picsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Matilda < Backdoor Sluts #9quote:Op maandag 23 maart 2015 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Omg Matilda staat op netflix, nostalgie
Ja maar dat is ook een klassiekerquote:
Mag je dat zeggen. Ja, dat mag je zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook een klassieker
omg omg omg omgquote:Op maandag 23 maart 2015 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Omg Matilda staat op netflix, nostalgie
hij deed het weer, verloren met 4-5quote:
Haha skkl Rutte is niet eens minister whahahaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow, haten op Rutte, beste minister in jaren.
lol. Dit menen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha skkl Rutte is niet eens minister whahaha
De lat lag ook niet echt hoogquote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Door hem kan je geen nieuwe wasmachine van 23.000 euro niet financieren omdat je duizend tekort komt. Kan ik me godverdomme zo over opwinden hequote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Mijn sokken stinken, allemaal de schuld van Rutte
Wij moeten ook uit Europa. Flikker lekker op met je internationale gedoe.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lat lag ook niet echt hoog
Rutte is gewoon een sukkeltje en wil internationaal geen ballen tonen
Ik neem wel een hypotheek op m'n wasmachine, dat staat als een huisquote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door hem kan je geen nieuwe wasmachine van 23.000 euro niet financieren omdat je duizend tekort komt. Kan ik me godverdomme zo over opwinden he
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brusselquote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij moeten ook uit Europa. Flikker lekker op met je internationale gedoe.
zou hem graag ruilen voor greetquote:
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brussel
Waarom heeft Rutte zo'n lekkere kont?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brussel
Is een puppet.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lat lag ook niet echt hoog
Rutte is gewoon een sukkeltje en wil internationaal geen ballen tonen
Iets te overdreven deze keer, HZAWquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.
Iemand als Thatcherquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.
Vooral vandaag valt me opquote:
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.quote:
niks mis meequote:
vorige keer hapte je welquote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets te overdreven deze keer, HZAW
Wat stel jij voor ettoquote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.
Been there, done that... it failed.
Te uitgeput om me daar druk om te maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is toch aan elkaar zonder streepje?
dit wel, srsquote:
Voorstander van iets zijn maar het niet eens fatsoenlijk kunnen schrijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te uitgeput om me daar druk om te maken.
Nou, het is wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voorstander van iets zijn maar het niet eens fatsoenlijk kunnen schrijven
Want?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.
Been there, done that... it failed.
dit werkt bij mij niet sahbiquote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]Was gewoon een ordinaire terrorist.
Onder Reagan liep de staatsschuld gigantisch op... epidemische vormen van dakloosheid... totale verpaupering van de binnensteden... terugdraaien van Civil Rights programma's... tax cuts voor de rijken, cut backs voor de armen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieusquote:
Waarom zo boos, we hebben net twee topics naar dat gejengel tussen jou en Nestalgie moeten kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had al inb4 dus deze voel ik niet
RIP Tito uit rocket powerquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kunnen jullie niet gewoon even je bek houde met je rip die en rip dat
inb4 nog meer rip die en rip dat
vond je dat ook zo interessantquote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zo boos, we hebben net twee topics naar dat gejengel tussen jou en Nestalgie moeten kijken
Nee. Niemand.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je dat ook zo interessant
zoals de oude hawaienen altijd zeiden:quote:
fokking bazenprogrammaquote:
Doe normaalquote:
zal wel naar hippies stinken danquote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deadprez wast zijn kleren met Rocket Power.
keek je ook dierentuin Zoo ?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
goede oude nickolodeon tijd
nu is het ebola
Ben niet zo heel erg thuis in Amerikaanse economie maar als ik snel even wat lees.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onder Reagan liep de staatsschuld gigantisch op... epidemische vormen van dakloosheid... totale verpaupering van de binnensteden... terugdraaien van Civil Rights programma's... tax cuts voor de rijken, cut backs voor de armen.
quote:During Jimmy Carter's last year in office (1980), inflation averaged 12.5%, compared with 4.4% during Reagan's last year in office (1988).[129] During Reagan's administration, the unemployment rate declined from 7.5% to 5.4%, with the rate reaching highs of 10.8% in 1982 and 10.4% in 1983, averaging 7.5% over the eight years, and GDP growth average 7.9% with a high of 12.2% growth in 1982
bedoel je niet dierentuin zoopquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keek je ook dierentuin Zoo ?
Neuj, hij steekt er gewoon de hens in... is sowieso helemaal schoon dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zal wel naar hippies stinken dan
toen was ik nog een kleine dpquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is dat toch hier met volwassen mensen en tekenfilms?
das anime, verslavend als methquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Reagan zat er tot 1988, vrind...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg thuis in Amerikaanse economie maar als ik snel even wat lees.
[..]
Somsquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keek je ook dierentuin Zoo ?
okequote:
winxquote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Soms
keek ook die gekke serie met 3 fairies die de wereld moesten verdedigen tegen heksen
of die andere serie hotdog
winxquote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Soms
keek ook die gekke serie met 3 fairies die de wereld moesten verdedigen tegen heksen
of die andere serie hotdog
haten op pokemonquote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime... dat is toch wel superklachtwaardig...
Kom op zeg... niemand heeft zulke ogen, laat staan tentakels.
Anime is volwassen tekenfilms.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime... dat is toch wel superklachtwaardig...
Kom op zeg... niemand heeft zulke ogen, laat staan tentakels.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
winxfokking lekkere chicks mimang
Sommige tekenfilms hebben een dubbele bodemquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoals de Donald Duckquote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige tekenfilms hebben een dubbele bodem
Beetje vermoeiend netquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je me niet normaal dan?
;squote:
Ja, met een megacrash in '87. Logisch dat de Amerikaanse economie niet goed was toen hij aftrad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan zat er tot 1988, vrind...
Ja Etto we snappen wel dat fantasie hebben in de 18e eeuw niet zo hip wasquote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Watership Down, dat is een volwassen tekenfilm.
Niet dat gekl**t met geheime powers en chi-meiden en robots die heel hard schieten.
die met roze en paars haar vallen tegen jaquote:
Praat 't vooral weer goed.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, met een megacrash in '87. Logisch dat de Amerikaanse economie niet goed was toen hij aftrad.
En veel defensie uitgaven natuurlijk
Klopt, maar dit soort punten laat Etto altijd heel makkelijk links liggen. Snap je links liggen want hij is een linkse rakker.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, met een megacrash in '87. Logisch dat de Amerikaanse economie niet goed was toen hij aftrad.
En veel defensie uitgaven natuurlijk
Da's de tijd van de late Renaissance, de Barok en Rococo... dat was toch wel 'fantasie'...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja Etto we snappen wel dat fantasie hebben in de 18e eeuw niet zo hip was
Beetje welquote:
ijzersterk weer, hzaw.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar dit soort punten laat Etto altijd heel makkelijk links liggen. Snap je links liggen want hij is een linkse rakker.
die rechter zou ik ook wel doen hoorquote:
Ja, maar je kunt het goedmaken met taart.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik het koekjes bakken nu wel uit mijn hoofd zetten?
Doe ik niet, ik zie alleen het directe verband niet.quote:
Die vond ik vroeger best eng. Wel superfijne muziek, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Watership Down, dat is een volwassen tekenfilm.
Niet dat gekl**t met geheime powers en chi-meiden en robots die heel hard schieten.
quote:
en dat noemt zich een sociaal democraat ;squote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime moet bij wet verboden worden.
Ik neem de aardbeien wel mee danquote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het goedmaken met taart.
Ja, en? De VVD noemt zich liberaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en dat noemt zich een sociaal democraat ;s
Ik ook, nog 300 dagen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een deadpool film
Pokémonquote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime moet bij wet verboden worden.
Ik zie Walt Disney-achtig gekl**t.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
dit is anime
enige die ontbreekt is dbz
Dat was tof inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Boes was een geniale tekenfilm uit mijn jeugd, altijd creatief met beesten verbouwen
Dat was toch een koe?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Boes was een geniale tekenfilm uit mijn jeugd, altijd creatief met beesten verbouwen
yesquote:
Niemand had schijt aan den Boes.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Hij liet zich niet koeienerenquote:
net als Doraquote:Op maandag 23 maart 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
David de Kabouter, dat was pas een leerzaam en avontuurlijk jeugdprogram
Boes boesquote:
Moet anime per definitie uit Japan komen dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, geproduceerd door een amerikaans bedrijf
Jup.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet anime per definitie uit Japan komen dan?
Is ook niet echt een kinderserie, de Japanse versie zonder censuur schijnt al helemaal vrij ver te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ik nooit kijken van mijn moeder
Jaren '90quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is toch net zoiets als flippo's... ruilen enzo?
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die dit niet weten.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
charizard is nog steeds de beste
Shampoo was pas een baasquote:
heb een postzegelverzameling geërfdquote:Op maandag 23 maart 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Postzegels verzamelen is duizenden keren leuker...
Was wel echt een raar programma ookquote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet echt een kinderserie, de Japanse versie zonder censuur schijnt al helemaal vrij ver te gaan.
Japanners zijn sowieso niet helemaal 100%quote:Op maandag 23 maart 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet echt een kinderserie, de Japanse versie zonder censuur schijnt al helemaal vrij ver te gaan.
Ik had dat probleem met Tekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ook geen Cow and Chicken en Power Rangers kijken
True.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Japanners zijn sowieso niet helemaal 100%
RACISME, TR, NOTE, BANAANVRAAG, FEEDBACKTOPICRELquote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rassistquote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik mocht ook geen power rangers kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ook geen Cow and Chicken en Power Rangers kijken
Japanners zijn knettergek.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En programmas waarin ze ontmaagdingen gaan regelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
Die mensen hebben seks met inktvissen, gewoon terechte kritiek.
GTA mocht ik ook niet spelen, maar dat kon ik gelukkig kopiëren van een mattie en stiekem spelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, mocht ik ook niet, te veel geweld enzulks.
Zou voor jou wel een uitkomst zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En programmas waarin ze ontmaagdingen gaan regelen
Niet beter dan Duitsers en Brittenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Japanners zijn goed in auto's bouwen
duitsers beterquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Japanners zijn goed in auto's bouwen
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou voor jou wel een uitkomst zijn.
Dat ging ik altijd bij vrienden spelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
GTA mocht ik ook niet spelen, maar dat kon ik gelukkig kopiëren van een mattie en stiekem spelen.
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyotaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet beter dan Duitsers en Britten
wow nazi gespotquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ons het Duitse volkslied inzetten...
Doe je mee, dead??
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet hadquote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ging ik altijd bij vrienden spelen
Betrouwbaar =/= best.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Honda meest betrouwbare merk gevolgd door Toyota![]()
Maar inderdaad Duitsers en Britten zijn de beste auto's als ze werken
Dat hebben Japanners niet zo vaak inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Betrouwbaar =/= best.
Auto's moeten vooral karakter hebben
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.quote:
ja kk gekke graphics was het toenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook, was echt de tijd van m'n leven als ik weer eens mocht spelen toen ik het zelf nog niet had
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingenquote:
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dead weet, zijn auto staat 11 maanden van het jaar wiel-loos op vier bakstenen in de voortuin.
Deze man weetquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En sexy zijn, mooi geluid maken lekker rijden en nog een paar dingen
Vice city kknice gekquote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja kk gekke graphics was het toen
barney.gifquote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die uit Helmond komt hè, weenie.
wij begrijpen elkaarquote:
swsquote:
jaquote:
swsquote:
Tijd dat die jappen jou komen uitnodigen voor die show, niet?quote:
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijd dat die jappen jou komen uitnodigen voor die show, niet?
zal ik doenquote:
Aladdin.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
was ook een keer zo'n cd-rom met allemaal disneyspelletjes, dat was ook tof. Lion King en tarzan geloof ik,
jaquote:
Dat pixel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef Remqo het volgende:
Wolfenstein 3D, Doom, bazenshooters van weleer
Die shit was echt totale ownage.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jazelfs m'n moeder heeft die shit gespeeld toen
dit. en colosseum op de n64quote:
Ja datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robbie konijn groep 4 avonturen ?O?
Zal ik eentje openenquote:
Ken sent mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leisure Suit Larry, dat was 'heftig'...
zal dan wel gigantisch na mijn tijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
beneath a steel sky was pas een bazengame.
wel bietje voor mijn tijd tho
point & click spel ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal dan wel gigantisch na mijn tijd zijn geweest.
NOOIT van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |