Ja, maar je kunt het goedmaken met taart.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik het koekjes bakken nu wel uit mijn hoofd zetten?
Doe ik niet, ik zie alleen het directe verband niet.quote:
Die vond ik vroeger best eng. Wel superfijne muziek, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Watership Down, dat is een volwassen tekenfilm.
Niet dat gekl**t met geheime powers en chi-meiden en robots die heel hard schieten.
quote:
en dat noemt zich een sociaal democraat ;squote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime moet bij wet verboden worden.
Ik neem de aardbeien wel mee danquote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het goedmaken met taart.
Ja, en? De VVD noemt zich liberaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en dat noemt zich een sociaal democraat ;s
Ik ook, nog 300 dagen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een deadpool film
Pokémonquote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Anime moet bij wet verboden worden.
Ik zie Walt Disney-achtig gekl**t.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
dit is anime
enige die ontbreekt is dbz
Dat was tof inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Boes was een geniale tekenfilm uit mijn jeugd, altijd creatief met beesten verbouwen
Dat was toch een koe?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Boes was een geniale tekenfilm uit mijn jeugd, altijd creatief met beesten verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |