abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150981003
Dag,
Ik doe een opleiding jeugd- en gehandicaptenzorg. Ik loop stage in een school voor buitengewoon onderwijs. De doelgroep zijn jongeren met autisme en gedragsstoornissen. In het kader van mijn eindwerk ben ik op zoek naar methodieken die helpend kunnen zijn als deze jongeren in crisis gaan, of hoe hen aan te leren hun woede op een andere manier te kanaliseren. Er is een time- out ruimte ontwikkeld, maar het is niet de bedoeling dat die jongeren daar gewoon op een stoel geplaatst worden en genegeerd worden. Het is echt de bedoeling om met die jongeren aan de slag te gaan, en hen inzicht te geven in hun gedrag en emoties. Kunnen jullie mij verder helpen? alle tips zijn welkom.
Vriendelijke groetjes
Liese
pi_150981109
Boksen oid? Doen ze ook met mocros.
pi_150981255
En dat moet je godverdomme op een forum vragen? Tering.

[ Bericht 74% gewijzigd door Ayumu.Kobayashi op 24-03-2015 13:02:21 ]
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:59:44 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150981415
Je gaat toch niet op een forum als dit naar methodieken vragen? Dan moet je bij de professionals zijn. Doe bijv. eens een belletje naar een MEE-organisatie.

En ik neem aan dat die school wel een orthopedagoog heeft?
The love you take is equal to the love you make.
pi_150981563
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat toch niet op een forum als dit naar methodieken vragen? Dan moet je bij de professionals zijn. Doe bijv. eens een belletje naar een MEE-organisatie.

En ik neem aan dat die school wel een orthopedagoog heeft?
Klopt. Heb wat ik altijd doe maar weggehaald. Zucht... Ik snap dit niet zo goed.
pi_150981597
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Dit dus.

En eigenlijk vind ik het een beetje raar dat je aan leken moet vragen wat relevante theorie / methoden zijn voor iets wat binnen jouw vakgebied valt. Je zou in ieder geval zelf moeten weten waar je moet zoeken.

Crisismanagement bij jongeren met een persoonlijkheidsstoornis. Vaak gewoon onderdeel van cognitieve therapie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_150981620
In die ruimte een PC met een browser met dit als homepage?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:05:07 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_150981663
Iggy heeft pas ass :9
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_150981998
Tuurlijk ik wil best je huiswerk doen, zorg je er dan ook voor dat op het diploma mijn naam staat?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_150982624
Tip: Niet op dit forum vragen.
pi_151043805
Hebben de kinderen een dikke kont dan?
Snap je 'm?
pi_151043901
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:49 schreef Lizzet het volgende:
Dag,
Ik doe een opleiding jeugd- en gehandicaptenzorg. Ik loop stage in een school voor buitengewoon onderwijs. De doelgroep zijn jongeren met autisme en gedragsstoornissen. In het kader van mijn eindwerk ben ik op zoek naar methodieken die helpend kunnen zijn als deze jongeren in crisis gaan, of hoe hen aan te leren hun woede op een andere manier te kanaliseren. Er is een time- out ruimte ontwikkeld, maar het is niet de bedoeling dat die jongeren daar gewoon op een stoel geplaatst worden en genegeerd worden. Het is echt de bedoeling om met die jongeren aan de slag te gaan, en hen inzicht te geven in hun gedrag en emoties. Kunnen jullie mij verder helpen? alle tips zijn welkom.
Vriendelijke groetjes
Liese
Vertel ons liever eens over jouw ASS lizett. :9~
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')