Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar op deze aardkloot begeef je je nu?
In Oostende?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.
Yah Oostende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
In Oostende?
In Azië worden ze ook net wakker.
Maar waar gaat de volgende trip heen?
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto'squote:
Geen probleem. Zal posten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto's
Ik vind dat leuk om te volgen.![]()
Ik kan Zuid Amerika aanbevelen
In de winter is zuid Amerika ideaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen probleem. Zal posten.
Ik ben aardig bereisd, maar Zuid-Amerika heb ik geen ervaring mee. Het is me vaker verteld daar eens heen te gaan. Schijnt mooie natuur te hebben.
Er zijn nog zo veel plekken waar ik heen wil, maar 's-zomers hoef ik Europa eigenlijk niet uit. Europa heeft veel te bieden.
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
In de winter is zuid Amerika ideaal
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Wie ben jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.
Gekke feesten geven kennen ze wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.quote:
Ze houden wel van gingers daarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gekke feesten geven kennen ze wel.
Neuken in public, been there done that
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Maar dat zijn zaken die ik niet met jan en alleman deelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.
Nee, wel van jonge blonde godenquote:
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Maar jij houdt van nicki minee reten tochquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.quote:
Ik ook nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de rondingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar jij houdt van nicki minee reten toch
klein en rond is bestequote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de ronding
Oh echt? Beterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
Ook dat vind je terug in Colombiaquote:
Het is zo, Colombia heeft een bar verleden wat ze nu graag van zich af willen schudden.quote:
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
Meeste hoeren in Peru, Chili komen ook uit Colombiaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.
Zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Voor verdere details over Colombia verwijs ik je door naar El_Matadorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
Nou vooruit, nog 1 keertje danWat vind je van de clubs daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.quote:
Ik mis zequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.
Men is erg uitbundig
Nou vooruit, nog 1 keertje danWelke heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, nog 1 keertje danGoeie chicks ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Morgenquote:
Dit is mij ook gelukt voor het eerst sinds vrijdagquote:
Goedemorgen!quote:
Nou vooruit, nog 1 keertje dangast, hoe lang is je arm¿ Die raakt helemaal die in het blauw links aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Haha goeie xdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:47 schreef wise het volgende:
[..]
gast, hoe lang is je arm¿ Die raakt helemaal die in het blauw links aan
jij bent er normaal gesproken 's ochtends niet toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goeie vraag, gister was nog gezellig
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Matip het volgende:
[..]
jij bent er normaal gesproken 's ochtends niet toch?
quote:
quote:
Nee, het is nog aan. En al was het uit kreeg je mijn nummer niet hehehequote:Op maandag 23 maart 2015 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ntm hoe is de ruzie met je vriendje afgelopen? Antwoord mag hier in het openbaar of in mijn DM. Als het uit is graag ook even je nummer erbij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, het is nog aan. En al was het uit kreeg je mijn nummer niet hehehe
hard to get deze vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Wow hardquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Begint het met 0900? ;squote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:21 schreef ntm het volgende:
[..]
haha ja echt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:23 schreef Matip het volgende:
wow, er verschijnt een chick in de SC en alle freaks komen tevoorschijn ;s ;s ;s
Jawel maar vanmiddag pas.quote:
jij was er toch al?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:23 schreef Matip het volgende:
wow, er verschijnt een chick in de SC en alle freaks komen tevoorschijn ;s ;s ;s
Maar om even op je vraag terug te komen; jawel.quote:
Kaplaarzen en de optimale aanpak van gebruik in ondergelopen landerijen.quote:
Nee, net gepoept.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sowieso een ntm, chlo en veer detector. Jullie niet?
oke voederbietel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaplaarzen en de optimale aanpak van gebruik in ondergelopen landerijen.
I know rightquote:
:squote:
Moet nog.quote:
wowwwww shots hoor op de vroege morgenquote:
goh.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral daaronder hè. . Haha huehue
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral daaronder hè. . Haha huehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zijn hun :squote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:35 schreef ntm het volgende:
Mijn god, ik zal mezelf eens een keer sherlocken hoor
Niks te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ik zou nooit een kwaad woord over jou spreken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kehba vergeten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kwaad woord over jou spreken hoor.
Kloptquote:
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptheb je nog leuke insults van mijn hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |