Vooral vandaag valt me opquote:
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.quote:
niks mis meequote:
vorige keer hapte je welquote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets te overdreven deze keer, HZAW
Wat stel jij voor ettoquote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.
Been there, done that... it failed.
Te uitgeput om me daar druk om te maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is toch aan elkaar zonder streepje?
dit wel, srsquote:
Voorstander van iets zijn maar het niet eens fatsoenlijk kunnen schrijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te uitgeput om me daar druk om te maken.
Nou, het is wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voorstander van iets zijn maar het niet eens fatsoenlijk kunnen schrijven
Want?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher... kruisvaarders van het neoliberalisme.
Been there, done that... it failed.
dit werkt bij mij niet sahbiquote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]Was gewoon een ordinaire terrorist.
Onder Reagan liep de staatsschuld gigantisch op... epidemische vormen van dakloosheid... totale verpaupering van de binnensteden... terugdraaien van Civil Rights programma's... tax cuts voor de rijken, cut backs voor de armen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieusquote:
Waarom zo boos, we hebben net twee topics naar dat gejengel tussen jou en Nestalgie moeten kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had al inb4 dus deze voel ik niet
RIP Tito uit rocket powerquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kunnen jullie niet gewoon even je bek houde met je rip die en rip dat
inb4 nog meer rip die en rip dat
vond je dat ook zo interessantquote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zo boos, we hebben net twee topics naar dat gejengel tussen jou en Nestalgie moeten kijken
Nee. Niemand.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je dat ook zo interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |