quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal Pools, wist je dat niet ?
nee, wel trainingsbroeken, wodka en domme blondines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Jawel man. Wist je dat niet?quote:
in de Alpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Duitse airbus met 142 inzittenden van Dusseldorf naar Barca.
Grappig man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
in de Alpen.
om te overleven gaan ze elkaar dus opeten.
Of autorijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is alsnog een op miljoen zo niet miljard dat het misgaat. Lopen over straat is gevaarlijker
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuigongeluk.quote:
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is engquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuig ongeluk.
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
Ik denk dat die mensen gewoon bang zijn voor de dood, ik bedoel je tijd komt vroeg of laat toch wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Precies hetzelfde als in het verkeer, je hebt toch ook geen controle over andere bestuurders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef Remqo het volgende:
Bij een vliegtuigongeluk heb je meteen honderden doden, in het verkeer valt er 1 of 2 slachtoffers per keer.
Alleen verkeersongevallen komen veel vaker voor dan vliegtuigen die uit de lucht vallen.
Daarnaast, als je een vliegtuig in stapt, heb je geen controle over de situatie, je moet er maar op vertrouwen dat een piloot je veilig van A naar B brengt.
Precies en als je dood bent voel je er toch niks meer vanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zo
Tel nu eens het aantal auto's en leg dit naast het aantal vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |