Oh, dat is wel vervelend ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb spaanse peper gesneden en nou zit dat spul ondanks vijf keer wassen blijkbaar nog op mijn vingers.
Morgen shoppen?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef essnhills het volgende:
Oeps.
Ik vond per ongeluk nóg een boekenbon van 20 euro
Ik denk dat ik beter níet morgen een stapel boeken kan gaan shoppenquote:
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?quote:
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiekquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat stiekem meer te denken aan een serie geschikt voor een iets ouder publiek
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Babyolie dan maar. Ook vet. En dan douchen.
Truste
Zegt me niks, ik zal eens kijkenquote:
De Zwaar - triologie van Chantal van Gastel (Zwaar Verliefd, Zwaar Beproefd en Zwaar verguld) vond ik erge leuke boeken (genre Chicklit)quote:
Slapen met plastic handschoenen aanquote:Op zondag 22 maart 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe zorg ik nou dat ik vannacht niet in.mijn ogen wrijf/ van andere gevoelige stukken huid afblijf?
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je handen even insmeren met (volle) yoghurt of melk?
En afwasmiddel werkt ook vaak beter dan gewone handzeep
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, vetmoleculen breken de peperdingesen af he?
Meneer Mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |