hij deed het weer, verloren met 4-5quote:
Haha skkl Rutte is niet eens minister whahahaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow, haten op Rutte, beste minister in jaren.
lol. Dit menen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha skkl Rutte is niet eens minister whahaha
De lat lag ook niet echt hoogquote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Door hem kan je geen nieuwe wasmachine van 23.000 euro niet financieren omdat je duizend tekort komt. Kan ik me godverdomme zo over opwinden hequote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Mijn sokken stinken, allemaal de schuld van Rutte
Wij moeten ook uit Europa. Flikker lekker op met je internationale gedoe.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lat lag ook niet echt hoog
Rutte is gewoon een sukkeltje en wil internationaal geen ballen tonen
Ik neem wel een hypotheek op m'n wasmachine, dat staat als een huisquote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door hem kan je geen nieuwe wasmachine van 23.000 euro niet financieren omdat je duizend tekort komt. Kan ik me godverdomme zo over opwinden he
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brusselquote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij moeten ook uit Europa. Flikker lekker op met je internationale gedoe.
zou hem graag ruilen voor greetquote:
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brussel
Waarom heeft Rutte zo'n lekkere kont?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bedoel ik oa. ook. Maar Rutte gaat gelijk met het kontje omhoog naar Brussel
Is een puppet.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lat lag ook niet echt hoog
Rutte is gewoon een sukkeltje en wil internationaal geen ballen tonen
Iets te overdreven deze keer, HZAWquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.
Iemand als Thatcherquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Die slinkse Van Ojik? Blegh... Rutte is niet veel meer heeft tenminste een rechtse insteek. Die Van Ojik zou de helft van de omzet zo naar goede doelen sturen, malle kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |