Dat ging ik altijd bij vrienden spelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
GTA mocht ik ook niet spelen, maar dat kon ik gelukkig kopiëren van een mattie en stiekem spelen.
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyotaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet beter dan Duitsers en Britten
wow nazi gespotquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ons het Duitse volkslied inzetten...
Doe je mee, dead??
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet hadquote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ging ik altijd bij vrienden spelen
Betrouwbaar =/= best.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyota![]()
Maar inderdaad Duitsers en Britten zijn de beste auto's als ze werken
Dat hebben Japanners niet zo vaak inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Betrouwbaar =/= best.
Auto's moeten vooral karakter hebben
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.quote:
ja kk gekke graphics was het toenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet had
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingenquote:
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.
Deze man weetquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingen
Vice city kknice gekquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja kk gekke graphics was het toen
barney.gifquote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.
wij begrijpen elkaarquote:
swsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |