Dan staat heel Engeland weer op zijn kop. Ik zag laatst Kate op tv toen ze een bezoek bracht aan de set van Downton Abbey en het is toch echt een heel charmante vrouw hoor. Stijlvol. Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een maand ongeveer komt de nieuwe royal baby
Stiff upper lip cultuur he.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.
Ja, het heeft ook wel iets chics vind ik. Hoort ook echt bij het koningshuis. Afstand hoort er te zijn.quote:
Dianaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Echt jammer van dat auto-ongeluk. Zoveel pech in de wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Kijk de gelaatsuitdrukking van Kate. Met gepaste afstand. Camilla is wat meer familiair. Tenminste zo lijkt het.quote:
Charles wel. Diana zei niet voor niets: "wij waren met drie in het huwelijk" in dat beroemde interview.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
ik vind je UI wel loikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
Leuke nieuwe UI insoquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guyvie geef maar gewoon toe dat je je leven boven dit topic verkiest!
Ik zal je gerust stellen, alle mensen om mij heen stellen me teleur. Heb immens hoge verwachtingen van iedereen. Dus wat je antwoord ook moge zijn, het komt niet meer goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]als ik nee zeg krijg ik een knal! als ik ja zeg kijk jij beteuterd
Alles wat ze zegt is een strikvraag/opmerking.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]als ik nee zeg krijg ik een knal! als ik ja zeg kijk jij beteuterd
Waarom doe je dit nou weer? Eerder op de dag ook al.. Hallo, ik weet dat je mij zogenaamd denkt te kennen maar nu ga je wel een beetje te ver door al mijn kaarten open en bloot op tafel te leggen. Niet cool Peu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles wat ze zegt is een strikvraag/opmerking.
nou jah zegquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal je gerust stellen, alle mensen om mij heen stellen me teleur. Heb immens hoge verwachtingen van iedereen. Dus wat je antwoord ook moge zijn, het komt niet meer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |