Shampoo was pas een baasquote:
heb een postzegelverzameling geërfdquote:Op maandag 23 maart 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Postzegels verzamelen is duizenden keren leuker...
Was wel echt een raar programma ookquote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet echt een kinderserie, de Japanse versie zonder censuur schijnt al helemaal vrij ver te gaan.
Japanners zijn sowieso niet helemaal 100%quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet echt een kinderserie, de Japanse versie zonder censuur schijnt al helemaal vrij ver te gaan.
Ik had dat probleem met Tekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ook geen Cow and Chicken en Power Rangers kijken
True.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Japanners zijn sowieso niet helemaal 100%
RACISME, TR, NOTE, BANAANVRAAG, FEEDBACKTOPICRELquote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rassistquote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik mocht ook geen power rangers kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ook geen Cow and Chicken en Power Rangers kijken
Japanners zijn knettergek.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En programmas waarin ze ontmaagdingen gaan regelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
Die mensen hebben seks met inktvissen, gewoon terechte kritiek.
GTA mocht ik ook niet spelen, maar dat kon ik gelukkig kopiëren van een mattie en stiekem spelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, mocht ik ook niet, te veel geweld enzulks.
Zou voor jou wel een uitkomst zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En programmas waarin ze ontmaagdingen gaan regelen
Niet beter dan Duitsers en Brittenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Japanners zijn goed in auto's bouwen
duitsers beterquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Japanners zijn goed in auto's bouwen
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou voor jou wel een uitkomst zijn.
Dat ging ik altijd bij vrienden spelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
GTA mocht ik ook niet spelen, maar dat kon ik gelukkig kopiëren van een mattie en stiekem spelen.
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyotaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet beter dan Duitsers en Britten
wow nazi gespotquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ons het Duitse volkslied inzetten...
Doe je mee, dead??
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet hadquote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ging ik altijd bij vrienden spelen
Betrouwbaar =/= best.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyota![]()
Maar inderdaad Duitsers en Britten zijn de beste auto's als ze werken
Dat hebben Japanners niet zo vaak inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Betrouwbaar =/= best.
Auto's moeten vooral karakter hebben
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.quote:
ja kk gekke graphics was het toenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet had
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingenquote:
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.
Deze man weetquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingen
Vice city kknice gekquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja kk gekke graphics was het toen
barney.gifquote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.
wij begrijpen elkaarquote:
swsquote:
jaquote:
swsquote:
Tijd dat die jappen jou komen uitnodigen voor die show, niet?quote:
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijd dat die jappen jou komen uitnodigen voor die show, niet?
zal ik doenquote:
Aladdin.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
was ook een keer zo'n cd-rom met allemaal disneyspelletjes, dat was ook tof. Lion King en tarzan geloof ik,
jaquote:
Dat pixel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef Remqo het volgende:
Wolfenstein 3D, Doom, bazenshooters van weleer
Die shit was echt totale ownage.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jazelfs m'n moeder heeft die shit gespeeld toen
dit. en colosseum op de n64quote:
Ja datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robbie konijn groep 4 avonturen ?O?
Zal ik eentje openenquote:
Ken sent mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leisure Suit Larry, dat was 'heftig'...
zal dan wel gigantisch na mijn tijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
beneath a steel sky was pas een bazengame.
wel bietje voor mijn tijd tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |