Ik denk dat je gelijk hebt. Ze zijn ook zo schattig zoals ze samen lopen te kwebbelen. Zit geen kwaad bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.
Met of zonder staart.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een maand ongeveer komt de nieuwe royal baby
Moest hier aan denken..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.
Ik snap jequote:
Dan staat heel Engeland weer op zijn kop. Ik zag laatst Kate op tv toen ze een bezoek bracht aan de set van Downton Abbey en het is toch echt een heel charmante vrouw hoor. Stijlvol. Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een maand ongeveer komt de nieuwe royal baby
Stiff upper lip cultuur he.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ze komt wel een stuk gereserveerder over dan Maxima.
Ja, het heeft ook wel iets chics vind ik. Hoort ook echt bij het koningshuis. Afstand hoort er te zijn.quote:
Dianaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Echt jammer van dat auto-ongeluk. Zoveel pech in de wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan hopen op een prinsesje en die word dan vernoemd naar Diana hopelijk
[ afbeelding ]
Kijk de gelaatsuitdrukking van Kate. Met gepaste afstand. Camilla is wat meer familiair. Tenminste zo lijkt het.quote:
Charles wel. Diana zei niet voor niets: "wij waren met drie in het huwelijk" in dat beroemde interview.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
ik vind je UI wel loikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Camilla niet zo leuk.
Als een van de enige
Camilla was wel op het feest toen Willem-Alexander koning werd.
Leuke nieuwe UI insoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |