Ik en cijfers is ????⁉️⁉️‼️⁉️❌quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB weet het vast wel zeker. KB? Liefiepiefie?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:42 schreef MotherFoker het volgende:
Volgend topic titel "MotherFoker's Dubbel D's"
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik stuur mn kalkoen op je af.
[..]
[..]
Nomnomnom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het kan nog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsfw-(...)tos-op-social-media/
Jammer genoeg kwam ik er te laat achter, anders had ik ook meegedaan.
Kan nog steeds hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsfw-(...)tos-op-social-media/
Jammer genoeg kwam ik er te laat achter, anders had ik ook meegedaan.
Scrummie is knapper, dus wordt verworpen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.politie.nl/gez(...)egeldheden-rome.html
Scrummie gespot.
Ehhhh....quote:“Het is maar een lichaamsdeel. Jongens hebben borsten en tepels en het is prima als zij ze laten zien. Hetzelfde zou voor ons moeten gelden.”
Je loog tegen mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Viel te verwachten dit.
Van babu wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Viel te verwachten dit.
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.quote:
Wanneer?quote:
Jou ook.quote:
Ik snap het ook niet eigenlijk. Prima hoor, als je er zo'n punt van wil maken, maar deze aandacht vragenijquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.
Gewoon doen. Ook shirtloos gelijk. En pics.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zou niet blij zijn als ik bhloos door het leven moest gaan. Is best vervelend hoor.
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scrummie is knapper, dus wordt verworpen.
Maar het is ook niet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet begraipquote:Jou ook.
Ja, wtf? Alsof iemand zin heeft om je hangende boobs en misvormde tepels te zien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk. Prima hoor, als je er zo'n punt van wil maken, maar deze aandacht vragenij.
Hahaha, gekkie. Nee dankje Bobs. Hoe is het in du Spain?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ook shirtloos gelijk. En pics..
Kan je wel stoer gaan doen, Boxer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken je helegaar niet, ga ga. Met je babuhoofd.
Simon & Garfunkel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan je wel stoer gaan doen, Boxer.
Kijk dat soort dingen weet ik dus niet. Waarom is zij Boxer dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Referentie naar de zus van Holleeder.
Dies ook heel mooi.quote:
Het is er Spaans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, gekkie. Nee dankje Bobs. Hoe is het in du Spain?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |