Ik wil ook zo'n laatje!!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:13 schreef essnhills het volgende:
De opbrengst van het überlaatje:
20 euro DA-bonnen
15 euro Blokker bon
50 euro Boekenbonnen
Wieltjes van een ladekastje waarvoor ik van plan was wieltjes te kopen![]()
![]()
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
tja met wat ik nu weet zou ik het ook anders gedaan hebben. o.a. 4 coaxen naar de woonkamer
quote:
Gratis naar het theaterquote:
Bij mij komt de ADSL dus in de kelder (Gewapend beton) binnen en is doorgelust naar de hal waar de livebox staat. dit kan niet anders, anders komt het wifi signaal de kelder niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het Ziggo ding in bridge modus laten plaatsen, een eigen router met custom firmware erachter, en dan meerdere netwerkpaden door het hele huis heen met managed Gbit switches...
En 1 route dus met glas gewoon omdat het kon
quote:
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat mijn huis te groot is voor wireless
grootheidswaanzin van iemandquote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.quote:
Hier groot huis met twee wifi-zenders. En ik denk over een derde.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, een huis van jouw formaat vind je in de randstad alleen als boerderij ofzo
Hoiquote:
Dat kan hier ook. Geen tv en buurkitten komt hooguit 3 keer uit bed (in het eerste half uur, verder tukt ie gewoon).quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te druk met 50 euro aan boeken lezen.
Sterkte met je klussen en trustequote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:27 schreef crv het volgende:
ik gaat de vaatwasser leegruimen, dan de was ophangen en uiteindelijk proberen naar bed te gaan
Oh, dat is wel vervelend ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb spaanse peper gesneden en nou zit dat spul ondanks vijf keer wassen blijkbaar nog op mijn vingers.
Morgen shoppen?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef essnhills het volgende:
Oeps.
Ik vond per ongeluk nóg een boekenbon van 20 euro
Ik denk dat ik beter níet morgen een stapel boeken kan gaan shoppenquote:
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?quote:
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiekquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiek
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.
Truste
Zegt me niks, ik zal eens kijkenquote:
De Zwaar - triologie van Chantal van Gastel (Zwaar Verliefd, Zwaar Beproefd en Zwaar verguld) vond ik erge leuke boeken (genre Chicklit)quote:
Slapen met plastic handschoenen aanquote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?
Meneer Mquote:
Wanneer is de housewarming??quote:Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik een contactgrill ga halen met die bon van de blokker
Je vergeet koenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming??
/wok
/MPG
/Toek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |