Ow, zolang het wijzertje beweegt, is er hopelijk weinig aan de hand. Ik heb geen wijzertje.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een merk. ok. dankje. dacht dat het iets van de medicijnen aanduidde.
lampje was weer aangegaan na paar minuten. wijzertje deed het nog wel goed, dus maar gaan tanken. bij volgende beurt eens aankaarten.
Ik ga nooit zo vaak op meetsquote:
Wijzertje werkt goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ow, zolang het wijzertje beweegt, is er hopelijk weinig aan de hand. Ik heb geen wijzertje.
Ik ook niet, maar 'nooit zo vaak' is vaker dan 'nooit'quote:
Een meet is letterlijk wat het is ? mensen ontmoeten ?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 'nooit zo vaak' is vaker dan 'nooit'
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraagquote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uhm, ja, nou ehm, dat is wel nog steeds engquote:
Klopt, ik kan geen nooit meer zeggen sinds ik gemeet heb met miniemquote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Fietsie gemeet, die bestaat ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraag
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ess is alleen ooit door Miniem gespot dus ze bestaat wel. Da's bij Fokkers ook altijd maar de vraag
Entmoetquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een meet is letterlijk wat het is ? mensen ontmoeten ?
Ik kan ook niet meer doen alsofquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een opstapje naar zoveel mooie meetsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, ja, nou ehm, dat is wel nog steeds eng
[..]
Klopt, ik kan geen nooit meer zeggen sinds ik gemeet heb met miniem
Oh, darnquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.
quote:
Tettenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kloon van Miniem, duhhh.
Van hier niemand. Verder weet ik het echt niet meer preciesquote:
Ja hierquote:
mijn lijstje is wel wat langerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb Fietsie gemeet, die bestaat ook.
Het kan gezellig zijn jaquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig.
ik moet de eerste van Fok nog meeten.
Je lijstje van fokkers waarvan je vermoed dat ze niet bestaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |