Dussss, mijn leven is een Tingo?quote:
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:18 schreef badtripbob het volgende:
http://speld.nl/2015/03/26/oerknal-is-aangestoken/
Is hier al een topic over?
Over de kwartels van Blaadjes die inmiddels 5 eieren hebben en over de eenden die bij mij in de tuin hun nestje willen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar het gaat over een kip toch?
Hoi.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:09 schreef MotherFoker het volgende:
Hebben jullie mijn drama gemist? Of ik reageer weer in het verkeerde topic. But Good evening.
Ik wordt gek van die coca cola reclame. Steeds dat "Lady in red" nummer in mn hoofd. En helloquote:
TV kan uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die coca cola reclame. Steeds dat "Lady in red" nummer in mn hoofd. En hello.
Dubbel D's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hier niet, lig in de woonkamer op een matras vanwege een operatie en kan niet naarboven.
He B! Opletten!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je in de problemen komen? Not legal yet. Hehe.
Kan heus nog wel een probleempje bijquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Even doorsturen via Fylax dus. Moet goed komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Fles wijn er naast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hier niet, lig in de woonkamer op een matras vanwege een operatie en kan niet naarboven.
Ben haske gewillig!quote:
😂😂😂quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan heus nog wel een probleempje bij
Ik laat het deze keer aan B.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef MotherFoker het volgende:
Kom maar via via hoor, stuur ik ze ff door.![]()
Gewillig en nat? Omgomgquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben haske gewillig!Beetje slechte reclame maken voor mij.
[..]
😂😂😂
In dat geval, kan er nog een D bij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En dáár trek ik me niks van aan.
Kom maar hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeweettog!
[..]
Okemag ik van jou dan een O ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |