Jaaaquote:
Dan kan ik toch nog steeds jaloers zijn dat ik haar nog niet 1 keer heb ontmoet?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit niet als uitnodiging... *bloos*
Meer als.. euhm.. eerst 1 keer meeten voor een tweede en derde en vierde keer...
*bloos*
Wanneer gaan wij wat drinken?quote:
als ik dat durfquote:
Vrowuwenlogica...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog steeds jaloers zijn dat ik haar nog niet 1 keer heb ontmoet?
Tuurlijk wel, ik bijt nietquote:
Jij hebt net al je kaarten verspeeld mannetjequote:
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoerenquote:
Ik heb referentiesquote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoeren
Ik had kaarten ????quote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt net al je kaarten verspeeld mannetje
De zwarte pietquote:
ja, vooral Suikertaartje twijfel ik wat aanquote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je lijstje van fokkers waarvan je vermoed dat ze niet bestaan?
Ik heb nog geen bewijs gezienquote:
dat probeerde ik ook al verschillende keren, maar ze hapte nooitquote:
ah, daarom wilde je mij nooit meetenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien
Van Miniem werd mij door minstens 5 voor mij bekende FOK!kers verzekerd dat hij te vertrouwen is.
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien
Van Miniem werd mij door minstens 5 voor mij bekende FOK!kers verzekerd dat hij te vertrouwen is.
Ik ben niet viesquote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zeggen alle vieze mannetjes die me komen ontvoeren
Jij bent al overduidelijk een manquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook al verschillende keren, maar ze hapte nooit
Behalve bij Miniem
Maar je bent wel een mannetje die me komt ontvoeren?quote:
Ik ga lijstje bijhouden...quote:
Ja eh nou ehmquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga lijstje bijhouden...
Alles wat MissMSX mij al genoemd heeft....
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?
Uiteraardquote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je bent wel een mannetje die me komt ontvoeren?![]()
iedereen toch hierquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, snotver. Maar hoe moet ik nou weten wie onze gezamenlijke FOK!-contacten zijn?
Jij komt amper buiten KSCquote:
Maar jullie kunnen toch niet bevestigen dat zij betrouwbaar is?quote:
Ik wil wel als tussenpersoon fungeren ?quote:
Ja, maar die we irl ontmoet hebben hequote:
Heul wel.quote:
ALs ik jou was zou ik even pauze nemenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel als tussenpersoon fungeren ?
Ik regel plaats en tijd, en zorg dat er niks gebeurt ?
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terugquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen toch niet bevestigen dat zij betrouwbaar is?
Nee, crv z'n kelder was hetquote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je bent al net ontsnapt uit GF z'n kelder
Maar dat zegt toch niets over of ze niet stiekem een vies mannetje is?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terug
Ik wil alleen mar helpen, maar ok.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ALs ik jou was zou ik even pauze nemen
Vind je mensen hier betrouwbaar?quote:
Essquote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383791
Mannen moeten niet helpen in zulke zakenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil alleen mar helpen, maar ok.
*zegt niks meer even*
Tot een week terug was ze volgens haar profiel nog een mannetje...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niets over of ze niet stiekem een vies mannetje is?
Oké, de laatste tijd misschien een beetje veel KSC, maar ik ben ook bekend in ONZ-SC, de meeste in GRTD kennen mij ook, in VBL zit een heel leger die mij kent, BNW SC kom ik ook wel eens, mensen uit de WIDM-topics, top2000, Songfestival..quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383791
Nee, ik heb wat flessen wijn meegehipstquote:
Hij doet me denken aan Pulp Fiction. Kan ik best waarderen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje cult film, dus je moet er wel van houden.
Leuke dingen gehad ?
Als ik de juiste voor me heb, heb ik haar ook wel eens in Singles gezien... Jaren en jaren geleden..quote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken d'r hooguit van KSC een paar jaar terug
Maar daar praat je niet zoveel met mensenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je mensen hier betrouwbaar?
CRE / Borduren #32 - Met vlottende projecten en poepende eenhoorns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |