Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ikquote:
Die heb ik ook tijdje gehad, maar ik dacht dat dat omschreven werd door de term Retard ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ik
Geen idee joh. Maakte me geen klap uit, als de pijn maar over gingquote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heb ik ook tijdje gehad, maar ik dacht dat dat omschreven werd door de term Retard ?
Vertraagde afgifte toch of zo ?
Capsulesquote:Op zondag 22 maart 2015 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ik
Ik vind het zo maf dat die korrels zich verplaatsen tijdens het inslikkenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Capsulesik dacht eerst dat ze heel groot zouden zijn, zo leek het in de verpakking, maar viel ontzettend mee.
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo maf dat die korrels zich verplaatsen tijdens het inslikken
Mijn katten zijn wat dat betreft watjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Geen paastakken nee. De vensterbanken zijn al bezet door een kasje en de katten, en verder wordt het dan toch omgegooid en kapotgetrokken
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn wat dat betreft watjes.Ieder nieuw stukje wordt door één kat uitgebreid besnuffeld, maar daarna is het allemaal dikke prima.
Katten waren toch handig zegt men altijd ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazen
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazen
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Katten waren toch handig zegt men altijd ?
Onze kat was een schijterd. Die was gewoon overal bang voor. We hadden ook twee konijnen, en die maakten er een sport van om de kat achterna te gaan als ze losliepen.
How YOU doing !!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Friends blijft leuk
Dat moment dat Joey ontdekt dat Monica en Chandler een relatie hebben
![]()
![]()
Er is hier eentje zo dol op water dat ze er alles voor doet...zelfs onder de douche gaan staanquote:Op zondag 22 maart 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Katten waren toch handig zegt men altijd ?
Onze kat was een schijterd. Die was gewoon overal bang voor. We hadden ook twee konijnen, en die maakten er een sport van om de kat achterna te gaan als ze losliepen.
Haha tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik vijf koffiezetapparaten heb staan, een Nespresso, een Dolce Gusto, een Senseo en twee ouderwetse filterapparatenquote:
Okee, jij wintquote:Op zondag 22 maart 2015 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik vijf koffiezetapparaten heb staan, een Nespresso, een Dolce Gusto, een Senseo en twee ouderwetse filterapparaten
Nee joh, vet hip weer, in zo'n grote bolle glazen vaasquote:
Productief dagjequote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook even een boekenkast gerepareerd....
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vet hip weer, in zo'n grote bolle glazen vaas
ik ben meer voor het paasbuffetquote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neej! In de oase gedouwd, nestje op de bodem en dan vaasjes eraan hangen met versche bloemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de paashaas voor het dinerquote:
De echte natuurlijk.quote:
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...quote:
Geen probleem toch? Meer voor de restquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...
Konijn....Die hadden we namelijk ook zelf in een hok zitten. Dat zag ze niet zitten.
Zo dachten mijn vader en ik er ook over. Mijn moeder had er iets meer moeite mee even.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Meer voor de rest
konijnquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...
Konijn....Die hadden we namelijk ook zelf in een hok zitten. Dat zag ze niet zitten.
katrenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd niet zo van konijn. De katren daarentegen vinden het heerlijk
Dan is ie overgeschakeld op gas (damp)quote:Op zondag 22 maart 2015 13:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Het lampje van de benzine brande net... Nu niet meer en ik heb niet getanked.
Je bedoelt benzinedampen ?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is ie overgeschakeld op gas (damp)
Die had gekookt?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo dachten mijn vader en ik er ook over. Mijn moeder had er iets meer moeite mee even.
Maar voor eind van diner al weer vergeten.
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Geen verstand van. Auto rijdt miet op gas. Zal het miss met koude motor en uitzetten te maken kunnen hebben ?quote:
Het jaar erop geen vleesquote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Maar alles goedgekomen hooren opgekomen ook.
Echt? Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan had ik ergens anders gaan eten hoor.
Vlees hoort bij avondeten.quote:
Ik ook, maar vind het toch niet nodig elke dagquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vlees hoort bij avondeten.
Ik kom uit een Aardappels, groente en vlees familie.
Ik ook, maar ik eet vrijwel nooit aardappels meer tegenwoordigquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vlees hoort bij avondeten.
Ik kom uit een Aardappels, groente en vlees familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind tegenwoordig veel vlees zelfs niet meer aantrekkelijk. Ben echt afgekickt
Net als zout... dat heeft als nadeel dat ik nooit meer fatsoenlijk uit eten kanIk ben geen fijnproever. Kan dat soort dingen ook echt niet herkennen of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, teveel zout ga ik kuchen
Bis vincit qui se vincit!
Ja, nu je het zegt... Franse en 'Hollandse' keuken is vaak zouter dan andere keukensquote:Op zondag 22 maart 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
Da's zeker zo; in de horeca, zeker in de "franse keuken" is het zoutgebruik echt belachelijk...
Wat voor soort dingen?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen fijnproever. Kan dat soort dingen ook echt niet herkennen of zo.
Ja, teveel zout ga ik kuchen
Oh ja, Grieks ook ja!quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef fietsie het volgende:
Al kunnen "Griekse" restaurants er ook wat van hoor. Vlees wat overduidelijk uit de brine komt enzo.
Servicequote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik kreeg net bij de Hallo winkel een gratis bakje taugé mee. Er lagen in de schap een rij bakjes met houdbaarheidsdatum 21-3-15. Ik heb dat dus aan een vakkenvuller gemeld en kreeg dus een bakje taugé waarvan de datum nog niet verlopen was, gratis mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eten gerelateerde dingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen?
Ik at altijd enorm zout. Had toen nooit ergens last van, behalve dat het eten (in restaurants) vaak wat flauwtjes was
Je krijgt zo'n dorst van al dat zout. De reden om het in het overdadig door het eten te gooien in de horeca?
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
eten gerelateerde dingen.
Smaken, geuren, zoet zout zuur. Geen herkenning.
Ik vind eten anders wel heel leukquote:Op zondag 22 maart 2015 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh. Eten is noodzakelijk, niet leuk of zo..
Is die zo grootquote:Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef fietsie het volgende:
Eten kan superleuk zijn. Maar alleen zuurkool niet![]()
Ik zit te kijken wat ik zal maken met de bloemkool die er ligt.
Maar eens rondje door de vriezer maken.
Jonguh een inloopvriezer hier.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jonguh een inloopvriezer hier.
RVS enzo.
't Is niet voor niets dat ik nu 35kg ben afgevallen zonder kleiner te wordenquote:
Medezuurkoolhaterquote:Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef fietsie het volgende:
Eten kan superleuk zijn. Maar alleen zuurkool niet![]()
Ik zit te kijken wat ik zal maken met de bloemkool die er ligt.
Maar eens rondje door de vriezer maken.
Sorry , nee hoor. Alleen ik haat wel zuurkool zonder iets -erbij-.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry , nee hoor. Alleen ik haat wel zuurkool zonder iets -erbij-.
Had gister zuurkool en een runderworstje. MAar het runderworstje was -vies-
Dus alleen gekookte zuurkool
En dat was beetje schamel...
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, het begint op een huisje te lijken![]()
Bureau staat nu ook in elkaar en alle meubels staan op hun plek. Plankjes zijn opgehangen, klok hangt ook.
Alleen de verlichting is nog niet briljant, want eentje kon er niet worden opgehangen (de draadjes waren te kort) en de andere heeft om een of andere reden geen stroom, dus die moet ik even melden dat ze die komen fixen![]()
Maar![]()
![]()
Straks even kijken of ik de supermarkt kan vindenquote:
Zeg je nu, dat jij als toekomstig planoloog of dergelijke, niet van te voren je wijk bekeken hebt op mogelijke transportopties richting een aantal benodigde winkels ?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks even kijken of ik de supermarkt kan vinden
Planologen kunnen nu eenmaal niet plannen of kaartlezen, dat is algemeen bekendquote:Op zondag 22 maart 2015 17:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeg je nu, dat jij als toekomstig planoloog of dergelijke, niet van te voren je wijk bekeken hebt op mogelijke transportopties richting een aantal benodigde winkels ?
Tsk tsk..
Laat even weten als je gaat. Als je binnn een uur niet terug bent, kunnen we een Amber Alert uit laten gaan en een reddingsactie op touw zetten.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Planologen kunnen nu eenmaal niet plannen of kaartlezen, dat is algemeen bekend![]()
Haha
Nee ik weet dat er hier vlak bij een supermarkt zit, (een echte, niet dat dingetje dat hier voor het complex staat waar ze alleen zooi als koek, chips, snoep, drinken, en diepvriesfrituurspul en pizza's verkopen), maar ik ben altijd heel goed in verdwalen
En hoe lang is de reistijd zonder omrijden?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef essnhills het volgende:
Supermarkt gevonden, op de heenweg maar 10 minuten omgereden, en op de terugweg bijna in 1 keer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Niet slecht !quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef essnhills het volgende:
Supermarkt gevonden, op de heenweg maar 10 minuten omgereden, en op de terugweg bijna in 1 keer goed
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe lang is de reistijd zonder omrijden?Volgens google zou het ritje met de fiets 4 minuten moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kon niet alles in 1x meenemenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet slecht !
Alle boodschappen ook gehaald of moet je nog terug ?
Mooi. nog andere leuke digngen tegengekomen onderweg, waarvan je dacht, hmm, daar moet ik later nog eens gaan kijken ?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon niet alles in 1x meenemenik heb nu bijna niets in huis natuurlijk
Maar voor vanavond en morgen heb ik zat!
Dus de rest komt wel![]()
Ik weet nu ongeveer hoe ik moet fietsen
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens google zou het ritje met de fiets 4 minuten moeten zijn
Ooooh, da's schappelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Niet echt..quote:Op zondag 22 maart 2015 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mooi. nog andere leuke digngen tegengekomen onderweg, waarvan je dacht, hmm, daar moet ik later nog eens gaan kijken ?
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooh, da's schappelijkPrecies, maar 3x zo lang over gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Fietstassen enzulks.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon niet alles in 1x meenemenik heb nu bijna niets in huis natuurlijk
Maar voor vanavond en morgen heb ik zat!
Dus de rest komt wel![]()
Ik weet nu ongeveer hoe ik moet fietsen
Ik heb fietstassen, maar die zitten nu nog vol met spullen die ik nog moet uitpakken.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, maar 3x zo lang over gedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb fietstassen, maar die zitten nu nog vol met spullen die ik nog moet uitpakken.
sup?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:43 schreef fietsie het volgende:
Meh. Wat een gezeik. Naja, nu maar op de bank.
En een kek fietsmandje vooropquote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb fietstassen, maar die zitten nu nog vol met spullen die ik nog moet uitpakken.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dat krijg je als je jaren geleden in een opwelling bedacht had dat het vast wel eens van pas zou kunnen komen als ik me daar zou inschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat bleek![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..quote:
Oow wacht..... Bultfietsparkeren natuurlijk in A'dam.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..Dan zit zo'n mandje altijd midden in de sturen van anderen enzo..
Het weekend is hier altijd wat rustiger jaquote:
Komt zo wel weer ff op ga gang na 8 uur of zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het weekend is hier altijd wat rustiger ja
Deejjjjjjjjquote:
Zeker, het is bijna niet bij te houden hier.quote:
Nee, want anders was jij er nietquote:
Ik ben er ook weleens als het druk is, tot dat het 'uit de hand' looptquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want anders was jij er niet
lekker meelezen tot er iets langs komt om op te reageren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook weleens als het druk is, tot dat het 'uit de hand' loopt
Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Druk is natuurlijk ook een relatief begripquote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.
quote:
Jij bent juist een drukkequote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Druk is natuurlijk ook een relatief begrip![]()
Hoi, trouwens
Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.
Bankhangen na feestje.Was weer gezellig en keiveel kadootjes gekregen
Beetje cult film, dus je moet er wel van houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.
Leuke dingen gehad ?Bis vincit qui se vincit!
Leugens!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.
Bankhangen na feestje.Was weer gezellig en keiveel kadootjes gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.quote:![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond.
Effe teruggelezen.. Medicijnen met 'actavis' achter de naam--> dat is een merk.
Morgen natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Ben het ff kwijt Cat, ben je nu vandaag of morgen jarig
Ja, truequote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..Dan zit zo'n mandje altijd midden in de sturen van anderen enzo..
Vooruitziende blik. Net als oefenen met belangenverstrengeling. Jij heldquote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je als je jaren geleden in een opwelling bedacht had dat het vast wel eens van pas zou kunnen komen als ik me daar zou inschrijven![]()
En dat bleek![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruitziende blik. Net als oefenen met belangenverstrengeling. Jij held
Als ik een man was zou ik je uit eten vragenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik je uit eten vragen
Discriminatie!!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik je uit eten vragen
Tijd voor een meet?quote:
Een merk. ok. dankje. dacht dat het iets van de medicijnen aanduidde.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond.
Effe teruggelezen.. Medicijnen met 'actavis' achter de naam--> dat is een merk.
AI, dat benzinelampje, dat heb ik ook gehad. Was een defecte vlotter in de tank.Tank leeg = "put, put, uit" Is bij een scooter nog aan te duwen...bij een auto is dat lastiger.
En konijn is heerlijk.
Ja, eigenlijk wel he?quote:
Ow, zolang het wijzertje beweegt, is er hopelijk weinig aan de hand. Ik heb geen wijzertje.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een merk. ok. dankje. dacht dat het iets van de medicijnen aanduidde.
lampje was weer aangegaan na paar minuten. wijzertje deed het nog wel goed, dus maar gaan tanken. bij volgende beurt eens aankaarten.
Ik ga nooit zo vaak op meetsquote:
Wijzertje werkt goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ow, zolang het wijzertje beweegt, is er hopelijk weinig aan de hand. Ik heb geen wijzertje.
Ik ook niet, maar 'nooit zo vaak' is vaker dan 'nooit'quote:
Een meet is letterlijk wat het is ? mensen ontmoeten ?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 'nooit zo vaak' is vaker dan 'nooit'
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraagquote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uhm, ja, nou ehm, dat is wel nog steeds engquote:
Klopt, ik kan geen nooit meer zeggen sinds ik gemeet heb met miniemquote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Fietsie gemeet, die bestaat ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraag
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraag
Entmoetquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een meet is letterlijk wat het is ? mensen ontmoeten ?
Ik kan ook niet meer doen alsofquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een opstapje naar zoveel mooie meetsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, ja, nou ehm, dat is wel nog steeds eng
[..]
Klopt, ik kan geen nooit meer zeggen sinds ik gemeet heb met miniem
Oh, darnquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.
quote:
Tettenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.
Van hier niemand. Verder weet ik het echt niet meer preciesquote:
Ja hierquote:
mijn lijstje is wel wat langerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb Fietsie gemeet, die bestaat ook.
Het kan gezellig zijn jaquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig.
ik moet de eerste van Fok nog meeten.
Je lijstje van fokkers waarvan je vermoed dat ze niet bestaan?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je lijstje van fokkers waarvan je vermoed dat ze niet bestaan?
Sommige lijken wel robots hoor. Zo snel en veel als ze hier soms posten...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er bij mij is vastgesteld dat ik besta.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sommige lijken wel robots hoor. Zo snel en veel als ze hier soms posten...
Zoals? En ess bestaat echt, zegt Miniemquote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sommige lijken wel robots hoor. Zo snel en veel als ze hier soms posten...
Dat zg jij nou wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er bij mij is vastgesteld dat ik besta.
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoals? En ess bestaat echt, zegt Miniem
Ik onthou mij van het noemen van namen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoals? En ess bestaat echt, zegt Miniem
Hoiquote:
Precies, wat weet hij er nou vanquote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mensen die mij niet geloven op mijn mooie blauwe ogen
Dat is nou juist het punt.. ik weet bijna niks van de mensen hier...quote:
Nou, ik welquote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt.. ik weet bijna niks van de mensen hier...
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je al 3x gemeet![]()
Wanneer is de 4e?
Zeg, geen reden om andere mensen nu jaloers te maken hequote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je al 3x gemeet![]()
Wanneer is de 4e?
Euhm.... goede vraag.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, ik wel![]()
![]()
Miniem heeft heel veel mensen gemeet, bijvoorbeeld ST, en zij bevestigen allemaal dat Miniem bestaat. En Miniem heeft mij gemeet, en hij bevestigt dat ik besta, dus![]()
![]()
![]()
Hoe weten wij dat jij bestaat?
Zou je niet met 1 keer meeten beginnen ?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, geen reden om andere mensen nu jaloers te maken he
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou je niet met 1 keer meeten beginnen ?
Ok ok.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Precies, Miniem bestaat heus. En ik ook, want dat weet hij dan weer
Deze logica is flawless.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Precies, Miniem bestaat heus. En ik ook, want dat weet hij dan weer
Logicaquote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze logica is flawless.
hihi, flawless
Ik bedoelde dit niet als uitnodiging... *bloos*quote:
Jaaaquote:
Dan kan ik toch nog steeds jaloers zijn dat ik haar nog niet 1 keer heb ontmoet?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit niet als uitnodiging... *bloos*
Meer als.. euhm.. eerst 1 keer meeten voor een tweede en derde en vierde keer...
*bloos*
Wanneer gaan wij wat drinken?quote:
als ik dat durfquote:
Vrowuwenlogica...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog steeds jaloers zijn dat ik haar nog niet 1 keer heb ontmoet?
Tuurlijk wel, ik bijt nietquote:
Jij hebt net al je kaarten verspeeld mannetjequote:
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoerenquote:
Ik heb referentiesquote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoeren
Ik had kaarten ????quote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt net al je kaarten verspeeld mannetje
De zwarte pietquote:
ja, vooral Suikertaartje twijfel ik wat aanquote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezienquote:
dat probeerde ik ook al verschillende keren, maar ze hapte nooitquote:
ah, daarom wilde je mij nooit meetenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien
Van Miniem werd mij door minstens 5 voor mij bekende FOK!kers verzekerd dat hij te vertrouwen is.
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien
Van Miniem werd mij door minstens 5 voor mij bekende FOK!kers verzekerd dat hij te vertrouwen is.
Ik ben niet viesquote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoeren
Jij bent al overduidelijk een manquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook al verschillende keren, maar ze hapte nooit
Behalve bij Miniem
Maar je bent wel een mannetje die me komt ontvoeren?quote:
Ik ga lijstje bijhouden...quote:
Ja eh nou ehmquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga lijstje bijhouden...
Alles wat MissMSX mij al genoemd heeft....
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?
Uiteraardquote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je bent wel een mannetje die me komt ontvoeren?![]()
iedereen toch hierquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?
Jij komt amper buiten KSCquote:
Maar jullie kunnen toch niet bevestigen dat zij betrouwbaar is?quote:
Ik wil wel als tussenpersoon fungeren ?quote:
Ja, maar die we irl ontmoet hebben hequote:
Heul wel.quote:
ALs ik jou was zou ik even pauze nemenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel als tussenpersoon fungeren ?
Ik regel plaats en tijd, en zorg dat er niks gebeurt ?
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terugquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen toch niet bevestigen dat zij betrouwbaar is?
Nee, crv z'n kelder was hetquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je bent al net ontsnapt uit GF z'n kelder
Maar dat zegt toch niets over of ze niet stiekem een vies mannetje is?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terug
Ik wil alleen mar helpen, maar ok.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ALs ik jou was zou ik even pauze nemen
Vind je mensen hier betrouwbaar?quote:
Essquote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383791
Mannen moeten niet helpen in zulke zakenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil alleen mar helpen, maar ok.
*zegt niks meer even*
Tot een week terug was ze volgens haar profiel nog een mannetje...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niets over of ze niet stiekem een vies mannetje is?
Oké, de laatste tijd misschien een beetje veel KSC, maar ik ben ook bekend in ONZ-SC, de meeste in GRTD kennen mij ook, in VBL zit een heel leger die mij kent, BNW SC kom ik ook wel eens, mensen uit de WIDM-topics, top2000, Songfestival..quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383791
Nee, ik heb wat flessen wijn meegehipstquote:
Hij doet me denken aan Pulp Fiction. Kan ik best waarderen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje cult film, dus je moet er wel van houden.
Leuke dingen gehad ?
Als ik de juiste voor me heb, heb ik haar ook wel eens in Singles gezien... Jaren en jaren geleden..quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terug
Maar daar praat je niet zoveel met mensenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je mensen hier betrouwbaar?
CRE / Borduren #32 - Met vlottende projecten en poepende eenhoorns
Ja, daar kom ik dan toch weer nietquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, de laatste tijd misschien een beetje veel KSC, maar ik ben ook bekend in ONZ-SC, de meeste in GRTD kennen mij ook, in VBL zit een heel leger die mij kent, BNW SC kom ik ook wel eens, mensen uit de WIDM-topics, top2000, Songfestival..
Ik ken zat FOK!kers
ja, virtueel kom ik je overal tegenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, de laatste tijd misschien een beetje veel KSC, maar ik ben ook bekend in ONZ-SC, de meeste in GRTD kennen mij ook, in VBL zit een heel leger die mij kent, BNW SC kom ik ook wel eens, mensen uit de WIDM-topics, top2000, Songfestival..
Ik ken zat FOK!kers
GRTD heuuuuul af en toe nog. En de laatste tijd is ONZ-SC en BNW-SC ook wat teruggelopen ja..quote:
Je maakt het me niet makkelijk he?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar praat je niet zoveel met mensenDaar gaat het over je werkjes
Kijk, dt bedoel ik!quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot een week terug was ze volgens haar profiel nog een mannetje...
Beer zit toch ook in ONZ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
GRTD heuuuuul af en toe nog. En de laatste tijd is ONZ-SC en BNW-SC ook wat teruggelopen ja..![]()
Ik zie geen spoiler ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Pulp Fiction. Kan ik best waarderen.
Kadootjes: zie spoiler
En nog een gezellige chocomok met gebreid jasje aan, tijdschriften, bloemetje en mini windmolentjes voor opput balkon.
En ik had arretjescake met kaarsjesDie je niet uit kon blazen.
Nu blijf je eeuwig jarigquote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Pulp Fiction. Kan ik best waarderen.
Kadootjes: zie spoiler
En nog een gezellige chocomok met gebreid jasje aan, tijdschriften, bloemetje en mini windmolentjes voor opput balkon.
En ik had arretjescake met kaarsjesDie je niet uit kon blazen.
Backfirequote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, dt bedoel ik!De bewijzen stapelen zich op!
Dat waren niet alleen mijn laatste kaarten maar het hele stok dat ik daar ff verspeel...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, dt bedoel ik!De bewijzen stapelen zich op!
quote:
Waar kom jij dan?quote:
Ik ben ook niet makkelijkquote:
qua volk wat er rondhangt zit er ook niet erg veel verschil tussen GRTD en ONZ SCquote:
quote:
In die post die je eerst quoottequote:
Een paar verschillenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua volk wat er rondhangt zit er ook niet erg veel verschil tussen GRTD en ONZ SC
Ik grijp deze uitdaging met beide handen aan. Game onquote:Op zondag 22 maart 2015 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook niet makkelijk
Voor bewijs: zie de vele verzoeken tot meets en de weinige keren dat ik daadwerkelijk en gegaan
Jaaaa!quote:
Relaties kom ik de laatste tijd te weinigquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/17979
daar ben zelfs ik nog nooit geweestquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een paar verschillen![]()
Maar een deel komt ook weer in BNW-SC.
Dat lijkt me alleen maar goed?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Relaties kom ik de laatste tijd te weinig
Daar ben ik ook wel eens geweestquote:
Nee, daar kom ik weer nietquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/17979
Dat kan haast niet anders. Waar is dat schema?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik weer niet![]()
maar wellicht zijn er wel een paar users die we allebei kennen
Maar daar is Lavenderrquote:
staat toch nergens dat je daar alleen terecht kan als je geen of een slechte relatie hebt?quote:
sowieso bij tijd en wijle veel KSC-ers in Radio 49. Gisterenavond Suikertaartjequote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest![]()
Uccie![]()
Ik heb daar 1x een topic geopend
Gezelligquote:Op zondag 22 maart 2015 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso bij tijd en wijle veel KSC-ers in Radio 49. Gisterenavond Suikertaartje
Dan zou ik daar ook niet mogen komen neequote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat toch nergens dat je daar alleen terecht kan als je geen of een slechte relatie hebt?
Ik zit er nuquote:Op zondag 22 maart 2015 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso bij tijd en wijle veel KSC-ers in Radio 49. Gisterenavond Suikertaartje
ook Miniem en Bos komen er wel, en ook Mo hangt er wel rondquote:
KSC blijft m'n thuis SC, als het hier druk is kom ik minder snel eldersquote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook niet mogen komen nee
Waarom kom jij niet meer?
Is het meet gedeelte nou al geregeld ?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook niet mogen komen nee
Waarom kom jij niet meer?
Ik vind het hier ook wel heel gezelligquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC blijft m'n thuis SC, als het hier druk is kom ik minder snel elders
Niet door mij. Geen tijd. essnhills aan het hosselenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is het meet gedeelte nou al geregeld ?
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu heeft de no 1 poster geregeld meer dan 200 posts, er waren afgelopen jaar tijden dat de nr 1 maar 20 posts hadquote:Op zondag 22 maart 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook wel heel gezellig
De laatste tijd is het hier heul niet drukquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarvoor was het nog erger volgens mij. Echt niet te volgenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu heeft de no 1 poster geregeld meer dan 200 posts, er waren afgelopen jaar tijden dat de nr 1 maar 20 posts had
Je neemt er wel je tijd voor zeg...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet door mij. Geen tijd. essnhills aan het hosselen
dat komt omdat jij aan het verhuizen wasquote:Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier heul niet druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |