De meet of het hosselen?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je neemt er wel je tijd voor zeg...
Je bent me vergetenquote:
een tijdlang waren er meerdere forse spammers, zoals Stuart en Rocknijntje, toen ging het hardquote:Op zondag 22 maart 2015 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarvoor was het nog erger volgens mij. Echt niet te volgen
fuck ja, da's het nadeel als je iets al bekeken hebt dan valt het niet meer opquote:
Ik niet meer sinds de verandering van draaiprogramma. Ik heb geen idee hoe het nieuwe werkt.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Koen66 het volgende: [..] ook Miniem en Bos komen er wel, en ook Mo hangt er wel rond
En Rafeiro, die is meer van daar maar komt af en toe hier
![]()
Nu is het goedquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een tijdlang waren er meerdere forse spammers, zoals Stuart en Rocknijntje, toen ging het hard
Zo rollen wijquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nou eenmaal heul niet zo makkelijk te hosselen.
Ik doe altijd zo mijn bestquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
gelukkig maarquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
jij draait toch niet zelf? Als luisteraar is er geen verschil hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds de verandering van draaiprogramma. Ik heb geen idee hoe het nieuwe werkt.
Ik heb altijd gedraaid ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij draait toch niet zelf? Als luisteraar is er geen verschil hoor
je hoopte zeker op meerquote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zat dus ergens waar missMSX Essje zat te hosselen nog...
Maar Mart lukt het nog niet echtquote:
Ik hoopte iig op nieuwe postings.quote:
Lekker aanrommelenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef essnhills het volgende:
Maar verhuizen is bijna klaar![]()
![]()
![]()
Afgelopen nacht hier al geslapen, en vanmorgen was het hier nog een grote bende.
Vandaag kwamen m'n ouders weer helpen, en nu staan alle meubels op hun plek, en hangen de plankjes enzo![]()
![]()
Alleen 2 lampen doen het niet. De ene omdat de stroomtoevoer daar blijkbaar stuk is (dus heb ik maar een reparatieverzoek ingediend) en de andere omdat de draadjes van het lampje niet lang genoeg waren om te bevestigen met de draadjes die uit de muur kwamen, maar m'n vader weet dat wel op te lossen, alleen had ie de juiste spulletjes niet mee daarvoor vandaag..![]()
Dus nu nog een beetje spulletjes op hun juiste plekje zetten en![]()
![]()
![]()
Ik ben nu bijvoorbeeld ondertussen m'n bureau aan het indelen
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Afgelopen nacht hier al geslapen, en vanmorgen was het hier nog een grote bende.
Vandaag kwamen m'n ouders weer helpen, en nu staan alle meubels op hun plek, en hangen de plankjes enzo![]()
![]()
Alleen 2 lampen doen het niet. De ene omdat de stroomtoevoer daar blijkbaar stuk is (dus heb ik maar een reparatieverzoek ingediend) en de andere omdat de draadjes van het lampje niet lang genoeg waren om te bevestigen met de draadjes die uit de muur kwamen, maar m'n vader weet dat wel op te lossen, alleen had ie de juiste spulletjes niet mee daarvoor vandaag..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:
Je bent wel de enige die het is geluktquote:
quote:
Hij staat al op een voetstuk bij mequote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel de enige die het is gelukt
En toen gingen de postings zomaar hier verderquote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoopte iig op nieuwe postings.
Maar toen waren jullie dus al een heel topic verder
dus wat is daarop uw antwoordquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fuck ja, da's het nadeel als je iets al bekeken hebt dan valt het niet meer op
Lekke digitale band?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoopte iig op nieuwe postings.
Maar toen waren jullie dus al een heel topic verder
De scroll stopte ermee....quote:
Maar je bent er weerquote:
heb je in je werkkamer zaken draaien die veel bandbreedte vragen?quote:
quote:
quote:
zo'n zadel met een gat Priemgirl model?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn fiets sinds vanmiddag ook hier![]()
![]()
![]()
Met 'nieuw' zadel
Dat ik wegging uit Delft had m'n broer hem tijdelijk even geleend. Hij woont ook in Delft, en hij had een lekke band, en mijn fiets kon toen niet mee, dus waarom niet?
En vanmiddag is hij hem komen brengen en hij had er een ander zadel opgezet
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n zadel met een gat Priemgirl model?
Uh.. wat?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n zadel met een gat Priemgirl model?
Hoest met je mevrouw?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef crv het volgende:
ik heb voor het eerst vandaag weer even tijd voor mezelf....ben benieuwd hoe lang. moet straks de was nog opruimen en mijn spullen voor morgen pakken
probleem is het aantal vaste bekabeling wat er ligt. Dat had ik helaas wat verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je in je werkkamer zaken draaien die veel bandbreedte vragen?
Een switch op een switch die op je ADSL zit vermindert het altijd wel iets. Maar verder ziet het er prima uit
ik denk dat het best gaat werken zoquote:Op zondag 22 maart 2015 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is het aantal vaste bekabeling wat er ligt. Dat had ik helaas wat verkeerd ingeschat.
Op de werkkamer staan 2 laptops en een Pc en een printer.
De printer vraagt denk ik de meeste bandbreedte wanneer er geprint wordt terwijl de laptops niet altijd aanstaan. Printen over wifi (boven is het signaal al zwakker) is een drama
ik was wel van plan gigabit switches te nemen
Die in de kelder is hoe dan ook noodzakelijk
ja, geen Trust ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef fietsie het volgende:
Beetje jofele switches nemen wel
Netgeartjes ofzo.
volgens mij gaat het wel maar ze zit te miepen dat het nog zeer doet... (wond heelt en zo )quote:
ik wil aan de livebox ook nog een NAS hangen en de grootste uitdaging wordt om die livebox dynamische IP-adressen uit te laten gevenquote:
want ? er is veel Kwaliteitsverschil in ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef fietsie het volgende:
Beetje jofele switches nemen wel
Netgeartjes ofzo.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel de enige die het is gelukt
Kan, maar is niet noodzakelijk. maar je zou bepaald verkeer via vlans kunnen laten lopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil aan de livebox ook nog een NAS hangen en de grootste uitdaging wordt om die livebox dynamische IP-adressen uit te laten geven
moet je switches trouwens nog configureren?
ik ben niet zo netwerktechnisch..... explain pleasequote:Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan, maar is niet noodzakelijk. maar je zou bepaald verkeer via vlans kunnen laten lopen.
dat moet een switch wel ondersteunen hèquote:Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan, maar is niet noodzakelijk. maar je zou bepaald verkeer via vlans kunnen laten lopen.
ligt aan het type, zijn managed en unmanaged switchesquote:Op zondag 22 maart 2015 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil aan de livebox ook nog een NAS hangen en de grootste uitdaging wordt om die livebox dynamische IP-adressen uit te laten geven
moet je switches trouwens nog configureren?
Je kan bepaald verkeer een zelfde nummertje meegeven. ik kijk morgen wel even naar je schema. meestal is het voor thuis niet zo nodig, maar wat je eigenlijk doet is bepaalde apparaten groeperen, waardoor de switch weet achter welke poort wel apparaat zit.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben niet zo netwerktechnisch..... explain please
Dat waren geen posts van mij danquote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
Oef, ik was verdwaald in een historisch topic. Posts van 10 jaar oud, dit dat...
Dat doen de meeste toch wel of denk ik nu echt te werk gerelateerd ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet een switch wel ondersteunen hè
om thuis nu met VLAN tagging te gaan werken gaat voor 99% van de mensen wat verquote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan bepaald verkeer een zelfde nummertje meegeven. ik kijk morgen wel even naar je schema. meestal is het voor thuis niet zo nodig, maar wat je eigenlijk doet is bepaalde apparaten groeperen, waardoor de switch weet achter welke poort wel apparaat zit.
Dat kan nog wat de snelheid bevorderen, maar verwacht voor thuisnetwerk niet zo.
maar in principe hoef je helemaal niks te configureren.
switches van een paar tientjes kan ik me dat niet bij voorstellenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat doen de meeste toch wel of denk ik nu echt te werk gerelateerd ?
10 jaar terug zal je zelfs mij niet tegenkomenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
Oef, ik was verdwaald in een historisch topic. Posts van 10 jaar oud, dit dat...
10 jaar terug zat ik niet hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar terug zal je zelfs mij niet tegenkomen
ok, en wat is raadzaam om te nemen ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt aan het type, zijn managed en unmanaged switches
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
ok er zal nooit tegelijkertijd van alles actief zijn, weet niet of dat van belang isquote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan bepaald verkeer een zelfde nummertje meegeven. ik kijk morgen wel even naar je schema. meestal is het voor thuis niet zo nodig, maar wat je eigenlijk doet is bepaalde apparaten groeperen, waardoor de switch weet achter welke poort wel apparaat zit.
Dat kan nog wat de snelheid bevorderen, maar verwacht voor thuisnetwerk niet zo.
maar in principe hoef je helemaal niks te configureren.
gauw inleveren voor ze failliet gaanquote:
Ik zou zo eenvoudig mogelijk nemen. Wellicht bestaan ze ook wel die je in zowel unmanaged stand als managed, geen idee. Ik heb zelf geen switches, alles wireless, dus alles wat ik ken is meer business spulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
probleem is dat mijn huis te groot is voor wirelessquote:Op zondag 22 maart 2015 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou zo eenvoudig mogelijk nemen. Wellicht bestaan ze ook wel die je in zowel unmanaged stand als managed, geen idee. Ik heb zelf geen switches, alles wireless, dus alles wat ik ken is meer business spul
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zo zo, vol laatje.
Ik ga slapen. truste allemaal !
*zwaai*
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zo zo, vol laatje.
Ik ga slapen. truste allemaal !
*zwaai*
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Want ik vond net een boekenbon in een laatje, dus ik kan 'gratis' een boek halen![]()
![]()
![]()
*nerd modus*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Afwachten dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel maar ze zit te miepen dat het nog zeer doet... (wond heelt en zo )
en ze is nu verkouden dus twijfelachtig of de 2e OP vrijdag door kan gaan.....
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om thuis nu met VLAN tagging te gaan werken gaat voor 99% van de mensen wat ver
Doe mij zo'n laatje!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:13 schreef essnhills het volgende:
De opbrengst van het überlaatje:
20 euro DA-bonnen
15 euro Blokker bon
50 euro Boekenbonnen
Wieltjes van een ladekastje waarvoor ik van plan was wieltjes te kopen![]()
![]()
dat probeer ik wel, moet ook aan mezelf denken.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwachten dus.
Ik begrijp dat de mantelzorg afgebouwd wordt?
quote:
tja met wat ik nu weet zou ik het ook anders gedaan hebben. o.a. 4 coaxen naar de woonkamerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Heeft glas liggen tussen meterkast en multimedia meubel)
Belangrijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
dat probeer ik wel, moet ook aan mezelf denken.
Ik wil ook zo'n laatje!!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:13 schreef essnhills het volgende:
De opbrengst van het überlaatje:
20 euro DA-bonnen
15 euro Blokker bon
50 euro Boekenbonnen
Wieltjes van een ladekastje waarvoor ik van plan was wieltjes te kopen![]()
![]()
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
tja met wat ik nu weet zou ik het ook anders gedaan hebben. o.a. 4 coaxen naar de woonkamer
quote:
Gratis naar het theaterquote:
Bij mij komt de ADSL dus in de kelder (Gewapend beton) binnen en is doorgelust naar de hal waar de livebox staat. dit kan niet anders, anders komt het wifi signaal de kelder niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...
En 1 route dus met glas gewoon omdat het kon
quote:
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat mijn huis te groot is voor wireless
grootheidswaanzin van iemandquote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.quote:
Hier groot huis met twee wifi-zenders. En ik denk over een derde.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Hoiquote:
Dat kan hier ook. Geen tv en buurkitten komt hooguit 3 keer uit bed (in het eerste half uur, verder tukt ie gewoon).quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.
Sterkte met je klussen en trustequote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
Oh, dat is wel vervelend ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb spaanse peper gesneden en nou zit dat spul ondanks vijf keer wassen blijkbaar nog op mijn vingers.
Morgen shoppen?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef essnhills het volgende:
Oeps.
Ik vond per ongeluk nóg een boekenbon van 20 euro
Ik denk dat ik beter níet morgen een stapel boeken kan gaan shoppenquote:
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?quote:
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiekquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiek
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.
Truste
Zegt me niks, ik zal eens kijkenquote:
De Zwaar - triologie van Chantal van Gastel (Zwaar Verliefd, Zwaar Beproefd en Zwaar verguld) vond ik erge leuke boeken (genre Chicklit)quote:
Slapen met plastic handschoenen aanquote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?
Meneer Mquote:
Wanneer is de housewarming??quote:Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik een contactgrill ga halen met die bon van de blokker
Je vergeet koenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming??
/wok
/MPG
/Toek
O jaquote:
Ja, kun je ook panini's enzo in doenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Contactgrill?
Is dat zon oversized tostiapparaat?
Nicequote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, kun je ook panini's enzo in doen![]()
Ik heb nu geen tosti-ijzer, en ik keek net wat ze hadden bij de blokker
Hehequote:
Ik blijf nog even wakkerquote:
Natuurlijkquote:
quote:
Hehequote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
De katten zitten er helemaal klaar voor![]()
Hun midnight snack dus.Hoop gestaar en gezucht mijn kant uit.
Het zijn zulke dankbare huisgenoten.quote:
Ik heb hier nu ook al vriendjes gemaakt met een katquote:
Dank je zus!quote:
Ik ben niet verkoudenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Als je niet verkouden bent kunnen we zoenen. Vandaag (gisteren) ook al wat snotterige mensen afgewimpeld.
Ssssh! Ik ben nu een lichtelijk euforische ouwe taart, laat me in die illusie.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Dat je maar een ouwe poes mag worden, met 1 nier welteverstaan
Hee, taartquote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh! Ik ben nu een lichtelijk euforische ouwe taart, laat me in die illusie.
Volgende week ga ik me sowieso 80 voelen.
als ik morgen opsta voel ik me ook weer een tijdje een ouwe krakkemikke bok met die rug van me, totdat het een beetje soepeler gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh! Ik ben nu een lichtelijk euforische ouwe taart, laat me in die illusie.
Volgende week ga ik me sowieso 80 voelen.
Met slagroomquote:
dankquote:
Ik gisteren anderhalf gebakjequote:
2 stukken vlaai en een stuk arretjescake.quote:
ik eigenlijk ook gisteren natuurlijk, zo'n nachtvraat ben ik nou ook weer nietquote:
Ik bedoel zaterdagquote:Op maandag 23 maart 2015 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook gisteren natuurlijk, zo'n nachtvraat ben ik nou ook weer niet
Op je verjaardag mag datquote:Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 stukken vlaai en een stuk arretjescake.
Vandaag weer bezoek en vlaai zat dus het komt ook niet meer goed.
en ik zondagquote:
Elke dag is een goede taartdagquote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik zondag
jij had een echte reden, hier 'alleen maar' moeder en schoonouders op visite
taartjes zijn altijd lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Elke dag is een goede taartdag
truste jarige jetquote:Op maandag 23 maart 2015 00:24 schreef Cat22 het volgende:
Deze taart gaat bedwaarts.slaap lekker alvast all
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:24 schreef Cat22 het volgende:
Deze taart gaat bedwaarts.slaap lekker alvast all
Stel de Almere-collega voor om koffie met taart break in Leusden te houdenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef Koen66 het volgende:
collega waar ik wat mee moet samenwerken zit in Almere, collega die jarig is in Leusden....
keuzes keuzes
jepquote:
ik kreeg net bericht dat ie dinsdag trakteert, dan zit iedereen in Leusdenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel de Almere-collega voor om koffie met taart break in Leusden te houden![]()
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg net bericht dat ie dinsdag trakteert, dan zit iedereen in Leusden
confused.....quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
confused.....
*probeert op NU.NL te zoeken wat er mis is
im in!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming??
/wok
/MPG
/Toek
Dankuuuu!quote:
Dankuuuuu!quote:Op maandag 23 maart 2015 06:13 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Cat van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal![]()
![]()
![]()
Dankuuuu!quote:
Dankuuuuu!quote:
Jaaaaaarigheid alom hierquote:Op maandag 23 maart 2015 08:08 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet niet waarmee, maar:
Gefeliciteerd Cat
Kleine ziek op de bank met koorts en keelpijn.quote:
Van hartequote:
mogguhquote:
kom hier zitten, ik zit vandaag alleen op kantoorquote:Op maandag 23 maart 2015 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch, de wekelijkse BZV nabespreking is weer begonnen hier.
Waar zijn m'n oordoppen
op schoot in limburgquote:
quote:
quote:in limburg
beertjequote:Op maandag 23 maart 2015 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
[..]
kom hier zitten, ik zit vandaag alleen op kantoor
fietsquote:
quote:
quote:
oke, goedemorgen takkiquote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Takaiki het volgende:
FF volspammen, kunnen we een Cat jarig topic maken
Dankuuu!quote:
Fixedquote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat kunnen mannen soms zielig doen zeg....
dit, dat.... ik kan niks... bla bla bla..
Maar filmpje kijken kan wel.
Goedemorgen !quote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Takaiki het volgende:
TAKKKIIEEEEEEEquote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Takaiki het volgende:
Dankuuuuu!quote:
takjequote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Takaiki het volgende:
quote:
Dankuuuu!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:02 schreef fietsie het volgende:
Oowja Cat is feliwaardig vandaag he? *gefeliciteerd Cat*
Jaaaaaa!quote:
Maar wat als ik de lapo heb?quote:
Misschien gewoon als we er bijna zijn even.. euhm.. hoe zeg ik dit netjes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Sorry, ik jaag lieverquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien gewoon als we er bijna zijn even.. euhm.. hoe zeg ik dit netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Taart!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefelicitaart
Nu Cat23?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je kan toch niet praten tijdens het zoenen
![]()
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Or to be caughtquote:Op maandag 23 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
the chase is better than the catch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefelicitaart
Nu Cat23?
[ afbeelding ]
Klopt het wel, dat toen je in een ver verleden je username maakte, die 22 wel zo was.. want dan is het simpel rekensommetje..quote:
Noes.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keer op mijn verjaardag tandartscontrole gehad
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gefeliciteerd
en je kan toch niet praten tijdens het zoenen
![]()
![]()
Jij bent wel een beetje een player vandaag, hè?quote:
Jaquote:
Closer....quote:
quote:
alleen vandaag?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een player vandaag, hè?
En mond dicht jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |