Ik denk het geluid van een vollopende boot ? die lucht die er dan uit ontsnapt aan de bovenkant,,l omb omb omb,lquote:
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Buddhaquote:
Jawel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
Van groente toevoegen wordt iets niet ineens gezond hoor.... Raaaare gedachtengang...
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
1 per jaar kan je best hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga jij mij nu hier, zonder met je ogen te knipperen, beweren dat een McChicken niet gezond is ??
Vezels!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toiletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doosje mee op eet krijg je in ieder geval nog iets binnen
van telkens zo zuur te doen ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
TMI, fietsie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van telkens zo zuur te doen ook niet
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je daarna inderdaad misschien wel normaal naar het toilet
neenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, hij is op dieet he, beetje lievvv doen.
En dan zelf een bak koffie nemen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ?
Soms is het ook wel te doen hoor, een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hwbt geen hoge dunk van de McDonalds is het wel ?
is toch leuk af en toe voor de kids en zo ? En als het echt slecht was, dan was het wel verboden lijkt me.
Zooi als in gewoon echt niet lekker neem ik aan dan ? Dat kan ik nog begrijpen, maar het is niks slechter kwa gezondheid dan een gemiddelde snackbar denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
Hoe leef je heel anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Is niet zuur, is kwestie van een jaar heel anders leven en dan ontdekken dat het -echt- zooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |