Utopia, dussss
[ afbeelding ]
Dubbel D. boingboingboing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik de weg nou kwijt of zijn jullie compleet van 't padje af?
Wat een volk zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Andre Hazesfans en Mooi Wark fans. Die dikke vrouw is helemaal g**l van die groep.
Geen tv hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Andre Hazesfans en Mooi Wark fans. Die dikke vrouw is helemaal g**l van die groep.
Die Hazes fan is beste buddies met André zijn geest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen tv hier. maar het zal vast lachen zijn, altijd leuk, mensen die zich zo voor paal laten zetten
Ik heb dat gevoel ook een beetje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik de weg nou kwijt of zijn jullie compleet van 't padje af?
Die vrouw liet zich in een taart naar het podium brengen. Die band verwachtte natuurlijk een lekker ding en toen kwam er een taart uit de taartquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen tv hier. maar het zal vast lachen zijn, altijd leuk, mensen die zich zo voor paal laten zetten
Ik ook niet en begrijp ook niet helemaal waar het over gaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook een beetje.
Terwijl ik toch niks gebruikt heb vandaag.....dacht ik
Ja echt. Allemaal onterecht in de bak.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
Jongens en meisjes dit kan toch niet. Kijkbuch in de bajes en het viel me al eerder op....de meeste zitten oonschuldig.
Schande!
Ik geef de schuld aan Div.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook een beetje.
Terwijl ik toch niks gebruikt heb vandaag.....dacht ik
Dat waren niet mijn foto's waar ze door voor vast zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
Jongens en meisjes dit kan toch niet. Kijkbuch in de bajes en het viel me al eerder op....de meeste zitten oonschuldig.
Schande!
welke foto's?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn foto's waar ze door voor vast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |