quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zit ik altijd met geknepen billen. Dat begrijp je
Wajong.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je al spaanse vrienden gemacht? Hoe bekostig je alles eigenlijk als ik vragen mag?
Hier regent het.
[..]
Kippenvelllll.
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep.quote:
Jup. In de psychiatriequote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sta je nog ingeschreven dan in nederland
Ah, ok. Hoop dat je het daar redt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep..
Beter beetje lsd gebruikenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ontsnapt uit de psychiatrie in Nederland met een rechterlijke machtiging. Ik ben niet psychotisch en antipsychotica is troep..
gooi het weg danquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fuck the system man. Geld is een hoax opgezet door het systeem.
Voetjebal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je kan beter naar portugal gaan
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je kan beter naar portugal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |