tja met wat ik nu weet zou ik het ook anders gedaan hebben. o.a. 4 coaxen naar de woonkamerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Heeft glas liggen tussen meterkast en multimedia meubel)
Belangrijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
dat probeer ik wel, moet ook aan mezelf denken.
Ik wil ook zo'n laatje!!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:13 schreef essnhills het volgende:
De opbrengst van het überlaatje:
20 euro DA-bonnen
15 euro Blokker bon
50 euro Boekenbonnen
Wieltjes van een ladekastje waarvoor ik van plan was wieltjes te kopen![]()
![]()
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
tja met wat ik nu weet zou ik het ook anders gedaan hebben. o.a. 4 coaxen naar de woonkamer
quote:
Gratis naar het theaterquote:
Bij mij komt de ADSL dus in de kelder (Gewapend beton) binnen en is doorgelust naar de hal waar de livebox staat. dit kan niet anders, anders komt het wifi signaal de kelder niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...
En 1 route dus met glas gewoon omdat het kon
quote:
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat mijn huis te groot is voor wireless
grootheidswaanzin van iemandquote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.quote:
Hier groot huis met twee wifi-zenders. En ik denk over een derde.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Hoiquote:
Dat kan hier ook. Geen tv en buurkitten komt hooguit 3 keer uit bed (in het eerste half uur, verder tukt ie gewoon).quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.
Sterkte met je klussen en trustequote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |