* Buurpoes opent nu pas dm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom dat ? ik had je toch Gevraagd of je dat wilde doen ?
zelfgemaakt uiteraard. heb ooit 1 keer uit een potje geprobeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfgemaakt met ei (en room?) of een pakje/zakje/potje?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfgemaakt uiteraard. heb ooit 1 keer uit een potje geprobeerd
Goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, klussen is zo ongeveer wel klaar. Alleen morgen nog wat afplaktape verwijderen en een paar ramen lappen.
het is ook niet echt veel werk om echt te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik heb ooit bij Julia's op utrecht CS 'verse' pasta carbonara gekocht. Daar staat overal dat t vers is en authentiek...en de saus kwam toch echt uit een zakje![]()
Ik doe links en rechts wat details anders...maar in de kern wel zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef fietsie het volgende:
Pasta carbonara?
Was dat niet:
- Spek uitbakken
- Verse knoflook erbij
- Gekookte pasta -zonder uitlekken- in de pan met spekjes scheppen
- Het vocht de aangebakken lekkertjes laten losmaken
- Van het vuur
- Rauwe eierdooier erdoor roeren en opdienen?
Hoe doe je dat in een potje??
ik voeg dan nog champignons en spinazie toe. en natuurlijk een berg parmesanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef fietsie het volgende:
Pasta carbonara?
Was dat niet:
- Spek uitbakken
- Verse knoflook erbij
- Gekookte pasta -zonder uitlekken- in de pan met spekjes scheppen
- Het vocht de aangebakken lekkertjes laten losmaken
- Van het vuur
- Rauwe eierdooier erdoor roeren en opdienen?
Hoe doe je dat in een potje??
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef Arch-Indar het volgende:
toen ik het las dacht ik aan iets met een carbonade..
mis dus...
Dan is het een ander gerecht gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voeg dan nog champignons en spinazie toe. en natuurlijk een berg parmesan
de kaas hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het een ander gerecht geworden
Omb? Oh my b....?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Omb Omb Omb, de Tatanic is nogmaals aan het zinken
Hoe krijgen ze het toch gedaan
De groente is de tweede gang toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kaas hoort er gewoon bij.
en een beetje groente voor de gezondheid
Ik denk het geluid van een vollopende boot ? die lucht die er dan uit ontsnapt aan de bovenkant,,l omb omb omb,lquote:
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Buddhaquote:
Jawel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
1 per jaar kan je best hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
Vezels!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toiletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
van telkens zo zuur te doen ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
TMI, fietsie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van telkens zo zuur te doen ook niet
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
neenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.
En dan zelf een bak koffie nemen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ?
Soms is het ook wel te doen hoor, een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ? En als het echt slecht was, dan was het wel verboden lijkt me.
Zooi als in gewoon echt niet lekker neem ik aan dan ? Dat kan ik nog begrijpen, maar het is niks slechter kwa gezondheid dan een gemiddelde snackbar denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
Hoe leef je heel anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |