Klopt. Heb wat ik altijd doe maar weggehaald. Zucht... Ik snap dit niet zo goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat toch niet op een forum als dit naar methodieken vragen? Dan moet je bij de professionals zijn. Doe bijv. eens een belletje naar een MEE-organisatie.
En ik neem aan dat die school wel een orthopedagoog heeft?
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat toch niet op een forum als dit naar methodieken vragen? Dan moet je bij de professionals zijn. Doe bijv. eens een belletje naar een MEE-organisatie.
Vertel ons liever eens over jouw ASS lizett.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:49 schreef Lizzet het volgende:
Dag,
Ik doe een opleiding jeugd- en gehandicaptenzorg. Ik loop stage in een school voor buitengewoon onderwijs. De doelgroep zijn jongeren met autisme en gedragsstoornissen. In het kader van mijn eindwerk ben ik op zoek naar methodieken die helpend kunnen zijn als deze jongeren in crisis gaan, of hoe hen aan te leren hun woede op een andere manier te kanaliseren. Er is een time- out ruimte ontwikkeld, maar het is niet de bedoeling dat die jongeren daar gewoon op een stoel geplaatst worden en genegeerd worden. Het is echt de bedoeling om met die jongeren aan de slag te gaan, en hen inzicht te geven in hun gedrag en emoties. Kunnen jullie mij verder helpen? alle tips zijn welkom.
Vriendelijke groetjes
Liese
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |