Het zegt mij ook nietsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal dan wel gigantisch na mijn tijd zijn geweest.
NOOIT van gehoord.
Vrij aanstootgevend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het heel erg dat ik dat geen aantrekkelijke vrouw vind?
Ik deel deze meningquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee hoor ik heb niks tegen homo'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sluts 9, Sluts 9quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
er zit nog een deel van de vortige TT in, degene die kan vinden is echt een baas
ahaha!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb niks tegen homo's
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.
Ook een goed liedje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boyz N the Hood, das een goeie film.
U know Ricky tried to run.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boyz N the Hood, das een goeie film.
Terwijl het in Zuid Afrika afspeelt, Apartheid wordt aan de kaak gesteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.
10 euro de gramquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo moe en kan niet slapen... dead, pass me eens wat van dat spul van jou.
weet niet waar jij je shit kooptquote:
Pssssh, you trippin' dawgg? That sheet is gay as sheet, homez...quote:
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
Ik ken alleen de liedjes uit Grease, de film heb ik nooit gezien
Terwijl ze alleen maar pik wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
nu ik de plot ken, hoef ik hem ook niet meer te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
Of je kijkt Memento.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Ach ja, ik kan Saturday Night Fever nog kijken
Die heb ik op DVDquote:
quote:
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
Wat trap je nou in m'n troll boiquote:
Tribune godverdommequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat trap je nou in m'n troll boi
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
Ik verdenk altijd mensen die altijd met "homo" schelden van homoseksualiteit
Waar de mond vol van is....
M'n gevoelensquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:03 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Goddamn Pixxie, je ziet er echt heerlijk uit, een mooi cadeautje om zeer langzaam uit te pakken
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo's
Heb je het nu over vriend hoinkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Wow wat een beest ;$quote:
Gwn jaloers op zijn hosselskillsquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over vriend hoink
Denk het nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja zo'n viesdik wijf wil je ookquote:
Inderdaad vind het best romantisch overkomenquote:
Onzeker over de rimpels rond hun kutje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker (quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Wordplay Five.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker () mee te maken, dat zoekt hij lekker zelf uit.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja zo'n viesdik wijf wil je ook
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.
Zoveel waarheid in 1 postquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Vies dik valt wel mee toch? Dat ze zelf fatty er bij zet is wel zo van 'zeg allemaal dat ik niet dik ben mensen!'. Mja, volgens mij zet 90% daarom zijn of haar semi naaktfoto's online, om complimenten te krijgen. De overige 10% zijn vieze sletjes en kerels die denken dat ze seks kunnen regelen met dickpics.
Meeste zijn toch walvissen in s&gquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in 1 post
Heeft iemand een tegeltje?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke nog wel wat lekkere chicks in sg zie ik toch nog
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn er bepaalde merken die zich compleet focussen op het gebruiken van (half)naakte wijven op hun t-shirts? Wie koopt deze shit? Kijk allemaal leuk en aardig tetten hier en daar maar om nu overal en nergens te verschijnen met zo'n shirt zal niet gewaardeerd worden.
Dat moment wanneer de realiteit je in je kop schopt en je toch burgerlijker bent dan je zelf hoopte te zijn.
Ja hoor, hier wel.quote:
Waar op deze aardkloot begeef je je nu?quote:
Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar op deze aardkloot begeef je je nu?
In Oostende?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.
Yah Oostende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
In Oostende?
In Azië worden ze ook net wakker.
Maar waar gaat de volgende trip heen?
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto'squote:
Geen probleem. Zal posten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto's
Ik vind dat leuk om te volgen.![]()
Ik kan Zuid Amerika aanbevelen
In de winter is zuid Amerika ideaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen probleem. Zal posten.
Ik ben aardig bereisd, maar Zuid-Amerika heb ik geen ervaring mee. Het is me vaker verteld daar eens heen te gaan. Schijnt mooie natuur te hebben.
Er zijn nog zo veel plekken waar ik heen wil, maar 's-zomers hoef ik Europa eigenlijk niet uit. Europa heeft veel te bieden.
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
In de winter is zuid Amerika ideaal
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Wie ben jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.
Gekke feesten geven kennen ze wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.quote:
Ze houden wel van gingers daarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gekke feesten geven kennen ze wel.
Neuken in public, been there done that
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Maar dat zijn zaken die ik niet met jan en alleman deelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.
Nee, wel van jonge blonde godenquote:
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Maar jij houdt van nicki minee reten tochquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.quote:
Ik ook nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de rondingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar jij houdt van nicki minee reten toch
klein en rond is bestequote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de ronding
Oh echt? Beterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
Ook dat vind je terug in Colombiaquote:
Het is zo, Colombia heeft een bar verleden wat ze nu graag van zich af willen schudden.quote:
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
Meeste hoeren in Peru, Chili komen ook uit Colombiaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.
Zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Voor verdere details over Colombia verwijs ik je door naar El_Matadorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
Nou vooruit, nog 1 keertje danWat vind je van de clubs daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.quote:
Ik mis zequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.
Men is erg uitbundig
Nou vooruit, nog 1 keertje danWelke heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, nog 1 keertje danGoeie chicks ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Morgenquote:
Dit is mij ook gelukt voor het eerst sinds vrijdagquote:
Goedemorgen!quote:
Nou vooruit, nog 1 keertje dangast, hoe lang is je arm¿ Die raakt helemaal die in het blauw links aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Haha goeie xdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef wise het volgende:
[..]
gast, hoe lang is je arm¿ Die raakt helemaal die in het blauw links aan
jij bent er normaal gesproken 's ochtends niet toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goeie vraag, gister was nog gezellig
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Matip het volgende:
[..]
jij bent er normaal gesproken 's ochtends niet toch?
quote:
quote:
Nee, het is nog aan. En al was het uit kreeg je mijn nummer niet hehehequote:Op maandag 23 maart 2015 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ntm hoe is de ruzie met je vriendje afgelopen? Antwoord mag hier in het openbaar of in mijn DM. Als het uit is graag ook even je nummer erbij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, het is nog aan. En al was het uit kreeg je mijn nummer niet hehehe
hard to get deze vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow hardquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Begint het met 0900? ;squote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
haha ja echt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:23 schreef Matip het volgende:
wow, er verschijnt een chick in de SC en alle freaks komen tevoorschijn ;s ;s ;s
Jawel maar vanmiddag pas.quote:
jij was er toch al?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:23 schreef Matip het volgende:
wow, er verschijnt een chick in de SC en alle freaks komen tevoorschijn ;s ;s ;s
Maar om even op je vraag terug te komen; jawel.quote:
Kaplaarzen en de optimale aanpak van gebruik in ondergelopen landerijen.quote:
Nee, net gepoept.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sowieso een ntm, chlo en veer detector. Jullie niet?
oke voederbietel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaplaarzen en de optimale aanpak van gebruik in ondergelopen landerijen.
I know rightquote:
:squote:
Moet nog.quote:
wowwwww shots hoor op de vroege morgenquote:
goh.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral daaronder hè. . Haha huehue
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral daaronder hè. . Haha huehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zijn hun :squote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:35 schreef ntm het volgende:
Mijn god, ik zal mezelf eens een keer sherlocken hoor
Niks te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ik zou nooit een kwaad woord over jou spreken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kehba vergeten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kwaad woord over jou spreken hoor.
Kloptquote:
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptheb je nog leuke insults van mijn hand?
Heb je door dat ik als enige niks slecht over je gezegd hebt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompen
Je moet alles niet zo serieus nemen ;s ;squote:
Alsof jij Hoink niet serieus neemt. ;squote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo serieus nemen ;s ;s
Valt gelijk op jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je door dat ik als enige niks slecht over je gezegd hebt?
Oh zag ik niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompen
bril op doenquote:
Wat insinueer jij allemaal jij Poolse bouwfappert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij Hoink niet serieus neemt. ;s
Ja ok.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat insinueer jij allemaal jij Poolse bouwfappert.
huehueheuheuquote:
Racistquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef wise het volgende:
was in de supermarkt en toen ik dit zag moest ik aan chloro denken
[ afbeelding ]
Wat een rotwief is het ook hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wise denkt even na over haar zonden...
Verborgen persoonlijkheid komt nu aan licht. Erg verrot blijkt het..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat wise zo gemeen kon zijn. Ze komt altijd zo aardig over.
Domme actie. Niet iedereen heeft social media of iets dergelijks....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tief-verdwijnen.html
Geen Duitsers komen topics meer![]()
Ach die ouwetjes zijn er toch te veel van hier. Hoop geld gaat er daarheen. Zonder hun zouden we miljarden besparen. Wellicht kunnen de uitkeringen dan wat hoger. Zo rollen wij fokkersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Domme actie. Niet iedereen heeft social media of iets dergelijks....![]()
Een echte fokker lees ik al.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach die ouwetjes zijn er toch te veel van hier. Hoop geld gaat er daarheen. Zonder hun zouden we miljarden besparen. Wellicht kunnen de uitkeringen dan wat hoger. Zo rollen wij fokkers
hoezo niet¿quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tief-verdwijnen.html
Geen Duitsers komen topics meer![]()
Neem het anders vooral serieusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:37 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een echte fokker lees ik al.Wat zouden je ouders hiervan zeggen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem het anders vooral serieus
geduld is een schone zaakquote:
volgende keer beterquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flauw hoor, ik ben er net
Maar welterusten![]()
Ja ik ben helemaal Pools, wist je dat niet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal Pools, wist je dat niet ?
nee, wel trainingsbroeken, wodka en domme blondines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Jawel man. Wist je dat niet?quote:
in de Alpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Duitse airbus met 142 inzittenden van Dusseldorf naar Barca.
Grappig man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
in de Alpen.
om te overleven gaan ze elkaar dus opeten.
Of autorijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is alsnog een op miljoen zo niet miljard dat het misgaat. Lopen over straat is gevaarlijker
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuigongeluk.quote:
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is engquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuig ongeluk.
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
Ik denk dat die mensen gewoon bang zijn voor de dood, ik bedoel je tijd komt vroeg of laat toch wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Precies hetzelfde als in het verkeer, je hebt toch ook geen controle over andere bestuurders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef Remqo het volgende:
Bij een vliegtuigongeluk heb je meteen honderden doden, in het verkeer valt er 1 of 2 slachtoffers per keer.
Alleen verkeersongevallen komen veel vaker voor dan vliegtuigen die uit de lucht vallen.
Daarnaast, als je een vliegtuig in stapt, heb je geen controle over de situatie, je moet er maar op vertrouwen dat een piloot je veilig van A naar B brengt.
Precies en als je dood bent voel je er toch niks meer vanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zo
Tel nu eens het aantal auto's en leg dit naast het aantal vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |