Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ikquote:
Die heb ik ook tijdje gehad, maar ik dacht dat dat omschreven werd door de term Retard ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ik
Geen idee joh. Maakte me geen klap uit, als de pijn maar over gingquote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heb ik ook tijdje gehad, maar ik dacht dat dat omschreven werd door de term Retard ?
Vertraagde afgifte toch of zo ?
Capsulesquote:Op zondag 22 maart 2015 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ha, capsules? Bizarre dingen zijn dat. Met die korreltjes erin. Maf met slikken, vind ik
Ik vind het zo maf dat die korrels zich verplaatsen tijdens het inslikkenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Capsulesik dacht eerst dat ze heel groot zouden zijn, zo leek het in de verpakking, maar viel ontzettend mee.
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo maf dat die korrels zich verplaatsen tijdens het inslikken
Mijn katten zijn wat dat betreft watjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Geen paastakken nee. De vensterbanken zijn al bezet door een kasje en de katten, en verder wordt het dan toch omgegooid en kapotgetrokken
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn wat dat betreft watjes.Ieder nieuw stukje wordt door één kat uitgebreid besnuffeld, maar daarna is het allemaal dikke prima.
Katten waren toch handig zegt men altijd ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazen
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier gaat altijd alles om. Vazen, bakjes, glazen
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Katten waren toch handig zegt men altijd ?
Onze kat was een schijterd. Die was gewoon overal bang voor. We hadden ook twee konijnen, en die maakten er een sport van om de kat achterna te gaan als ze losliepen.
How YOU doing !!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Friends blijft leuk
Dat moment dat Joey ontdekt dat Monica en Chandler een relatie hebben
![]()
![]()
Er is hier eentje zo dol op water dat ze er alles voor doet...zelfs onder de douche gaan staanquote:Op zondag 22 maart 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Katten waren toch handig zegt men altijd ?
Onze kat was een schijterd. Die was gewoon overal bang voor. We hadden ook twee konijnen, en die maakten er een sport van om de kat achterna te gaan als ze losliepen.
Haha tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik vijf koffiezetapparaten heb staan, een Nespresso, een Dolce Gusto, een Senseo en twee ouderwetse filterapparatenquote:
Okee, jij wintquote:Op zondag 22 maart 2015 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik vijf koffiezetapparaten heb staan, een Nespresso, een Dolce Gusto, een Senseo en twee ouderwetse filterapparaten
Nee joh, vet hip weer, in zo'n grote bolle glazen vaasquote:
Productief dagjequote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook even een boekenkast gerepareerd....
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vet hip weer, in zo'n grote bolle glazen vaas
ik ben meer voor het paasbuffetquote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neej! In de oase gedouwd, nestje op de bodem en dan vaasjes eraan hangen met versche bloemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de paashaas voor het dinerquote:
De echte natuurlijk.quote:
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...quote:
Geen probleem toch? Meer voor de restquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...
Konijn....Die hadden we namelijk ook zelf in een hok zitten. Dat zag ze niet zitten.
Zo dachten mijn vader en ik er ook over. Mijn moeder had er iets meer moeite mee even.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Meer voor de rest
konijnquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw weigerde ooit het kerstdiner vlees...
Konijn....Die hadden we namelijk ook zelf in een hok zitten. Dat zag ze niet zitten.
katrenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd niet zo van konijn. De katren daarentegen vinden het heerlijk
Dan is ie overgeschakeld op gas (damp)quote:Op zondag 22 maart 2015 13:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Het lampje van de benzine brande net... Nu niet meer en ik heb niet getanked.
Je bedoelt benzinedampen ?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is ie overgeschakeld op gas (damp)
Die had gekookt?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo dachten mijn vader en ik er ook over. Mijn moeder had er iets meer moeite mee even.
Maar voor eind van diner al weer vergeten.
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Geen verstand van. Auto rijdt miet op gas. Zal het miss met koude motor en uitzetten te maken kunnen hebben ?quote:
Het jaar erop geen vleesquote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Maar alles goedgekomen hooren opgekomen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |