sup?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:43 schreef fietsie het volgende:
Meh. Wat een gezeik. Naja, nu maar op de bank.

En een kek fietsmandje vooropquote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb fietstassen, maar die zitten nu nog vol met spullen die ik nog moet uitpakken.

quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dat krijg je als je jaren geleden in een opwelling bedacht had dat het vast wel eens van pas zou kunnen komen als ik me daar zou inschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat bleek![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

quote:

Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..quote:

Oow wacht..... Bultfietsparkeren natuurlijk in A'dam.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..Dan zit zo'n mandje altijd midden in de sturen van anderen enzo..

Het weekend is hier altijd wat rustiger jaquote:

Komt zo wel weer ff op ga gang na 8 uur of zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het weekend is hier altijd wat rustiger ja

Deejjjjjjjjquote:

Zeker, het is bijna niet bij te houden hier.quote:

Nee, want anders was jij er nietquote:

Ik ben er ook weleens als het druk is, tot dat het 'uit de hand' looptquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want anders was jij er niet

lekker meelezen tot er iets langs komt om op te reageren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook weleens als het druk is, tot dat het 'uit de hand' loopt

Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]

Druk is natuurlijk ook een relatief begripquote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.

quote:

Jij bent juist een drukkequote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd snel weg als het druk wordt.

eejjjjjjjjquote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Druk is natuurlijk ook een relatief begrip![]()
Hoi, trouwens

Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.
Bankhangen na feestje.Was weer gezellig en keiveel kadootjes gekregen
Beetje cult film, dus je moet er wel van houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.
Leuke dingen gehad ?Bis vincit qui se vincit!

Leugens!quote:

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ik heb hem nu ook opstaan.
Bankhangen na feestje.Was weer gezellig en keiveel kadootjes gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelluf gekookt en meteen vier porties extra gemaakt voor in de vriezert. Dan staat het aantal invriesmaaltjes op 8, komt deze week nog stamppot bij en dan moet ik de komende weken wel doorkomen.quote:![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond.
Effe teruggelezen.. Medicijnen met 'actavis' achter de naam--> dat is een merk.

Morgen natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Ben het ff kwijt Cat, ben je nu vandaag of morgen jarig

Ja, truequote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind ik wel een stuk minder handig met parkeren..Dan zit zo'n mandje altijd midden in de sturen van anderen enzo..

Vooruitziende blik. Net als oefenen met belangenverstrengeling. Jij heldquote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je als je jaren geleden in een opwelling bedacht had dat het vast wel eens van pas zou kunnen komen als ik me daar zou inschrijven![]()
En dat bleek![]()
![]()

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruitziende blik. Net als oefenen met belangenverstrengeling. Jij held

Als ik een man was zou ik je uit eten vragenquote:

quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik je uit eten vragen

Discriminatie!!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik je uit eten vragen

Tijd voor een meet?quote:

Een merk. ok. dankje. dacht dat het iets van de medicijnen aanduidde.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond.
Effe teruggelezen.. Medicijnen met 'actavis' achter de naam--> dat is een merk.
AI, dat benzinelampje, dat heb ik ook gehad. Was een defecte vlotter in de tank.Tank leeg = "put, put, uit" Is bij een scooter nog aan te duwen...bij een auto is dat lastiger.
En konijn is heerlijk.

Ja, eigenlijk wel he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |