* Buurpoes opent nu pas dm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom dat ? ik had je toch Gevraagd of je dat wilde doen ?
zelfgemaakt uiteraard. heb ooit 1 keer uit een potje geprobeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfgemaakt met ei (en room?) of een pakje/zakje/potje?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfgemaakt uiteraard. heb ooit 1 keer uit een potje geprobeerd
Goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, klussen is zo ongeveer wel klaar. Alleen morgen nog wat afplaktape verwijderen en een paar ramen lappen.
het is ook niet echt veel werk om echt te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik heb ooit bij Julia's op utrecht CS 'verse' pasta carbonara gekocht. Daar staat overal dat t vers is en authentiek...en de saus kwam toch echt uit een zakje![]()
Ik doe links en rechts wat details anders...maar in de kern wel zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef fietsie het volgende:
Pasta carbonara?
Was dat niet:
- Spek uitbakken
- Verse knoflook erbij
- Gekookte pasta -zonder uitlekken- in de pan met spekjes scheppen
- Het vocht de aangebakken lekkertjes laten losmaken
- Van het vuur
- Rauwe eierdooier erdoor roeren en opdienen?
Hoe doe je dat in een potje??
ik voeg dan nog champignons en spinazie toe. en natuurlijk een berg parmesanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef fietsie het volgende:
Pasta carbonara?
Was dat niet:
- Spek uitbakken
- Verse knoflook erbij
- Gekookte pasta -zonder uitlekken- in de pan met spekjes scheppen
- Het vocht de aangebakken lekkertjes laten losmaken
- Van het vuur
- Rauwe eierdooier erdoor roeren en opdienen?
Hoe doe je dat in een potje??
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef Arch-Indar het volgende:
toen ik het las dacht ik aan iets met een carbonade..
mis dus...
Dan is het een ander gerecht gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voeg dan nog champignons en spinazie toe. en natuurlijk een berg parmesan
de kaas hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het een ander gerecht geworden
Omb? Oh my b....?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Omb Omb Omb, de Tatanic is nogmaals aan het zinken
Hoe krijgen ze het toch gedaan
De groente is de tweede gang toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kaas hoort er gewoon bij.
en een beetje groente voor de gezondheid
Ik denk het geluid van een vollopende boot ? die lucht die er dan uit ontsnapt aan de bovenkant,,l omb omb omb,lquote:
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Buddhaquote:
Jawel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
1 per jaar kan je best hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
Vezels!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toiletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
van telkens zo zuur te doen ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
TMI, fietsie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van telkens zo zuur te doen ook niet
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
neenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.
En dan zelf een bak koffie nemen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ?
Soms is het ook wel te doen hoor, een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ? En als het echt slecht was, dan was het wel verboden lijkt me.
Zooi als in gewoon echt niet lekker neem ik aan dan ? Dat kan ik nog begrijpen, maar het is niks slechter kwa gezondheid dan een gemiddelde snackbar denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
Hoe leef je heel anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
Meer qua voedingstechnische samenstelling. Voorbeeld: er zit -suiker- in de burgerbroodjes...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zooi als in gewoon echt niet lekker neem ik aan dan ?
Die is over 8 minuten dicht he?quote:
Red je dat wel?quote:
Ze stoppen echt overal suiker in. Echt overal. Ook in het vlees, in de snacks, in de sauzen...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zooi als in gewoon echt niet lekker neem ik aan dan ? Dat kan ik nog begrijpen, maar het is niks slechter kwa gezondheid dan een gemiddelde snackbar denk ik.
In elk brood zit suiker, anders doet je gist niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meer qua voedingstechnische samenstelling. Voorbeeld: er zit -suiker- in de burgerbroodjes...
overiges wel mooi dat ze gewoon op de doos van de big tasty zetten dat het 110% bevat van je dagelijks aanbevolen hoeveelheid vet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze stoppen echt overal suiker in. Echt overal. Ook in het vlees, in de snacks, in de sauzen...
Eerlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overiges wel mooi dat ze gewoon op de doos van de big tasty zetten dat het 110% bevat van je dagelijks aanbevolen hoeveelheid vet.
de een meer dan de ander natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In elk brood zit suiker, anders doet je gist niks.
Vooropgestwls, ik he er geen verstand van, maar uit dit verhaal maak ik op dat heel veel bakkers suikers in brood doen ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meer qua voedingstechnische samenstelling. Voorbeeld: er zit -suiker- in de burgerbroodjes...
Keer een rondje extra fietsen en klaar. Ik let er helemaal niet op eigenlijk, en het lukt me momenteel heel goed op hetzelfde gewicht te blijven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, voor die 5 of 6x per jaar wil ik die doos best negeren
die paar kee per jaar dat ik er kom is ook meestal na een uitwedstrijd, dus dan is dat sporten meteen teniet gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keer een rondje extra fietsen en klaar.
Niet in de hoeveelheden die zij gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In elk brood zit suiker, anders doet je gist niks.
Ik bak regelmatig brood, en op 1 kilo meel gaat bij mij niet meer dan een half theelepeltje suiker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:03 schreef Buurpoes het volgende:
Ik doe een eetlepel suiker (15 ml) op twee kopjes bloem (2*240 ml), dat is dan 15/480 ongeveer 3%?
Detail: 15 ml suiker weegt ongeveer 15 gram. Maar 480 ml bloem is maar drie ons ofzo.
Ik lees net 8 gram voor een big mac. Dat is wel extreem veel. Een halve eetlepel suiker waar je misschien een halve theelepel voor t broodje nodig hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet in de hoeveelheden die zij gebruiken.
ok dan.... ik hoop op grapje..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef gianni61 het volgende:
poes, dit is toch een grap he? toch?
OUD / Harsen/epileren kind
er zijn toch niet serieus ouders die hun kinderen waxen??
Whut???quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef gianni61 het volgende:
poes, dit is toch een grap he? toch?
OUD / Harsen/epileren kind
er zijn toch niet serieus ouders die hun kinderen waxen??
Hoeft toch niet alleen broodje te zijn ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik lees net 8 gram voor een big mac. Dat is wel extreem veel. Een halve eetlepel suiker waar je misschien een halve theelepel voor t broodje nodig hebt.
Doen ze er stroop op ipv saus?
Ik gebruik een broodbakmachine en zit vast aan de ingeprogrammeerde rijstijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bak regelmatig brood, en op 1 kilo meel gaat bij mij niet meer dan een half theelepeltje suiker.
En de gist doet het -prima-
Ahja ik gebruik een steenovenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gebruik een broodbakmachine en zit vast aan de ingeprogrammeerde rijstijden.
Verkoop van moedermelk lijkt me goede handel. Beter dan die kunsttroep.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ok dan.... ik hoop op grapje..
Maar dat dat ik van een topic van laatsts ook over het melken van vrouwen voor de verkoop van moedermelk.... en dat hoop ik nog steeds..
Ja, ik heb wel een rijskastje (Oud keukenkastje waar de achterkant deels uit is) die ik tegen de verwarming aanzet. En dan de cv paar graden omhoog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus je rijstijd hangt af van je geduld en van hoe hard het rijst?
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
wow, das best veelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.
Ik kwam tijdens een werkdag niet veel verder dan een halve liter...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn pizzadeeg. Dat levert een compact deeg op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder is
Wel iemand met een obsessie, blijkbaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef fietsie het volgende:
Amaranta is volgens mij over het algemeen geen troller...
Meestal is mijn planning niet zo tijdig...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder is
Ik klooi meestal maar wat aan. Het pakt altijd weer anders uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn pizzadeeg. Dat levert een compact deeg op.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik klooi meestal maar wat aan. Het pakt altijd weer anders uit
Ik heb vaak speltbrood gebakken. Heb het helaas nooit mooi groot ge kregen. Altijd heel stevig brood geworden.
En de binnenkant?quote:
Daar heb ik geen foto van maar was Brioche dus heeeeeel luchtigquote:
oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef Monopoly het volgende:
MOD REL IN ONZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONZ / Baggertopic
Brand in tankstation bij Kootwijk onder controlequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm de A1 tussen Apeldoorn en Kootwijk kun je maar het best mispeilen vandaag....
(zie nu.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |